Hallo dames... ik heb op 2-8 een test gedaan en die gaf een duidelijke tweede streep aan. maar die bleek te reageren op mijn eisprong.... nu heb ik eergisteren weer een zwangerschapstest gedaan en daar kwam ook vrij snel een tweede streep op te staan... hij is hier wel echt roze... durf alleen nog niet te hopen... mijn nod is 16-8... zien jullie wat ik zie? Ik heb de test in mijn foto album staan omdat ik hem er hier niet bij op kan krijgen via mijn telefoon... hoop dat dit heen tas alarm is... Ik gebruik geen pil me andere anticonceptie al 6 jaar niet meer dus dat kan het niet zijn en heb een regelmatige cyclus van 26 dagen...
Er is geen foto album beschikbaar dus kan de foto niet zien. maar action testen zijn niet gevoelig dus als je daar al een streep op hebt ben je denk ik goed zwanger
Hmm dat is raar... ik kan hem zelf wel bekijken heb hem ook openbaar gemaakt...en ja ik zie wel een streep hierop
Ik kan ook geen fotoalbum vinden.. Ik heb vandaag op 11 dpo ook een actiontest gedaan en kreeg ook een streepje. Ga morgen weer testen om te kijken of er een stijgende lijn in komt. Staat bij mij ook in mn fotoalbum, kun je die wel inzien? Ukkie1985, zijn actiontesten niet gevoelig? Heb rond ovulatie een omowitte test gehad en nu wel een zichtbaar roze streepje (in het echt duidelijker uiteraard )
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina dit is de url of zoiets... hopelijk nu wel te zien.
Nee zie niks.... Als jij m gewoon in je album uploadt e zorgt dat je album niet prive is moet het eigenlijk lukken
Ik heb het album weer veranderd... en nu toch echt wel op openbaar gezet... dus hopelijk lukt het nu wel... Pfff en anders probeer ik het morgen wel via de computer
Helaas er is niks te zien.... Jij ziet zelf wel duidelijk een album dan? Je kan ook met je telefoon hier een foto uploaden toch? Via hieronder... Meer opties en dan het paperclipje en je foto kiezen
Heb even gekeken... Zie wel wat, maar durf er nog niks van te zeggen! Spannend in ieder geval! Na eergisteren helemaal niet meer getest?
Ik heb ook 4 dagen voor nod positief getest met een zwangerschapstest van de Action. Dus vroeg testen kan wel Succes ermee, zoals ze zeggen een streep is een streep dus positief