Ervaringen Vtech kidizoom camera

Discussion in 'De lounge' started by limmeke, Sep 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik hou de aanbieding al een tijdje in de gaten maar heb verder geen andere uitvoering in deze prijsklasse kunnen ontdekken.

Kweet nie of ik het aandurf als jongenskadootje (alhoewel ik 'm gerust voor mijn eigen zoontje zou kopen hoor)

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee de pro is duurder zoals ik begrepen had.

Maar ik vind zelf mega mindy wel een meidending.
    Ik zie nl geen een jongen op school met iets van MM. En de meiden in overvloed :)

Ik weet dat er ook andere cameraatjes zijn voor kids ( bijv Hello Kitty heeft het ook voor 24,-, maar das ook meiden), dus wellicht is er ook iets voor jongens.

3. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
  4. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
  5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    mijn zoon heeft hem ook voor zn verjaardag gehad en ik heb er een snelle SD card flash 4 gekocht en voor 2.3 miljoen pixel zijn het goede foto's. We waren echt verbaasd naar de kwaliteit van zijn vakantiefoto's en hoe hij de wereld ziet. Echt leuk. Hij is er stapel mee. ook het bijpassende tasje erbij gekocht, die sleept hij ook overal mee naar toe. goede koop geweest.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik vind het ook echt een meiden ding. heb hem gisteren ontvangen en hij ziet er erg leuk uit. proberen kan ze hem zaterdag. dan krijgt ze hem kado van opa en oma (ik moest wat uitzoeken :))

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben de camera en de zie vandaag dat de kids de flitser hebben uitgezet. er staat een flitseruit logotje in het scherm boven. nu wil ik hem dus weer aanzetten maar hoe moet dat? iemand die het weet. weet zo de gebruiskaanwijzing niet te vinden. als ik op de flitserknop drukt veranderd er niks en aan het logo en flitser blijft uit

Share This Page