Ervaringen Voorburg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lies30, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Zeehondje ahhh frustrerend inderdaad als je lap dan opeens weg is!! Heb op mn tel ook weleens dat hij ineens naar een andere pagina gaat.
    Wat fijn trouwens dat jullie positieve kerstdagen hebben gehad :) fftjes wat anders en niet van echo tot echo leven. Qualitytime met de familie ;). Gelukkig dat jullie gemiste ronde iig ook niet de feestdagen overhoop gooit!
    Blanco erin gaan is voor mij persoonlijk een grote uitdaging, heb helaas de emotionele kant van mn moeder (grrr) en merk momenteel snel eventjes van de leg te zijn als er iets gebeurd. Kan van alles zijn en is ook zo weer over. Zal denk kwestie zijn van wat minder energie en wat sneller lichtgeraakt. Is ook niet dat ik constant me rot voel gelukkig ;). Mijn lieve wederhelft is mijn grootste geluk en die sleept me overal doorheen! En ik hem want blijf soms zeggen: het ligt niet aan jou! Logisch dat het wel zo voelt als jouw zwemmertjes verminderd zijn, maar kan niemand wat aan doen.
    Dit traject is voor beiden toch eerst een soort rouwproces, merk echt dat het ff een plekje moet krijgen. Nu beseffen we ons pas echt wat het gaat inhouden en dat heeft tijd nodig.

@LW ben heel benieuwd naar dat boek! Denk dat een heleboel mensen echt geen besef hebben wat het inhoud. Op mn werk zaterdag ook iemand een opmerking van: ach joh die punctie valt hardstikke mee heb ik gehoord.. Grr ga jij ff lekker naalden in je laten steken! Haha zie nu ook wel dat zij niet beter weet (al had ze het schijnbaar van iemand gehoord), maar kookte van binnen. Ik haat het van mezelf dat ik bij boosheid/verdriet niet altijd alles kan zeggen wat ik wil zeggen. En dan met name tegen mensen die wat verder van me af staan.

Qua mn vader trouwens.. 30apr is de bruiloft, we zijn al blij dat ze wel haar huis heeft opgezegd. Niet, in het negatiefste geval, dat ze weer van hem scheid(t?) en de helft van de winst op het huis pakt. Zo zal het vast niet lopen, maar als je iemand slecht kent is het lastig haar te vertrouwen. Mn vader is vrij naïef dus we willen hem beschermen. Maar hij doet toch wel wat hij wil! Dus tegenspartelen heeft geen zin ;). We gaan verder ook wel naar het huwelijk, alleen niet naar een kerkdienst paar dagen erna. Dat vind ik btje overdreven en mogen ze lekker zelf van 'genieten' ;).

Oud en nieuw wordt voor ons vrij rustig dit jaar want ik werk beide dagen vroeg. We gaan naar de schoonfamilie toe paar km verderop en ik ben de BoB (oh wat vind vriendlief dat handig haha). Wordt gern latertje dus want 6u eruit..

Wat gaan jullie doen?

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lies, écht blanco kan misschien inderdaad ook niet...kan me voorstellen dat het (voor velen!) een uitdaging is. Want het is ook allemaal heel spannend, je kunt niet voorspellen wat het effect zal zijn op je lichaam en geest als je er straks middenin zit.
    Die opmerking dat de punctie meevalt...tja...ze weet ook niet beter, ondanks dat ze het gehoord had en zelfs al zou ze het zelf mee hebben gemaakt...ieder mens is anders en ervaart pijn/ongemak anders...alles is zo subjectief.
    Enige feit is dat vele vrouwen je voor zijn gegaan en het allemaal overleefd hebben, dus ik heb goede moed dat jij het ook gewoon gaat redden.

Dat boek heb ik trouwens net binnen...nog niet in begonnen maar ben benieuwd!

M.b.t. je vader, blijft bijzonder verhaal waarbij je langs de zijlijn meekijkt. Het is niet te hopen dat die vrouw hem belazert, maar als ze haar huis heeft opgezegd moeten we maar duimen dat ze het serieus met hem voor heeft. Kennen jullie haar achtergrond verder eigenlijk? Of ze al eerder getrouwd is geweest en/of kinderen daarvan heeft?

Oud en Nieuw wordt rustig, we zijn lekker thuis, en twijfelen zelfs of we wel op zullen blijven. We hebben wel lekkere dingetjes in huis, oliebolletje, appelbeignet en champoepel maar we zien het wel...zal geen extreem latertje worden denk ik.

In ieder geval: een goed, gelukkig en gezond 2015, en dat het ons allemaal maar mag belonen met prachtige wolken van baby's!! En hopelijk allemaal een beetje rond dezelfde tijd uitgerekend, dan kunnen we een eigen Voorburg-baby-topic openen en elkaar daar weer verder steunen en kletsen :)

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2015 en daarna!

Hier een gezellige oud&nieuw gehad. We wilden eerst, net als vorig jaar, lekker met z'n drietjes thuis blijven. Maar toch zijn we gezellig naar vrienden gegaan en daar waren ook hun buren. In totaal met 9 volwassenen en 7 kinderen. De drie meiden (3,4 en 5 jaar) hebben nog even bij elkaar op één kamer geslapen. Het duurde even voordat ze sliepen. Voor het vuurwerk wilden we Sophie wakker maken maar ze lag zo heerlijk te slapen dat we d'r hebben laten liggen. Later werd de 1-jarige dreumes wakker voor een fles en toen werden twee van de drie meiden ook wakker. Dus toch nog lekker vuurwerk gekeken. De derde is ook even wakker gemaakt. De twee oudsten gingen weer naar bed en ik heb met Sophie nog lekker even chipies gegeten en toen zijn we rond 01.15 uur naar huis gegaan. Thuis viel ze nog op straat, pijnlijke knieën. Het bleef pijn doen en heeft nog even bij ons in bed gelegen. Rond 02.15 uur volgens mij is ze in d'r eigen bed in slaap gevallen en om 10.00 uur werd ze wakker. Heerlijk.
    Ze vindt het vuurwerk trouwens echt prachtig, schrikt helemaal niet van de knallen en vindt alles even mooi. Ook sterretjes (van die grote/lange) vasthouden vond ze helemaal niet eng. Onze stoere meid :D

Ik heb nog steeds Voorburg niet gebeld. Moet het echt vrijdag niet vergeten. Afspraak maken voor het evaluatiegesprek.

Tot snel meiden!

4. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @LW was de champoepel nog lekker hihihi ;). Lekker geweest verder thuis?
    Ben benieuwd verder of je al bent gaan lezen!

Thnx trouwens voor de realistische opmerking over puncties. Overleven zal ik het ook zeker wel, moet dat met naalden alleen even wegdenken! (Klein detailtje ;)). Tegen de subcutane injecties kijk ik niet meer zo heel erg op trouwens. Ff flinke portie girlpowerrrrr en tanden op elkaar. I can do it!!!
    Oh zou echt vet zijn als het bij allen zou lukken dit jaar :). Contact houden gaan we zeker doen!

Qua mn vader.. Zn aanstaande heeft 2 (hele aardige kinderen) en 3 kleinkinderen. Heb ze 2x gezien nou, leuke mensen. Hun moeder is anders qua karakter, apart is dat. Ik probeer haar maar het voordeel van de twijfel geven, mn vader is schijnbaar wel erg gelukkig met haar.

@Zeehondje hopelijk kan het gesprek op korte plaatsvinden! Met de ivf arts neem ik aan?
    Gisteren was het verder een drukke boel bij jullie zo te lezen! Kleine uitdaging met al die kids in 1 kamer ;). Stoer grietje heb je zeg! Ook wel goed dat ze op jonge leeftijd leert wat gevaarlijk is en wat niet. Neefjes/nichtje van mn vriend steken al jaren vuurwerk af onder toezicht (zijn 2x7 en 10), vind ik persoonlijk wel jong (met name de tweeling). Maar goed dat soort regels kunnen we later zelf maken :D.

Wij zijn gisteren naar schoonfamilie gegaan, was erg gezellig. Ik was alleen erg moe vanwege mn vroege dienst, was om 23u al op :p. Laat naar bed is eigenlijk niets voor mij meer haha. 30 en nu al aan het aftakelen :$!
    Vriendlief ging om 00u nog vuurwerk afsteken dus waren uiteindelijk (na ook nog weet ik het hoeveel hapjes..) tegen 2u thuis. Wekker ging om 6.10u... Goedemorgen :x

De kop is iig weer van 2015 af. Dat het maar een jaar mag worden vol positiviteit en nieuw leven in de maak :)

Ps: ik heet volledig eigenlijk Liesbeth (zegt ze nu :$) haha.. Hoe heten jullie eigenlijk :D?

5. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes! Gelukkig nieuwjaar.

Jullie schrijven lekker door, ik lees ook door :)

Wij hadden gisteren een feestje hier, zo'n 20 man en 4 kindjes (0,3,7,15) Was een drukke boel met harde muziek en veel bier... Behalve mijn nichtje en ik die heerlijk aan de roosvicee zaten. Scheelde veel hoofdpijn vanmorgen :)
    Mijn dochter heb ik om 23 uur op bed gelegd en viel uiteindelijk om 23.45 in slaap, het is echt een klein feestbeestje, gek op housemuziek!

Zeehondje, wij zijn één keer op zo'n evaluatiegesprek geweest, dat stelde werkelijk niets voor (bij jullie waarschijnlijk wel want jullie gaan de ivf bespreken) wij hebben dit daarna ook nooit meer gedaan, was echt een soort van psychologische blabla. Dus wij melden ons altijd gewoon weer aan als we er weer voor gaan.

Lies en LW laat die tranen omtrent de mom gewoon gaan, dan krijg je een vorm van acceptatie, het helpt om te accepteren waar je in beland bent (over psychologische praat gesproken:D).
    Het hele traject sucks! Is niet leuk en wordt ook niet leuker, maar acceptatie maakt het makkelijker. Mijn ervaring is dat je niet te eerlijk moet zijn naar de buitenwereld. Mensen denken er nl altijd veel over te weten, maar hun kennis is gebaseerd op de ervaring van de buurvrouw van hun nichtje hun man zijn voetbaltrainer....
    Ik heb ook weleens zo'n opmerking gehad over de punctie, (ik ben lerares en behoorlijk netjes...) aan de koffietafel in de pauze. Toen heb ik aan haar gevraagd of ze ook de ervaring had om met een naald van 15 cm 15 x in haar k#t geprikt te worden??? Met een hele vriendelijk glimlach en een ernstige sarcastische ondertoon. Nooit meer een opmerking van haar gehad :) alleen een excuus gehad.

Wij houden het hier zelfs helemaal geheim, alleen hier op het forum en met oude lotgenotes waar ik mee op fb zit weten ervan.

Zal straks verder reageren, moet nu even druk doen :)

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste wensen voor jullie lieve Voorburg-girls!! Dat 2015 ons een paar mooie baby's mag brengen!

@Lies, ja hoor, het was een gezellige Oud en Nieuw. Toch maar wakker gebleven, paar glaasjes champoepel naar binnen ;) en leuke dingen op TV gekeken. Toen was het ineens 02:30 uur haha! Onze dochter heeft door al het geknal en gefluit heen geslapen, dus die was om 07:30 uur weer wakker terwijl wij er om 03:00 uur in lagen. Oef, ze zeggen dat hoe ouder je wordt des te minder slaap je nodig hebt, maar volgens mij geldt dat alleen als je de 75 gepasseerd bent! :-O
    Het boek heb in inmiddels uit, in één adem uitgelezen. Ondanks dat ik niet zover in de mmm zit ('''slechts'' IUI en geen IVF, ICSI en alle -veel ingewikkeldere- hormoonbehandelingen) was het zeer zeker herkenbaar, en ik denk absoluut herkenbaar voor jou Lies! Ze omschrijft heel goed wat reacties van omgeving, zelfs van haar man en ouders, met haar doen. Best confronterend vond ik, maar o zo menselijk. Ook wordt duidelijk wat de verschillen zijn qua aanpak in NL en Belgische klinieken, zeer interessant om te weten mocht je ooit zoiets moeten beslissen qua voortgang van een zwangerschapstraject.
    Kortom, een aanrader, en van de opbrengst van de verkoop van de boeken gaat ook nog een deel naar vereniging Freya.

Tuurlijk gaat het je lukken qua prikken, puncties en naalden! Het zal geen pretje zijn, en hopelijk doet een roesje goed zijn werk...denk dat dat echt scheelt...en ligt ook aan wat je kan hebben qua pijn..
    Goed op je ademhaling letten, misschien helpt het zelfs als je een muziekje zou luisteren of zo (MP3 speler...zat ik gisteren ineens aan te denken, zoiets zou toch mogen? misschien een suf idee, maar toch...als het helpt??)

@Zeehondje, jouw Oud en Nieuw klinkt ook gezellig! Stoere meid van jou dat ze het vuurwerk leuk vindt! Onze dochter vond het ook prachtig.
    Vergeet je niet met Voorburg te bellen?? ;) Ben benieuwd hoe laat en wanneer je terecht kan!

@Sjak, jouw dochter ook al een feestbeest!? Leuk hoor, dat ze zo gezellig mee kan doen.
    Ik moest heel erg lachen om je koffietafel-actie, dan is een ander meteen uitgepraat haha. Maar gelijk heb je wel natuurlijk...alleen mensen die het zelf hebben meegemaakt kunnen een beetje meevoelen/meeleven. Niet de personen die het via via een keer gehoord hebben van de dochter van de bakker en daar de nicht van. Hoe goedbedoeld het ook is, maar ze hebben soms geen idee van hoe kwetsend of te makkelijk hun reacties/opmerkingen./vragen zijn.

Daarom is dit forum ook zo prettig, alhoewel ook hier wel eens misverstanden ontstaan. Da's weer het nadeel van alleen tekst en geen nonverbale acties of stemgeluid.

Oja Lies, je PS! Dat je Liesbeth heet had ik nou nooooooooooooooooit gedacht haha. Op het forum wil ik zelf liever wat meer anoniem blijven, er zullen ook in ons topic meelezers zijn en dat is prima uiteraard, maar is het een idee om elkaar via PB wat meer info te geven, dan kunnen we *wellicht eens afspreken voor een bakkie zoals jij al een keer voorstelde :)

* met we bedoel ik dus ook Sjak en Zeehondje :D

7. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Arghh had net wat getypt.. Weer weg!
    Ff snel dan want ben erg moe van deze gekke week.

@Sjak wat zal jij je lekker hebben gevoeld gisteren :). Dikke party zonder kater rocks!
    Denk verder zeker dat acceptatie helpt in het hele proces. Gaat deze week alweer veel beter dan vorige. En merk ook idd wel dat teveel info geven niet werkt. De noodzaak snapt het gros toch niet en zielig gevonden willen is het laatste wat ik wil. We gaan het wel zien hoe het verder gaat in jan/febr, gaan het sowieso doorzetten.

@LW prima hoor dat je nog even incognito blijft! Bakkie gaan we zeker keer afspreken!
    Hoe heet dat boek?

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek, op maandag 19 januari. Wie weet kunnen we dan ongeveer een week later al beginnen met de ivf?!
    Deze rustmaand voelt trouwens heel goed. Ben er eigenlijk niet veel mee bezig, voel me heel relaxt en rustig. We hebben dan ook een super vakantie gehad met z'n drietjes. Beide twee weken vrij gehad en leuke dingen gedaan. Dus dat speelt natuurlijk ook mee.

En Sjak, toen we na drie jaar weer naar Voorburg gingen moesten we eerst een startgesprek voeren. Hierbij hebben we afgesproken om na twee iui's een gesprek te hebben om te beslissen wat dan te doen. Nog meer iui's of ivf. Dus dat gaan we bespreken. Zelf gewoon bellen en afspraak maken voor ivf kon dus niet. Heb ook geen medicatie meer enzo.

Dat boek klinkt goed. Ga ik denk ik ook maar eens lezen.
    Ik heb volgens mij ook nog een ander boek gelezen destijds, zal eens even in m'n boekenkast kijken.

Tot snel!
    Ik zal binnenkort in een pb wat meer over mezelf vertellen.

9. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het boek heet "spuiten en snikken", door Claudia van Loon.

Net als Zeehondje zal ik ook in PB wat meer vertellen :)
    Kan er dan eigenlijk gecc-ed worden? Nooit op gelet eigenlijk.

Goed te horen dat je een afspraak hebt! Als deze cyclus niks oplevert verwacht ik rond die tijd mijn menstruatie, misschien heb ik dan wel een afspraak op dezelfde dag!
    Slim dat jullie bij de start al hadden afgesproken om te evalueren na 2 x IUI. Wij krijgen een gesprek na 3 x IUI maar dat is standaard zeiden ze.

10. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Zeehondje ahaaa heel belangrijk gesprek dus! Enig idee wat jullie zelf zouden willen? Ivf betekend qua behandeling wel weer een punctie natuurlijk.
    Grappig trouwens dat je gesprek in dezelfde week is als onze volgende afspraak. Moet jij dan na je gesprek ook wachten op je nieuwe cyclus? Is bij mij (ons) even afwachten wat mijn cyclus gaat doen, 8 januari zou 28dgn zijn, maar kan natuurlijk weer 'overtijd' gaan.
    Dat wordt veel bakkies doen als we ongeveer tegelijk gaan lopen :).

@LW thnx voor herhalen titel, ik ga hem opzoeken!
    Voor jou ook spannend wat deze cyclus gaat doen. Wanneer zou je moeten ovuleren? Wat ik begrijp ga je dus wel een iui krijgen als de groei nu goed gaat?
    Weet trouwens niet precies wat je met cc-n bedoeld gezien pb-n :p. Je bedoeld privé naar meerdere personen tegelijk dturen denk? Heb sowieso geen ervaring met pb-n, maar daar kom ik vanzelf dan wel achter ;).

@Hier
    Lekker off topic.. vandaag nieuw bed besteld :D. Oh wat mag het snel eind mrt zijn! Verder vrij weekend saampjes!

11. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Lies, inderdaad veel bakkies doen. Maar is ook gezellig toch?
    Lekker hoor, een nieuw bed! Dat verschil ga je echt merken. Wat voor type bed..boxspring of lits-jumeaux of gewoon 1 groot 2 persoonsmatras?
    Wij hebben ook een relatief nieuw bed (mijn man is 2 meter), van 180x220. Ideaal! En ook beter voor als je rugproblemen o.i.d. hebt.
    Met CC-en bedoelde ik inderdaad 1 bericht naar meerdere personen tegelijk ;)
    Ik kreeg jouw PB wel, maar verder nog niks.
    Weet niet of Zeehondje nog iets had geprobeerd?

Mocht deze cyclus ook niet lukken qua zwangerschap dan gaan we inderdaad weer door voor IUI 3.2. Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet hoeft. Ben wel benieuwd hoe de groei dan gaat, ik ga dan wel om een extra echo-moment vragen voor de zekerheid.

@Zeehondje, heb je de titel van dat andere boek nog gevonden in je boekenkast?

12. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Zeker gezellig, gaan we doen ;)!
    Qua mail wel reactie gehad, dus verzenden werkt!

Weer even afwachten voor jullie dus.. En anders maar weer heel wat tripjes Voorburg :cool:.. Snap wel dat je zekerheid wilt als jullie weer voor iui gaan.
    Hoe zit je nu qua cyclus?

Qua bed: wordt een boxspring met topdek, 180x220 :D
    Zijn beiden vrij lang dus heerlijk lang bed! Het oude bed geeft veel rugklachten, dus hard aan wat anders toe. Nu nog evn elke dag brak wakker worden :(.

13. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lies, geen idee hoe ik zit qua cyclus. Het lijkt onmogelijk omdat je zou denken dat er altijd wel "iets" is in je achterhoofd dat grofweg weet waar je zit maar ben er niet mee bezig. Zoveel meer rust!!
    Bovendien erg druk op werk en mijn telefoon is defect dus er zijn ff wat belangrijkere dingen die afleiding bieden.
    Maarrrr ik merk aan mijn afscheiding dat ik in de buurt van de eisprong zit..hetzij vlak ervoor of erna. Ik voel het altijd wel, maar niet extreem heftig zoals sommigen het voelen in de vorm van teken o.i.d.

Jullie nieuwe sponde klinkt relaxed!! Maar komt eind maart pas begrijp ik..pfff wat een levertijd!

Hoe is het met de andere meiden??

14. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Zonder dit forum zou ik ook nooit (stomme) vragen stellen over cyclussen :p
    Alleen maar goed dat je veel afleiding hebt! Echt even periode zonder voortplantings-stress :D!

Bed duurt idd nog even.. Hopelijk iets eerder dan wk 14!
    Ondertussen is het nog maar een week tot volgende afspraak, tijd is toch wel snel gegaan :)

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ladies, hoe snel werd jullie medicatie eigenlijk uitgeleverd na voorschrijven? Had iets gelezen dat er tijdje overheen kan gaan.

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Lies, kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar Voorburg werkt voor de vruchtbaarheids-medicatie samen met ZHAS- apotheek in Den Haag.
    Ik had alleen Gonal-F pennen nodig, en Pregnyl.
    Als het ziekenhuis de bestelling gedaan heeft belt de ZHAS dezelfde dag op om te vragen wanneer je het nodig hebt.
    Ze kunnen dan met spoed de medicatie leveren aan de door jouw gevraagde apotheek, dan is het er uiterlijk de volgende dag.
    Zonder spoed is het 2-3 dagen.
    Maarrrr...jij woont niet in deze regio toch? (d.w.z. Den Haag of omgeving) Weet niet of dat wat uitmaakt.
    Over het algemeen zal het geen week duren ofzo, meestal weten ze bij de apotheek wel dat het bij vruchtbaarheidsmedicatie wat nauw luistert :)
    Aankomende vrijdag al afspraak toch!!! Time flies!

17. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Goed te weten LW! Woon niet in Den Haag idd, maar wel in de regio.
    Tijd gaat idd redelijk snel nou :). Deze wk nachtdiensten en dan naar Voorburg. Vind het momenteel spannender wanneer mn menstruatie komt eigenlijk.. Maar zal vrijdag ongetwijfeld ook wel spanning hebben voor de afspraak ;)

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lies, qua medicatie net als bij LW inderdaad. Ik had het niet zo snel nodig dus was geen probleem. Maar ze belden mij volgens mij de volgende dag op en toen heb ik doorgegeven waar en wanneer ik het nodig had.

Spannend hoor, nog een paar dagen!
    En wanneer verwacht je je menstruatie, voor of na de afspraak?

19. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Btje omgekeerde wereld elke keer op toilet, hopen op rode vlag :p. Ongetwijfeld hebben ze bij de echo wel meer ervaring daarmee.. :(
    Mocht het nou echt nog 1,5wk wegblijven heb ik wel een kans in deze cyclus te starten, maar dat zal wel niet. Blijft afwachten!

Hoestie verder met jou Zeehondje?

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Je hebt heel onregelmatige cyclussen toch Liesje? Of heb je toch wel een testje er tegenaan gegooid?

Hier alles rustig.
    Zat heel erg te twijfelen heel de tijd om wel of geen ovutesten te doen deze cyclus. Maar elke keer als ik er uiteindelijk aan dacht had ik net geplast ofzo, haha. Dus niet gebruikt. Ik weet natuurlijk wel ongeveer wanneer m'n eisprong zou zijn en ook aan het slijm te zien. Maar ik denk dat we net te ver ervoor en net te lang erna sex hebben gehad, dus ik ga niet proberen te hopen. Gewoon heel relax deze cyclus afmaken en dan misschien inderdaad volgende periode door met ivf gelijk. Ben benieuwd of we inderdaad misschien wel een beetje gelijk gaan lopen.
    Ook met jou LW!

Deel Deze Pagina