tafelblad bij autostoel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door friezinne82, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Hoi meiden,

Ik zit me rot te zoeken en ik denk misschien weet iemand dit gewoon, kost het mij niet de hele avond hihi.

Weet iemand van jullie ook of er iets bestaat wat je op een autostoel kan gebruiken als tafelblad? Het lijkt mij zo handig dat mijn dochter op een lange autoreis een eigen tafel heeft waar ze haar boekjes op kan lezen en eventueel kan kleuren oid...

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. tulip

tulip Niet meer actief

kun je niet zo n schootkussen gebruiken?? Dat is een blad met zo'n beanbag eronder. Het kan alleen niet vastgemaakt worden denk ik.

3. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
  4. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    @Tulip: ja, dat is wel een idee idd, maar die kosten 30 euro. Als het niet anders is dan doe ik dat maar als iemand nog een ander idee heeft?

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Deze had ik ook gevonden, maar die speeltjes is mijn dochter denk ik zo klaar mee en dan kan ze nog niet kleuren

Maar bedankt voor het meedenken

6. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Oh wat dom, ik snap al wat je bedoelt... hihi die heeft ze ook, een tas van babywalz, en die komt inderdaad niet ver genoeg.

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Haha, ik zie nu pas dat mijn zin een beetje krom liep...
    Jammer dat dat niet werkt.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Tafeltjes die hè aan de voorstoelen moet vastmaken waar je ook echt o kunt tekenen enzo (net als in een vliegtuig) mogen niet uitgeklapt zijn tijdens het rijden. Bij ons zitten ze in de voorstoelen en er staat een grote waarschuwing op.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

kom je uit de buurt van zoetermeer. Ken iemand die zo een schuimrubberen tafel wel te koop heeft staan....past nl niet door de bus.

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

11. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Goh... dan heb je dr dus niet veel aan. :(

12. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
  13. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, zijn die schootkussens zo duur joh??Ik was echt in de veronderstelling dat je die bij de xenos had voor een paar euro.

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Jammer he, wij keken er ook voor...

@ ts: Wij hebben uiteindelijk voor zo'n magisch tekenbordje gekozen, van de speelgoed winkel. Te verkrijgen in allerlei formaten. Onze dochter heeft er één van 10 bij 15 ofzo en het was een groot succes... :) en nog steeds en zelfs de jongste vind het erg leuk. Ook lekker handzaam.

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb voor allebei zo'n dienblad met een kussen eronder. Voor het kleuren enzo is het alleen niet handig dat de ene een opstaande rand heeft, dat kleurt niet zo fijn. Maar door de gladde bovenkant kun je daar wel weer leuk op plakken met van die raamstickers... ;) Wij wisselen dus regelmatig af van dienblad... :)

17. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Misschien dat ik dan toch voor een dienblad ga, maar die variant van de kinderwebwinkel is ook wel ideaal want die zit vast en dat is toch ook wel handig... Ik zal er nog eens even over door prakizeren

Deel Deze Pagina