ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mag wel hopen dat het ONBESPOTEN komkommers waren.....

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vrees dat de komkommers nu wel vaak bespoten zijn... ;)

Tjonge waar blijft Tycuna nou? Na een paar rukjes is de klus toch geklaard zou je zeggen?

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik kom hier een beetje meelezen. Zit eraan te denken om over te stappen naar het VUMC. Loop nu in het Spaarne in hoofddorp en ben bezig met de 3de IUI. Maar mijn lichaam werkt tot nu toe niet echt mee. De IVF zouden we zoiezo in het VUMC gaan doen maar wellicht dat we al eerder overstappen en de laatste IUI behandelingen hier ook gaan doen.

Groetjes esther

4. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Jaja, daar ben ik eindelijk!! Zag op mn telefoon jullie berichtjes en moest wel lachen. Maja, mannetje mocht in C, hahha!!! Maar... denk dat de komkommers verplaatst zijn want hij heeft ze niet gezien. :D (zegt hij, hihi) Maargoed, ingeleverd en weer gegaan. Toen opweg naar de poli want ik was gebeld in de auto door de gyn. Ze had de bloeduitslagen binnen, maar niet alles...... die muts van het prikken heeft niet alles van het formulier geprikt!! :( Dus moest nog even extra laten prikken. Lekker handig, NOT! :x Maargoed, geen slecht nieuws dus gelukkig.

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Esther, welkom!!

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    WAT, geen komkommerboekje in kamertje C :$. Heeft hij wel goed gezocht tussen de stapel met boekjes ;):D:p. Of misschien heeft iemand hem meegenomen :p.

Hmmm, lekker handig dat niet alles geprikt was van formulier :cool:. Gelukkig waren jullie vandaag toch in het VU, kon er meteen nog ff meer bloed getapt worden.

@Esther, welkom!

Whahahaha :D

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wel potverdorie, heeft er iemand het grote komkommerboek meegenomen.......

Esther: welkom!

Tycuna: lekkere handige muts........ Nou goed, je was er toch, zullen we maar zeggen. 1e stap is gezet!

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Mijn naam is haas....:D:p

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hazen lusten toch heul graag komkommers:D

10. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hier ligt het komkommer-boek ook niet hoor! :p

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Bij jullie ligt vast het Tarzan-boek :p:D

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tarzan boek? Hier niet nodig... Heb m'n eigen Tarzan naast me liggen ;) en als hij er niet is, heb ik Jane in noodgevallen ;):D

Ben toch wel nieuwsgierig naar t komkommerboek-mysterie...........

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    En toen bleef het stil... ;)
    Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.
    Op naar een nieuwe week!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het is zeker stil hier! Miss zijn er een paar meiden verdrietig over het missende komkommerboek??? :p

Hier wel lekker weekend gehad. Vooral vandaag veel buiten geweest (hockey en boswandeling met mn hondje en Sophie) dus ben nu ook wel wat moe. Helaas had de kat een, toen nog, levende vogel mee het huis in genomen. Dus toen ik terugkwam uit t bos, best moe was ik toen, kon ik al dat bloed op de grond en AL die veren opruimen! Bah bah bah! Sophie maar even in deauto gelaten, net als de hond, zodat ik die zooi kon oprapen. Gadver, wat voelde ik me vies!
    Nu is alles weer helemaal opgeruimd maar ja, hoop niet dat die kat vaker vogels mee naar mee binnen neemt! Muizen waren we wel 'gewend' maar vogels! Vind t ook best knap van m want hij heeft zelfs een belletje om......... ;)

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Of ze zijn druk met Tarzan.... :D Hihi!

Ahneej, een dood vogeltje, zielig!! Lekker weer was het he? Genoten dus van de buitenlucht en de beginnende lente? Heerlijk!

16. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @Susan, Wanneer heb jij eigenlijk een punctie? Ik heb toch niet iets gemist?

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tycuna, punctie zal denk ik over een weekje of 2.5 zijn. Eerst nog even door blijven spuiten ;)

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh meiden, ik kom even tussendoor melden dat ik donderdag een terugplaatsing heb gehad.
    Even voorstellen:
    Bekijk bijlage 135482

De kleine heeft een mooie groeispurt gemaakt in de broedstoof en de cellen zijn niet meer te tellen wat heel goed schijnt te zijn. Wel heel zonde is dat de 2e emmy nu is weggegooid terwijl die ook beeldschoon uit de ontdooiing kwam. Mocht het nu niet raak zijn wil ik me volgende keer écht hard maken voor een TP van 2 emmy's!

Liefss

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maria, die zit er heeeeeeeeeeel mooi uit! Een mooie blasto of morula al volgens mij?

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja volgens mij zit ie er precies tussenin, inderdaad! (als ik zo naar dit plaatje kijk)
    Bekijk bijlage 135485

Gaaf he! Spannend hoor!

Deel Deze Pagina