Hallo dames, Sinds een week heb ik veel buikpijn. Zeurende pijn, maar ook geregeld echt krampen. Nu is het 'probleem' dat ik vrijdagnacht op vakantie ga. Ergens denk ik, dit hoort er gewoon bij, maar wat zouden jullie doen, tóch voor vrijdag even langs de verloskundige om ff te laten kijken en te luisteren of alles nog oke is?
Ja natuurlijk (en dat zeg ik niet omdat ik denk dat er iets aan de hand is hoor), maar jij gaat dan ongetwijfeld een stuk relaxter op vakantie! Daar kunnen ze je vast geruststellen..
Hoi ennas, Wat vervelend dat je zulke krampen hebt en buikpijn. Dat heb ik ook veel gehad, dat komt door je groeiende baarmoeder. Dit kan echt zo'n zeurend en krampend gevoel geven. Je zou voor je eigen geruststelling ook even langs de verloskundige kunnen gaan om nog even te kijken of alles goed is. Misschien ga je dan net even iets relaxter op vakantie. Fijne vakantie alvast!
Ik heb het ook rond de 14 weken gehad. Echt veel pijn, kon met moeite een houding vinden die geen pijn deed. Was een combi van krampen, zeurend maar ook steken. Bij mij hield het 3 dagen aan en ging toen vanzelf weer weg. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, maar gewoon bellen als je dat wel doet. Ze zijn er niet voor niks
Ik heb toch gebeld en kon vanmiddag al meteen terecht! Hart klopte erg mooi, bloeddruk was ook goed, kan nu met een gerust hart op vakantie!