ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi Maria, wat een mooie foto zeg! Heb je die zelf mogen maken of is het voor je gedaan? Jammer dat de andere emmy ook zo mooi was.... maar is weggegooit!! Maar we duimen gewoon dat deze bijft plakken bij jou!!!

2. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Leuk, dat plaatje van die cellen en deling!! Weer wat geleerd. ;)

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Heb je veel last van de bijwerkingen?

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bijwerkingen vallen wel mee. Ben wel redelijk moe 's avonds dus val geregeld op de bank in slaap rond half 10 ;) maar verder no problemo!!!

Ik had bij mijn cryo toen een beginnende blasto. Zat er dus ook tussen in... en waren ze ook enthousiast over. Bij mij heeft ie t niet gered maar dat doet ie bij jou natuurlijk wel!!! Heb je ook Utrogestan erbij nu? Wanneer heb je de bloedtest? Ik denk volg wk dinsdag al he? 12 dgn na tp doen ze altijd........

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    embryo op deze site te vinden:)

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja de 15e!

In welk stadium zat Sophie d'r emmy bij TP?

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Thanx, leuk!! :)

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *Kijkt verschrikt op terwijl ze bladert in komkommerboek*

@Maria, WAUW wat een mooie foto! Wat zonde dat ze die 2e cryo weg hebben gegooid :$ en dat terwijl die ook zo mooi was. Dan zou ik wel balen dat ze zo streng zijn in het 1 cryo TP beleid.

@Susan, wat moet je lang spuiten zeg!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sophie was een dag 3 emmy en 'dus' 8-cellig. Was trouwens geen supertopper (als emmy dan ;)) maar tussen top en subtop in :D Zat tegen kwaliteit A aan...

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Emma, jij dievegge!! ;):p:D

Enne, zo lang zal jij ook moeten spuiten voor je ivf hoor! Ach, spuiten wij ook ns een keer............. ;)

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat lief dat je even reageert terwijl ze zo opgeslokt wordt door het komkommerboek!

maar idd... mocht deze poging niet lukken gaan we toch even goed kletsen over het SET beleid....
    Ik mag dan wel 'jong' zijn, Mariaman is toch al 42... en het is doodzonde om een perfecte emmy weg te gooien!

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nou, dat vind ik dus ook zonde! Jouw lichaam heeft er hard voor moeten werken om eitjes te kweken, zaadjes hebben hun best gedaan om te bevruchten, bevruchte eicel heeft moeite gedaan om emmy te worden en mooi te ontdooien en dat wordt dan gewoon weggegooid!

Waar staat SET eigenlijk voor :(;)

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Single
    Embryo
    Transfer

:)

En je hebt he-le-maal gelijk.
    Er is genoeg pijn en moeite doorstaan om die emmies te kweken!

14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @mariac wat een mooie cryo heb je teruggekregen!!
    en nu maar mooi innestelen!

@sophie ik moest ook altijd heel lang spuiten. tis vervelend maar
    wel voor een goed deel.

en ik ben zwanger van een 8-cellige b kwaliteit dus denk dat het niet zo heel veel zegt.

heel veel succes meiden!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Maria: het is behoorlijk balen dat ze een goeie cryo weggooien.
    Ook bij ons gebeurt dit keer op keer :(. Het protocol is nou eenmaal zo in het VU, ook wij hebben geprobeerd om ze beide te laten terugplaatsen, maar ze werken er niet aan mee.
    Ze vinden de complicaties die kunnen optreden bij een meerlingzwangerschap te groot.

Mooie emmy heb je, ik duim voor jullie !

Iedereen heel veel succes gewenst.

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zeg Emma, heb jij stiekem het grote komkommerboek!!!!:p
    Susan, wanneer gaan we Emma overvallen?:D

Maria: hier voor ons denk ik hetzelfde..... Heb 6 rietjes met op elk 2 eskimo'tjes..... dus elke poging zullen ze er 1 weg moeten gooien... Kunnen ze er geen onderzoeken mee doen oid??? Dan voelt het nog dat ze er iets "goeds" mee doen:cool: Iig broedze!!! En ik duim dat je straks een mooie banner mag maken!

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hihiiiii, wanneer zijn jullie in het VU, misschien kunnen we wat afspreken, gaan we met z'n drietjes in het komkommerboek bladeren :D. Moet ik hem alleen nog wel ff gaan zoeken in kamertje C :p.

@SET: kunnen ze dan niet apart worden ingevroren? Zodat er ook maar 1-tje uit de vriezer gehaald wordt. Of is de kans dan té groot dat je die maand geen TP hebt doordat de cryo het niet overleefd tijdens ontdooien? Hoe lang duurt het ontdooien eigenlijk?

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Die van ons heeft nu een carriere binnen stamcelonderzoeken. nevertheless... heel zonde...

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    * Vinden ze duur
    * Ze zeggen dat er van de 2 vaak ook 1 niet goed ontdooid, dan hebben ze wel tijd voor het ontdooien van een 2e rietje maar niet van een 3e.
    * De ontdooien de 5e dag na een Pregnyl injectie. Als ze dan niet goed uit het proces komen ontdooien ze een 2e rietje. Als die levend uit het proces komen, gaan ze een nachtje in de broedstoof. Als ze daar niet achtertuit gaan (sterven) worden ze teruggeplaatst. Het liefste wordt er dan natuurlijk enorme groei gezien, maar bij ons is ook een keer 1 teruggeplaats die niet voor- en niet achteruit ging. Die kreeg het 'voordeel van de twijfel'.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als ie dan maar geen carriereswitch maakt:cool:

Deel Deze Pagina