ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahahahahaha
    *ziet Emma al ingespannen lezen en Emmaman voor het bed staan met opgeheven komkommer*

2. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Vind het erg spannend en zoek overal naar afleiding. Zo zit ik dus ook kostelijk te lachen om het komkommer-raadsel. :D Maar damn.... ik hoop zó dat het donderdag geen domper wordt. Zie er wel tegen op.

3. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me heel goed voorstellen! Sterkte meid!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Als ze daar nou maar niet per ongeluk een hap van neemt!!! Ieks!!!

Tycuna meid, Miss hebben ze toch wel wat zwemmers gevonden joh!!

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    #245 Tycuna, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
    Gaan we ook wel van uit hoor. :) We moeten om 12 uur. Daarna even een berg DE-koffie punten inleveren (zit vlakbij het VU zag ik?)en dan naar huis... en aan jullie typen hoe het was.

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    meiden meiden.... 't is weer komkommertijd...

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahahaha :D. Hij zei het laatst nog, met als resultaat dat de waterecho niet door mocht gaan :p.

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Kan ik me wel voorstellen, ik vond het bij de 1e onderzoeken ook altijd spannend wat ze te melden hadden. Nu zit ik meer te wachten wanneer ze nou eens eindelijk gaan zeggen dat we met IVF mogen beginnen ;).

Maar ik ga voor je duimen meis, duimen dat ze vooral goed nieuws hebben ;).

Meiden, ik ga slapen. Welterusten :)

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Doudou, hoe is het gegaan?

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja ik ben ook benieuwd!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Misschien het komkommerboek gevonden????
    En zit nu druk te bladeren

12. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Doudou, vertel! :)

13. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi komkommerliefhebsters!

Ik geloof dat mijn tempo nog iets te laag ligt om jullie bij te benen! Wel lekker weer een half uurtje smakelijk gelachen met het bijlezen. Er is veel gebeurd in de tijd dat ik ff lekker een weekendje weg was zie ik.

@emma79: dinsdag moet vascoman een donatie doen, dus ik zal hem naar kamertje C sturen om te controleren of je al tot inkeer bent gekomen en het komkommerboek hebt terug gelegd... onthoud dat dit dan wel een van je laatste kansen is om boete te doen! :D

Wij hebben in middels wel onze afspraak voor de uitslag lekker een een weekje vervroegd. We zijn tot de conclusie gekomen dat vascoman 2 weken na zijn keeloperatie in elk geval best thuis een kleine donatie kan doen. Nu dus nog maar wachten tot 5 april!

Vraagje over de bloedonderzoeken: moet je altijd dag 20/21 ook bloed laten prikken? Onze arts heeft er niets over gezegd, alleen direct na de intake en dan moet ik dus nog dag 3. Op zich valt (nu) dag 20 wel na de afspraak voor de uitslagen, maar met de oude datum was dat niet zo geweest. Das wel gek dan toch?

@Doudou: welkom! Wij zitten denk ik ongeveer bijna even ver in het traject nu. Wij krijgen 5 april dus de 2e afspraak voor de uitslagen. Ben benieuwd wat er bij jullie uit is gekomen en wat jullie traject verder zal zijn.

@tycuna: succes morgen! Hoop dat ze goed nieuws voor jullie hebben... duim duim

Hier trouwens dus weekendje weg geweest met 5 vriendinnen van vroeger. Blijken we allemaal al best lang bezig te zijn (op 1 die single is na) om zwanger te worden (3 in mmm, 2 ong 3/4 jaar bezig). Heel gek, maar dat geeft toch een lekkere ontspannen sfeer. Fijn er open over te kunnen praten, ben er nu weer een heel stuk relaxter onder.

14. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hey Vasca, lekker dat je een weekendje weg was! En dan nog eens een relaxte sfeer, helemaal goed! Je kan er weer tegen aan. Hopellijk doneert Vascaman iets met een goede score! ;)

15. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    vast, ik heb alle vertrouwen in hem. Al is het wel een beetje vroeg, pas 8 weken na "de grote koorts". Maar als het dan tegen valt, kunnen we het daar ook nog wat op afschuiven...;)

Gelukkig heeft de anesthesist inmiddels vertelt dat de narcose geen invloed zal hebben op de kwaliteit van het zaad. De 2e test 2 weken later zal dan dus misschien wel nóg beter zijn :)

16. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @tycuna: jij zult wel zenuwachtig zijn voor morgen! ga je nog even iets leuks/ fijns doen voor jezelf, om een beetje af te leiden?

17. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    *sorry dubbele post*

18. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Een uurtje flink gesport... ik zal lekker slapen. :)

19. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    He hallo,

Wat een warm welkom en wat lief dat jullie allemaal naar vandaag vragen!! Geeft een goed gevoel.

Mijn uitstrijkje, inwendig- en bloed onderzoek en cycluskaarten zijn allemaal door de keuring heen, hoera!

Sperma doudouman bleek alleen wat zwak. Goed volume, maar te weinig beweeglijk. Hm. Nu moet doudouman voor nader lichamelijk onderzoek. Ook een nieuwe donatie pakket c doen bij het ivf

In April volgende afspraak gyn voor alle uitslagen. Indien zaadcellen iui kwaliteit, dan op wachtlijst iui. Schijnt een wachtlijst van 3-6 maanden te zijn :$, is dat ook jullie ervaring?

Wat een gedoe al dat gewacht. Maar klussen natuurlijk vrolijk verder ondertussen.

20. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog vergeten te melden dat doudouman een spatader op zijn bal heeft en van een glaasje houdt en daarbij steeds beweert heeft dat t niet aan zijn zaad kon liggen, omdat dat goed is. Argh.

Verder is hij wel lief

Deel Deze Pagina