urinetest neg bloed pos, kan dat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 25jarige, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Ff een theoretische vraag zoals al duidelijk is in titel.
    Is het mogelijk urinetest negatief resultaat en via bloed positief?
    Heeft iemand dat meegemaakt?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Bloedtest is gevoeliger denk ik

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Antwoord op je vraag, ik denk ook van wel. Bloedtest is toch wat betrouwbaarder als een thuistest...

4. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Ik bedoel eigenlijk ook als je al bijv week of 2 week overtijd zou zijn is het dan ook mogelijk

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Dat is volgens mij wel mogelijk, althans wel zulke verhalen hier gelezen dat vrouwen thuis maar geen positieve test kregen en dan uiteindelijk na lange overtijd te zijn, bloed laten afnemen alsnog wel zwanger bleken. Via de zoekfunctie van ZP kom je denk ik wel op de desbetreffende topics terecht...

Twijfel over je de testen die je hebt gedaan?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat kan.

Maar je schreef in een ander topic dat je minder ongesteld was dan anders. Maar je schreef in maart ook hetzelfde en toen bleek er ook niks aan de hand te zijn.

Ik denk dat je gewoon weer eens wat minder heftig ongesteld was. Dat kan gebeuren. Aangezien al je testen tot dusver negatief zijn, denk ik niet dat je zwanger bent en dat het ruim twee weken geleden geen innestelbloeding was.

Maar ben je nog steeds niet zeker van je zaak, dan kun je je huisarts vragen om een bloedtest.

Share This Page