Hi allemaal, Erg fijn om jullie ervaringen over de VU te lezen. Heb morgen mijn 2e gesprek bij de gyn. Uitslag uitstrijkje, bloed- en sperma onderzoek. Vind het erg spannend.
Ik stel voor...we overvallen haar als ze met dr benen in de beugels ligt voor die waterecho!!! Echte dievegges nemen hun kostbare gestolen goederen overal mee naartoe!!!! Bij mij zijn 2 slechte emmy's weggegooid, tenminste zo zie ik t altijd... 1 verse en 1 cryo. Denk biologisch afval??? Ben trouwens wel benieuwd wat de oogst deze keer zal zijn. Ik was nl vorige keer best wel teleurgesteld dat er maar 4 bevruchtingen waren vd 9 geoogste eicellen. Kennelijk was 50% normaal? Ik vond t maar weinig iig Tycuna, nog 2 daagjes en dan hoor je meer! Vroeg jij nou over lage progesteron? Dat is wat ze op cd 21 willen weten dacht ik. Dat is volgens mij om te kijken of er een eisprong is geweest, zo heb ik t althans begrepen...
Doudou, veel succes morgen! Denk dat t allemaal afhangt vd uitkomsten van zaadonderzoek en jouw hormoonwaarden.
Susan, ja, bijna donderdag. Ben zenuwachtig!!! Ja, ik vroeg over progesteron ja. Ik moest vorige week bloed laten prikken, nuchter, dus bij de ha hier in de buurt. Die uitslag moet ik donderdag mee. Daarop staat dat die heel laag is, en mn lh heel hoog is. Dus was benieuwd of dat iets betekende. Hoop dat je goed gaat oogsten deze keer hoor!!!
Klinkt wel als een pittige opgave zo'n ivf traject. Ik heb veel bewondering voor jullie kracht en de humor waarmee jullie erover schrijven. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! Ik wist niet dat de VU nooit 2 embryo's terugplaatste? Dacht dat dat meestal wel gebeurde bij ivf?
Doudou, nee in de VU zijn ze daar heel strikt in hoor... Pas na een bepaalde leeftijd doen ze er wellicht 2... Tycuna, denk dat een hoge lh icm met lage progesteron betekent dat je tijdens het moment van bloedprikken geen eisprong hebt gehad.
Ahaa, klinkt logisch.... naja, de gyn zal me het wel vertellen donderdag, maar probeer altijd zelf even te vissen naar wat zoiets nu kan betekenen....
Whahaha , ik zie het ook helemaal voor me! Jullie met een bivakmuts en waterpistool al roepend 'hierrrrrr, met dat komkommerboek of ik schiet'.
Tycuna, ik denk dat Susan gelijk heeft. Maar ben benieuwd wat je donderdag allemaal te horen krijgt, spannend hoor
Goed idee! Jatten we gelijk dr handtas Hier ook ong 50%. Van de 25 geoogste eicellen 15 bevrucht, 1 tp en nog 2 afgevallen, dus 12 ingevroren. Tycuna: spannend!! ben erg benieuwd hoe het verder gaat! Doudou: veel succes! Onder de 35 en bij een 1e poging doen ze geen tp van meerdere embryo's