Tuurlijk Emma!!!! Moet jij volgende week zondag voor een bloedtest? Wanneer moet je weer werken? Of kijk je het effies aan hoe je je voelt?
Emma, doe rustig aan en naar lijf luisteren! Ik had tijdens de ww eigenlijk een heel posi gevoel. Had dat ook bij cryo hoewel ik daar meer twijfels over had...en die was ook mislukt. Komt natuurlijk niet daardoor maar heb/had persoonlijk meer vertrouwen in een verse. Maria heeft gelukkig het tegendeel bewezen dat cryo's ook tot zwanegrschappen kunnen leiden. Net LadyZ gesproken op Whatsapp... Had echo bij dr. S (de kleine kabouter zeg maar) en het is nog niet helemaal weg. Hij durft echt geen curretage aan dus wederom aan de pillen. Gerodi heeft haar pc gemold dus ze kan zelf even niet zp-en...
Balen voor LadyZ, dat ze nog weer meer pillen moet!! Sterkte!! Hoop dat de PC snel weer gemaakt is, kan ze zelf weer mee kletsen. Ik had in het begin ook meer vertrouwen in een verse emmy. Maar, nu ik zo wat rond struin op ZP en over cryo tp's lees ik voldoende verhalen om erg positief te zijn over mijn cryootje. Vooral ook omdat ie zal zo mooi was doorgedeeld.
tuurlijk Tycuna! Jouw eskimootje ligt heerlijk bij jouw vuurtje te ontdooien, delen en vast te bakken Net als die van emma!
Heb net leuk filmpje doorgestuurd gekregen van m'n vader... Afgelopen weekend heeft Sophie gelogeerd bij ze en hij had 40 min film en heeft dat geknipt tot 14 min. Ik vind t (natuurlijk ) enorm leuk dus wie wil meegenieten moet t maar even laten weten, pb ik de link even door.
@Suus, altijd leuk om te zien, dus kom maar op met die link! @Hier, sinds vanmiddag een irri-pijn rechts onder in mn buik, wat doortrekt naar mn lies. Beetje zeurende pijn.
@suus: leuk, filmpje! Kom maar op... @Tycuna: niet meteen sippen, gekkie! Dat kan toch juist heel goed de innesteling zijn? Ik denk echt dat je niets kunt zeggen van gekke pijntjes nu hoor. Misschien voel je innesteling wel of misschien helemaal niet. En als het dat niet is, is er toch ook niet een soort pijn die zorgt dat het embyootje weggaat? Jij bent dankzij je utro en andere hormonen nu gewoon een ideaal nestje voor je super-delend embryootje! En dat blijf je gewoon tot je gaat testen. En je voelt het heus niet mis gaan hoor! Mocht het mis gaan, dan voel je dat vrees ik juist niet. Wat zou dat dan kunnen zijn dat je voelt?!? Dus gekke dingen voelen is alleen maar goed! Snappie?! Dus niet te negatief kijken hoor, er valt helemaal niets van te zeggen! Jij gaat straks gewoon lekker testen en dan heel blij worden. Echt. Het gaat gebeuren. Tycuna op roze! En voor emma geldt natuurlijk hetzelfde! Kunnen jullie lekker samen een bevallingsrace doen
Tjonge, stil hier... Er zijn er sowieso 2 druk aan het broeden natuurlijk! Noa nog in de lappenmand (zal haar vandaag wel ff whatsappen), LadyZ druk aan het pillen slikken en geen pc maar Vasca en Maria?? @hier: alles wel ok. Vandaag nieuwe binnendeuren gekregen en wederom 1 beschadigd... De ander was wel goed! Die gehouden en 2 nieuwe besteld. Hopelijk is er dan iig 1 goed, en mochten ze beiden goed zijn, houden we de ander ook (vervangen meteen een andere deur in huis). Morgen komt de aircoman weer want nieuwe airco in babykamer koelt voor geen meter. Was ook degene die laatst die storing had. Ben benieuwd wat ie zegt! Verder vanmorgen met de VU gebeld. Heb volgens mij een schimmelinfectie daar beneden Dacht dat ik eerst langs moest komen maar er wordt gewoon een receptje gefaxt naar mn apotheek! Helemaal super! 1 pil inbrengen en een zalf om mee te smeren. Ben blij als t voorbij is want jeuk me het ongans, bah! En moet slapen zonder ondergoed enzo. Ga zo trouwens de 3D foto's zetten in mn fotoalbum! Ook van ons 3D piemeltje natuurlijk
Nou... vasca was hier gister nog hoor! Helemaal alleen... en trouwens ook druk met ongi zijn :x En ze is nu jouw sophiefilmpje aan het bekijken DUS. Oja, en vasca heeft een baan, waarbij ze moet werken overdag . Lief hoor. Wat heb jij trouwens een jonge moeder, of lijkt dat zo? En wat schattig en roze is die kleine Sophietje toch! Volgens mij wordt ze flink verwend door opa en oma Ik hou het kort, want vandaag hebben vascaman en ik 11 jaar verkering en gaan toch nog maar even uit eten. Nu we getrouwd zijn telt het natuurlijk officieel niet meer, maar we gaan het toch nog lekker ff vieren... Maar eerst braaf hardlopen
LadyZ, haa!!! Computer weer gemaakt? Hoe gaat het meid? Susan, wat lijk jij op je moeder!!!!! En wat een leuk filmpje zeg! Sophie is een skeetje zeg. En wat ik ook leuk vond was Joep!
Lieve meisjes, Ik ben weer begonnen met werken en half 7 opstaan in ZWAARRR Ik zit nu nog maar 2 dgn per week op dat saaie kantoor in amsterdam. Voor de rest geef ik les... aarghh hoe ga ik dit 5 dgn per week volhouden? Daarom ben ik wat stiller... Liefsss
Best pittig Maria!! Wel naar je lijf luisteren he?! Hier, pfff, werd met zo'n nega-gevoel wakker. Niet leuk. Ik heb al de hele ochtend het gevoel dat het niet gaat lukken deze ronde. MOET positief doen van mezelf maar het lukt niet! Komt ook omdat ik helemaal geen zere buik heb, en geen zere borsten... maja, moet dat perse dan? Neej toch? Zucht.... wat een rollercoaster die wachtweken.
Hallo dames, Ik ben nieuw hier en heb vanaaf info bijeenkomst in het VU. Maandag 3 oktober hebben wij de intake. Wat kan ik hiervan verwachten?? Liefs
@Tycuna, zitten we dan met z'n tweetjes op het wachtbankje. En allebei moeite om positief te zijn/blijven. Meiden, ik heb obstipatie, er wil iets uit maar het lukt niet en ik durf echt niet te persen . Ben veel te bang dat het persen slecht is voor een eventuele innesteling. En ik word gek van mezelf, van dat onzekere gevoel....wil gewoon zo graag dat het goed gaat. Maar ik denk steeds van misschien is het al wel 'dood' en loop ik de hele tijd voorzichtig te doen en niet te persen en die bollen te schieten voor helemaal niks. M'n buikpijn van de punctie is ook weg maar nu voel ik dus ook helemaal NIKS meer. Ja, die volle darm . Oh, en Tycuna, ik heb wel een beetje pijnlijke borsten maar dat komt gewoon door de medicijnen hoor, ik had het nl al voor de punctie . Maar ik herken het wel hoor, heb liever ook allemaal klachtjes dan dat ik helemaal niks voel. Geeft op de een of andere manier toch minder hoop . Emmaman zegt ook steeds dat ik me niet zo druk moet maken, als het deze keer niet lukt dan vast een andere keer. Kon ik ook maar zo denken
Welkom Esther, jij hebt er ook al aardig wat IUI's opzitten en nu dus door met IVF, spannend! Ik kan het me niet zo heel goed meer herinneren dat intake gesprek, maar volgens mij bekijken ze of ze alle gewenste gegevens en uitslagen van onderzoeken hebben. En daarnaast vertellen ze wat over de IVF behandeling, hoe het IVF schema eruit ziet.
Emma: je kan het er ECHT NIET uitpersen!!! Maar anders even roosvicee laxo kopen en een paar glazen drinken! Maria: sterkte meis, nog even! Esther: welkom, ik zou het je niet meer kunnen vertellen, het is voor ons al wat jaartjes geleden en zal ook wel weer veranderd zijn