luiertas storksak

Discussion in 'De babyuitzet' started by Patty82, Jan 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patty82

Patty82 Bekend lid

Sep 8, 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi Ladies,

Even een vraagje over het volgende. Ik ben op zoek naar een nieuwe luiertas en kwam toen op de site van storksak-model elizabeth. Volgens mij kun je deze tas alleen online kopen en ben ik dus afhankelijk van het plaatje op de site. Nu is mijn vraag:
    bij een aantal luiertassen is de opening wat groter waardoor het makkelijker is om je spullen erin en eruit te halen. Nu wil ik weten of dit bij deze tas ook makkelijk kan omdat hij vrij smal is. Verder wil ik weten of je wel al je spullen erin kwijt kan en dus voldoende opbergruimte heeft. Hebben jullie ook de stroller clips gekocht en zijn deze handig in gebruik of kan ik ze veel beter van een ander merk halen

Dus dames met een storksak deel je ervaringen.

groetjes Patty

2. Mamaatje999

Mamaatje999 Nieuw lid

Jan 27, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Patty, ik heb zo een storksak elizabeth en ben er heel tevreden over. ik ben juist blij dat de tas iets smaller is dan sommige andere tassen, want anders loop je met een mega tas te slepen. alles wat ik nodig heb past er in. de opening is over de hele breedte van de tas dus ik kan makkelijk bij mn spulletjes. ik woon in de buurt van den haag en ik weet dat ze bij sterre en tijl storksak verkopen.
    de stroller clips heb ik nog niet, zit er ook nog over te denken. misschien wel zo handig. succes met beslissen! groetjes, maartje

3. Patty82

Patty82 Bekend lid

Sep 8, 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi Maartje,

Bedankt voor je reactie. Ik heb hem toch maar besteld en vandaag ontvangen. Qua grootte viel hij eerst een beetje tegen (had groter verwacht), maar ik moet zeggen dat ik toch wel enorm blij ben. Ik heb ook maar meteen de stroller clips aangeschaft. Bij de eerste (toen nog een andere luiertas) kon ik hem niet echt aan de wagen hangen. De tas viel dan altijd naar beneden, erg onhandig. Verder heb ik nog even gekeken voor andere clips, maar dat was of een plastic haak of die van babyhook. De babyhook vond ik zelf niet echt veilig omdat dat letterlijk een haak is en je de tas er zo vanaf haalt. De clips van storksak hebben een sluiting waardoor je tas niet zomaar van je wagen getrokken kan worden.

4. Mamaatje999

Mamaatje999 Nieuw lid

Jan 27, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Patty, dat klinkt goed! Misschien dat ik die stroller clips dan ook maar neem. dankje! groetjes, Maartje

Share This Page