Hallo allemaal. Ik zit met een rare cyclus en weer nu niet wanneer ik save ben om te testen. Ik ben ongesteld geweest na tp in kunstmatige cyclus met gebruik van medicatie. Menstruatie startte op 8 september. 6 dagen na tp. 30 september had ik een positieve ovulatietest en 6 oktober een tp in eigen cyclus van 5 dagen oud. Nu zou ik dus op dpo 14 zitten? Test wel positief maar helaas wil dat bij mij nog niks zeggen. Ziekenhuis zei enkel testen als ongesteldheid uitblijft maarja, wanneer is dat?
hebben ze geen datum meegegeven? Ik krijg altijd een briefje met datum. Volgens mij is die dit keer 12 dagen na terugplaatsing. Maar normaal is het volgens mij 10 (maar dat valt op zaterdag bij mij). Bij embryo op dag 5 terug geplaatst. met die logica zou dat morgen zijn volgens mij gefeliciteerd overigens! maar je bent bang dat het mis gaat of het is al vaak mis gegaan?
Ik heb inderdaad geen datum gekregen nee. En is mijn eerste tp in eigen cyclus. Nu 2 tp in kunstmatige cyclus gehad en na 6 en 8 dagen ongesteld geworden. Die mijlpaal hebben we al gehad. 29 september heb ik gesprek gehad met arts en aan de hand van de echo verwachtte ze het toen op 2 tot 2,5 week. Dus dan zou het morgen uiterlijk zijn schat ik.
Hun geven aan 2 weken na tp. Dus officieel a.s. dinsdag. Test wel mooi positief en oplopend dus voelt wel als een plakker! Zo blij met deze bonus ronde die ik niet zag aankomen!