Ervaringen Vtech Kidi Superstar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 22 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Mijn dochter wordt volgende week 6 en ze wilt graag de Vtech Kidi superstar.
    Nu zag ik hem bij Amazon Duitsland €10 goedkoper dan hier in NL.

Ik vraag me echter af of er geluiden/liedjes zijn voorgeprogrammeerd, in welke taal dat is en of de taal te wijzigen is.
    Indien dit niet zo is, koop ik hem gewoon hier in Nederland namelijk.

Als iemand mij hier wat meer over kan vertellen, graag.

Alvast bedankt voor de reactie :)

2. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft de kidi superstar en het is bij ons een groot succes.
    Er zitten inderdaad liedjes in voorgeprogrammeerd en die zijn allemaal in het Nederlands. Ik weet eerlijk gezegd niet of je de taal kan instellen.
    Heb net even de handleiding bekeken en daar staat niks in over taal instellen, alles is in het Nederlands. Ik vrees dus eerlijk gezegd dat je straks dus echt met een Duitse versie zit.
    Wel goed voor het Duits van je dochter....:p

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik wil hem voor onze dochter haar verjaardag halen. Is het geluid ook een beetje oke? Kwaliteit goed? Geen gekraak oid

Welke nummers staan erop?

Sorry voor al mij vragen hoor haha

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    En hoe kan je er eigen muziek op aansluiten?? Met je iPhone mogelijk?

5. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Het geluid vond ik wel prima. Het is natuurlijk geen top stereo installatie ofzo, maar het is goed genoeg voor een kinder microfoon. De liedjes die erop staan zijn allemaal door VTech bedachte liedjes volgens mij. Ik kende ze in ieder geval niet. Je kan de teksten van de liedjes vinden achterin de handleiding: https://www.vtechnl.com/media/downloads/Kidi-Super-Star.pdf

Er wordt een audio kabeltje bijgeleverd. Die kon ik zonder problemen op mijn android telefoon aansluiten, dus ik neem aan dat dat ook gewoon met een iphone gaat.

Deel Deze Pagina