Ervaringen Vtech kidizoom camera

Discussion in 'De lounge' started by limmeke, Sep 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dank TS voor het openen van dit topic, kheb het net ook besteld leuk voor 5 december:)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb er pas een gehaald via mp voor Emma. Ze is dol op foto;s maken. Idd de kwaliteit van de foto's zijn slecht maar het gaat meer om de foto's maken zelf. Ook zit er een mp3 speler op en spelletjes. Erg leuk dus. Zou zelf niet nieuw hebben gekocht want vind ze zelf wel erg prijzig, maar tweedehands zeker de moeite waard

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ze zijn nu 20 euro, dus voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Het fijne is dat als je hem in de winkel koopt er garantie op zit:)

4. tulip

tulip Niet meer actief

waar is die aanbieding dan??

5. augustus

augustus Niet meer actief

6. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb mindy ook maar besteld... als die echt gebruikt gaat worden kan ik volgend jaar altijd nog gaan voor iets met meer pixels

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    is het alleen die mega mindy die in de aanbieding is?

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    yup.. denk dat die zo goedkoop is omdat al die anderen 2 megapixels hebben en iets uitgebreider zijn.. maar om uit te zoeken of het leuk is vind ik 19 euro meer dan genoeg

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Als je ook goede foto's wilt, moet je de kidizoom pro nemen.
    Die foto's zijn 2 MB en zeker van normale kwaliteit bij het afdrukken.

Ik gebruik hem zelfs weleens als ik mijn fototoestel niet mee heb.

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat word de volgende als de meisjes het idd leuk vinden en ook gaan gebruiken.. vind de prijs van de pro net iets te hoog liggen om uit te proberen..

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Klopt die is idd duurder. Wij hadden eerst ook de gewone voor 69,- ofzo. Maar wij vonden de foto's qua kwaliteit zo tegen vallen dat we gelijk de duurdere ( 89,-) hebben gekocht.

Maar las dat jij hem voor 20,- kan kopen. Dan is het leuk uitproberen.
    Bij ons scheelde het dus niet veel. En dat ding, manman man wat wordt hij ook veel gebruikt hier.
    In de vakantie voor foto's en filmpjes en thuis veelal voor de muziek.

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    xltoys heeft hem nu dus in de aanbieding voor 20 euro.. om uit te proberen vind ik die prijs prima..

voor zelfde geld gaat ding in een hoek omdat die niet lijkt op mijn camera hahahaha

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zou hem zeker kopen. Leuk hoor. Bevalt het je meiden niet bestaat er altijd nog MP ;)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem gisteren besteld en als het goed is is hij er morgen. had van mijn moeder geld gekregen voor een kado uit te zoeken voor me dochter der verjaardag zodat oma hem kan geven. ze is fan van mega mindy en fotos maken dus de combi is perfect

16. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij hebben het gisteren binnen gekregen, hebben het dochter alvast gegeven ipv te wachten tot sinterklaas.
    Erg handig ding want als dr nu ingebroken wordt dan kunnen we de verzekering exact vertellen wat dr in huis was en waar het lag...oftewel het hele huis staat intussen op de plaat.;)
    Is onze dochter nogal van de wiebelhanden waardoor het nogal wazig is, maar dat komt niet door de camera.
    Vind het best aardige fotootjes maken voor een kinder camera van 20,00
    Kheb ff een collage gemaakt van een paar "gelukte" foto's (lees zonder wiebelhanden):D

17. tulip

tulip Niet meer actief

leuk pcootje. Wij hebben hem gister ook binnengehad, maar wachten nog even tot 5-12

18. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Zou dit ook een leuk kadootje zijn voor een jongen????
    Mijn neefje woont in het buitenland (Spanje) die kent heel Mega Mindy niet.

Maar ik vind het zo'n leuk ding. Ik weet zeker dat hij een fototoestel geweldig zal vinden. Alleen de afbeelding van Mega Mindy, die hij dus niet kent, vind ik meer een meisjesding....Of niet?

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja ik ook eigenlijk.
    Maar weet dat de pro wel een jongensuitvoering heeft. Dus wellicht deze van 20,- ook.

20. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tulip, wou ik ook, maar was bang dat tegen die tijd ik ook een andere camera had moeten aanschaffen als ik het nu niet had gegeven.;)

Penk, ja ik vind dat wel kunnen. Tis geen meiden kleur camera en op de voorkant heb je ook "mannen" staan, anders doe je dr een dvdtje bij met mega mindy filmpjes.

Share This Page