Hoi, We zijn op zoek naar een leuk vakantiepark om er dit jaar toch nog even tussenuit te zijn, niet te ver weg maar toch in het buitenland. Nu kwam ik het park Vossermeren van Centerparcs tegen. Wie van jullie heeft daar ervaring mee. En wat zijn nog evt. nog meer leuke parken om met de auto heen te gaan en leuk voor kleine kinderen, en in het buitenland. Alvast bedankt! Patricia
vossemeren superleuk park! wij zijn net terug van centerparcs de Haan (belgische kust), park is wat minder (wel gewoon netjes en schoon, mist alleen wat sfeer) maar de omgeving is superleuk!
Wij vonden het een erg leuk park, vooral door de schapen die we uit de huiskamer moesten jagen haha.. Ruim opgezet, veel water.. Wij zaten er toen tijdens het drama op Pukkelpop, bij ons huisje kwam het water ook door het dak heen. Kwamen ze om half 12 's avonds nog om het dak provisorisch te repareren, echt super!
Ik zie dat je een dochtertje van 2 jaar hebt. Dan is erperheide van centerparcs ook erg leuk. Zit een baluba bij.
Vossermeren is het mooiste CP park vind ik Vooral het zwembad, sauna, etc Je kunt daar ook zoutwaterzwemmen en oa haaien kijken enz En gezichtsbehandelingen en massages laten doen. Mooie luxe huisjes, etc
Ik vind het echt het slechtste park waar ik ooit ben geweest wij hadden de vip cottage nou het was gewoon allemaal oud het was ook echt vies in het campingbedje voor de kids zaten legen blikken baqardi en allemaal gras. Ik zou ook echt voor erperheide gaan die is echt geweldig voor deze leeftijd.
Ik ben twee keer op Vossemeren geweest, dit is super goed bevallen. Een mooi plaza, gaaf zwembad en een mega overdekt speelplaats (een schip in het zand). Dit is ook leuk voor kleine kindjes! Wij hebben toen een kinderhuisje geboekt en die was helemaal leuk. Groetjes Senna