Mijn dochter wordt volgende week 6 en ze wilt graag de Vtech Kidi superstar. Nu zag ik hem bij Amazon Duitsland €10 goedkoper dan hier in NL. Ik vraag me echter af of er geluiden/liedjes zijn voorgeprogrammeerd, in welke taal dat is en of de taal te wijzigen is. Indien dit niet zo is, koop ik hem gewoon hier in Nederland namelijk. Als iemand mij hier wat meer over kan vertellen, graag. Alvast bedankt voor de reactie
Mijn dochter heeft de kidi superstar en het is bij ons een groot succes. Er zitten inderdaad liedjes in voorgeprogrammeerd en die zijn allemaal in het Nederlands. Ik weet eerlijk gezegd niet of je de taal kan instellen. Heb net even de handleiding bekeken en daar staat niks in over taal instellen, alles is in het Nederlands. Ik vrees dus eerlijk gezegd dat je straks dus echt met een Duitse versie zit. Wel goed voor het Duits van je dochter....
Ik wil hem voor onze dochter haar verjaardag halen. Is het geluid ook een beetje oke? Kwaliteit goed? Geen gekraak oid Welke nummers staan erop? Sorry voor al mij vragen hoor haha
Het geluid vond ik wel prima. Het is natuurlijk geen top stereo installatie ofzo, maar het is goed genoeg voor een kinder microfoon. De liedjes die erop staan zijn allemaal door VTech bedachte liedjes volgens mij. Ik kende ze in ieder geval niet. Je kan de teksten van de liedjes vinden achterin de handleiding: https://www.vtechnl.com/media/downloads/Kidi-Super-Star.pdf Er wordt een audio kabeltje bijgeleverd. Die kon ik zonder problemen op mijn android telefoon aansluiten, dus ik neem aan dat dat ook gewoon met een iphone gaat.