Hoi meiden, Ik zit me rot te zoeken en ik denk misschien weet iemand dit gewoon, kost het mij niet de hele avond hihi. Weet iemand van jullie ook of er iets bestaat wat je op een autostoel kan gebruiken als tafelblad? Het lijkt mij zo handig dat mijn dochter op een lange autoreis een eigen tafel heeft waar ze haar boekjes op kan lezen en eventueel kan kleuren oid... Alvast bedankt voor het meedenken!
kun je niet zo n schootkussen gebruiken?? Dat is een blad met zo'n beanbag eronder. Het kan alleen niet vastgemaakt worden denk ik.
Je hebt wel tafeltjes die je aan de stoel ervoor bevestigd kan worden, maar of die ver genoeg naar voren komen, vraag ik me af. En dit heb ik gevonden: Maxi Cosi Pilot speeltafel - Euro31,50 : Babycare.nl Razendsnelle levering
@Tulip: ja, dat is wel een idee idd, maar die kosten 30 euro. Als het niet anders is dan doe ik dat maar als iemand nog een ander idee heeft?
Deze had ik ook gevonden, maar die speeltjes is mijn dochter denk ik zo klaar mee en dan kan ze nog niet kleuren Maar bedankt voor het meedenken
Oh wat dom, ik snap al wat je bedoelt... hihi die heeft ze ook, een tas van babywalz, en die komt inderdaad niet ver genoeg.
Tafeltjes die hè aan de voorstoelen moet vastmaken waar je ook echt o kunt tekenen enzo (net als in een vliegtuig) mogen niet uitgeklapt zijn tijdens het rijden. Bij ons zitten ze in de voorstoelen en er staat een grote waarschuwing op.
kom je uit de buurt van zoetermeer. Ken iemand die zo een schuimrubberen tafel wel te koop heeft staan....past nl niet door de bus.
Aha, da's dus eentje die je ook kunt vastmaken. Hier een groter plaatje: http://www.kinderwebwinkel.nl/images/productimages/big/Fisher-Price%20Ocean%20Wonders%20Soft%20Travel%20Tray.jpg
hmm, zijn die schootkussens zo duur joh??Ik was echt in de veronderstelling dat je die bij de xenos had voor een paar euro.
Jammer he, wij keken er ook voor... @ ts: Wij hebben uiteindelijk voor zo'n magisch tekenbordje gekozen, van de speelgoed winkel. Te verkrijgen in allerlei formaten. Onze dochter heeft er één van 10 bij 15 ofzo en het was een groot succes... en nog steeds en zelfs de jongste vind het erg leuk. Ook lekker handzaam.
Ik heb voor allebei zo'n dienblad met een kussen eronder. Voor het kleuren enzo is het alleen niet handig dat de ene een opstaande rand heeft, dat kleurt niet zo fijn. Maar door de gladde bovenkant kun je daar wel weer leuk op plakken met van die raamstickers... Wij wisselen dus regelmatig af van dienblad...
Misschien dat ik dan toch voor een dienblad ga, maar die variant van de kinderwebwinkel is ook wel ideaal want die zit vast en dat is toch ook wel handig... Ik zal er nog eens even over door prakizeren