ervaringen vtech mobigo

Discussie in 'De lounge' gestart door Vera, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    En is het wat?
    Wat zijn allemaal mogelijkheden?
    Wij zitten er aan te denken om deze te kopen voor de verjaardag van onze zoon die dan 5 jaar wordt. Is dat leuk?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Niemand?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    ik zou voor een kind van 5 niet meer voor de mobigo gaan, eerder de storio of een DS. Mijn dochter is 3 en beleefd veel plezier aan de mobigo maar ik dnek dat een kind van 5 er nog maar kort plezier van zal hebben

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ja inderdaad.. onze dochter had hem voor haar 3e verjaardag gekregen. voor 5jr zou ik idd voor ds gaan,

5. luuus

luuus Niet meer actief

hier een dochter die 4 is geworden en die vind hem super!!!! denk dat hij voor een jongetje van 5 ook echt nog wel leuk is.. wat ook leuk is is de storio van vtech kunnen ze ook woordjes mee leren.

6. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij zijn voor een DS gegaan, omdat deze veel langer houdbaar is. Met spelletjes van Diego, Dora en Bob de Bouwer is deze ook erg leuk voor jonge kinderen.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

De storio zuigt. Mijn zoontje heeft er 3 kwartier mee 'gespeeld' en de volgende dag wilde we hem weer aan zetten en toen was hij stuk. Ging gewoon niet meer aan. Als je googlet zie je ook dat het vaker voorkomt.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

Onze zoon van 4 vind hem helemaal te gek!! En onze dochter van bijna 3 snapt het nog niet helemaal maar maar vind het superleuk!!

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Heb je wel de update uitgevoerd?? dit hoor je te doen bij de eerste keer in gebruik nemen, staat ook met een geel briefje aangegeven... daarna compleet geen problemen mee!

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja, dat hebben we gedaan. Had er zelfs al liedjes op gezet. We kregen ook gelijk een nieuwe mee van de winkel hoor, maar tis toch irritant als je naar de winkel terug moet. En nog irritanter een huilend kind omdat dat apparaat niet werkt.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier de mobigo voor onze oudste vorig jaar gekocht voor haar verjaardag.
    En inmiddels is ie in beslag genomen door de jongste (3,5)...
    De oudste speelt vaker met de DS.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter van bijna 3 heeft er 1 en ze beleefd er veel plezier mee!

13. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hmmm, dus de vraag of het voor een kind van 5 leuk is. En ik dacht nog wel zo'n leuk verjaardagskado te hebben bedacht.
    Dan misschien de storio? Is dat een betere optie? Hij kan wel al lezen en is bezig met schrijven. Is die storio dan nog leuk?

Deel Deze Pagina