Ik hou de aanbieding al een tijdje in de gaten maar heb verder geen andere uitvoering in deze prijsklasse kunnen ontdekken. Kweet nie of ik het aandurf als jongenskadootje (alhoewel ik 'm gerust voor mijn eigen zoontje zou kopen hoor)
Nee de pro is duurder zoals ik begrepen had. Maar ik vind zelf mega mindy wel een meidending. Ik zie nl geen een jongen op school met iets van MM. En de meiden in overvloed Ik weet dat er ook andere cameraatjes zijn voor kids ( bijv Hello Kitty heeft het ook voor 24,-, maar das ook meiden), dus wellicht is er ook iets voor jongens.
Hier heb je verschillende soorten camera's voor kinderen Kinderfototoestel: vind uw kinderfototoestel op Twenga.nl= Blijf ik er bij dat ik het niet echt een meiden camera vind, als het nou roze was geweest wel.
KINDERFOTOTOESTEL goedkoop KINDERFOTOTOESTEL vergelijken prijs goedkope MULTIMEDIA iets meer geld heb je dus ook voor jongens Was gaan googlen nav deze topic hihi
mijn zoon heeft hem ook voor zn verjaardag gehad en ik heb er een snelle SD card flash 4 gekocht en voor 2.3 miljoen pixel zijn het goede foto's. We waren echt verbaasd naar de kwaliteit van zijn vakantiefoto's en hoe hij de wereld ziet. Echt leuk. Hij is er stapel mee. ook het bijpassende tasje erbij gekocht, die sleept hij ook overal mee naar toe. goede koop geweest.
ik vind het ook echt een meiden ding. heb hem gisteren ontvangen en hij ziet er erg leuk uit. proberen kan ze hem zaterdag. dan krijgt ze hem kado van opa en oma (ik moest wat uitzoeken )
wij hebben de camera en de zie vandaag dat de kids de flitser hebben uitgezet. er staat een flitseruit logotje in het scherm boven. nu wil ik hem dus weer aanzetten maar hoe moet dat? iemand die het weet. weet zo de gebruiskaanwijzing niet te vinden. als ik op de flitserknop drukt veranderd er niks en aan het logo en flitser blijft uit