Pijn/Spierpijn in boven benen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Catheleine, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi meiden,

Hebben jullie soms ook zo'n pijn in je boven benen?
    Ik heb vandaag echt veel pijn aan mijn boven benen, lijkt wel wat op erge spierpijn...Lopen is echt pijnlijk maar ook opstaan enzo... Zelfs als ik zit is het een erg naar gevoel...
    Wat zou dat kunnen zijn, heb ooit gehoord van afklemmen van de zenuwtjes...

Groetjes Catheleine

2. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Dat heb ik ook sinds een paar dagen. Ik dacht dat het kwam doordat ik van de week op m'n hurken de douche heb zitten schrobben. Maar het lijkt niet echt minder te worden. Het zit bij mij vooral aan de voorkant van m'n benen zeg maar.

3. Sanjuan

Sanjuan Lid

Dec 29, 2009
    55
    0
    0
    Ik herken het wel. ik heb zelf na een drukke dag, altijd last van me rechter bovenbeen/heup. Als ik al hoest nu dan voel ik het !!! ik weet echt niet wat het is!!! Volgens mij verloskundige komt het doordat ik teveel trappen loop. En als dit zo blijft of erger word dat ik dan Fyshio moet volgen.....Ik hoop niet dat ik BekkenInstabiliteit heb!!

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb het inderdaad ook hoofdzakelijk aan de voorkant, maar straalt wel wat uit... Ook mijn knieen doen mee... Na het slapen vannacht is het minder maar zeker niet weg... Mijn nicht zei dat ze het ook had gehad, en dat het een zenuwafknelling ofzo was...
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap heel erg bekkeninstabiliteit gehad, en dat voelde echt heel anders... Ook mijn bekken voel ik nu wel, maar herken dit er niet van...
    Ben ook erg moe, maar kan best door de pijn zijn...
    Ben niet echt een zeur, maar dit is echt pijnlijk...
    Ik werk in de zorg, en hoop dat het werken me morgen gaat lukken... Bukken enzo is nu erg onprettig...

Groetjes Catheleine

Share This Page