Ik zou gewoon doorgaan met de medicijnen tot de bloedtest meid. Te vroeg stoppen kan meer kwaad dan te laat! Wel echt balen dat je nog geen mini streepje ziet... maar je kan echt te vroeg zijn hoor!!!
Ja, balen he? Niet eens een tuur streepje. Had ik vorige keer wel namelijk. Maar was toen uiteindelijk niets..... Kan dus toch nog? Misschien morgen een tuur streepje? Na hoeveel dagen wordt je eigenlijk ongesteld na de utro (en progynova)?
Ik heb 1 x gehad dat ik door de utro heen ongesteld werd. Maar anders werd ik een dag na het stoppen ongi.
Thanx Aklina! Ik had vorige keer ook ongi door de Utro heen. Maar nu heb ik ook progynnova erbij. Weet niet of dat de boel nog tegehoud. Nouja, op naar de test van maandag en dinsdag.
Ik. En ben hier volgensmij de enige. Ik heb kreeg het bij onze 1e cryo poging omdat ik PCOS heb. Middels Progynova zou mn BMS dik moeten worden. Wanneer deze dik genoeg is kan de tp plaatsvinden. Dan heb je dus een tp zonder eisprong. Bij mij blijkt de progynovan mn BMS niet voldoende dik te maken. Nu waarschijnlijk de volgende cryo tp stimuleren met een hele lage dosis puregon. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Ikke is 32....dus Vasca, ik ben geen babyemma, maar Emma wil wel een baby . @Welkom nieuwe meiden, jullie hebben allebei al behoorlijk wat meegemaakt . @Tycuna, MOK om omotest . Ik hoop nog even door dat je gewoon te vroeg hebt getest. Ik heb sinds vrijdag al af en toe een ongikramp en vandaag eigenlijk continue ongizeur in buik en andere ikwordongesteld klachten...denk dus dat het voorbij is . Baal hier wel enorm van! Maar ja, ik had het kunnen weten, hoe groot is nou de kans dat het de 1e keer lukt, en tóch had ik de hoop dat wij tot die lucky groep zouden horen . Zeg Tycuna, moet jij nu weer 1 maand overslaan of mag je direct door voor een cryo TP? Oh, en wij hebben gisteren de brief gehad met hoeveel embryo's er zijn ingevroren. Er zijn 8 embryo's ingevroren, verdeeld over 5 rietjes. Ik vraag me wel af of die 5 rietjes een typfout is. Ik zou zelf denken dat het over 4 rietjes verdeeld zit.
Emma, ik zou ook denken dat het 4 rietjes zijn. Wij hadden er namelijk ook 8, verdeeld over 4 rietjes. Ik mag nu gelijk door voor de volgende cryo tp, alleen nog geen idee hoe dat gestimuleerd gaat worden. Ben ik wel benieuwd naar. Maar, ik test morgen gewoon posi! (je moet alleen een rust-maand nemen na een verse poging) En jij Emma, hou nog even moed!! Wanneer moet je bloed prikken?
Inderdaad balen. Kan me zo voorstellen dat je dat streepje er gewoon op zou kunnen kijken!! Maar het kan echt nog steeds gewoon raak zijn hoor meid. Geef de moed nog niet op! Zo lang je niet bloed is het goed.
Bloed zal ik ook niet krijgen zolang ik Progynova blijf slikken helaas. Dus mn lijf kan zich niet verraden.
Tycuna, je zit nu 9 dgn na tp toch? Met een cryo-tp had je dan eigenlijk wel een licht (tuur)streepje moeten zien. Natuurlijk kan jouw emmy zich later hebben ingenesteld maar als ik eerlijk ben, vrees ik het ergste. Uiteraard niet stoppen met de med's, pas wanneer er 100% zekerheid is met de bloedtest. Knuffel meid! Verder houd ik t ff hierbij. Vannacht een mega harde buik gehad (leek wel een steen zo hard) dus echt fijn was dat niet en nu maar 15 min pauze op werk waarin ook de admin moet gebeuren.
Suus, zit nu op 10 dgn na tp. Ik heb het wel een beetje opgegeven voor deze ronde eigenlijk. Op naar een volgende poging met een mooier BMSje dan deze keer, en met nóg meer posi-vibes. Pffff, typen is altijd makkelijker dan doen. Wat vervelend van je harde buik!! Doe je wel een beetje rustig aan meid!!!?????!!!!! Slaan de pillen aan, en het zalfje, voor de schimmel?
Dag 10 na tp al... Tja, dan is het einde oefening... Tav die harde buik, heb juist gisteren weinig gedaan! 's Ochtends bij mn hockeyteam gekeken, daarna gedeelte van de middag op de bank gelegen, deur geverfd, gegeten en daarna weer op de bank gezeten (de rest vd avond). Is toch bijna nix?! Die pil en zalf werken prima! Krab niet meer aan mn kruis maar blijf voro de zekerheid naakt slapen. Kan er ook nix irriteren. Zalfje moest ik nog tot 1 wk na de klachten gebruiken maar miss maak ik wel gewoon de hele tube op... Pfff, nog maar 5 min pauze en dan moet ik weer. Bah, heb geen zin meer om te werken! Trouwens LadyZ, moest je nou vandaag weer voor een controle echo???
@Tycuna, jammer meis dat hij nog steeds omo is . Ik durf eerlijk gezegd niet nu al te testen terwijl ik eigenlijk wel zou willen weten of die kwaaltjes die ik voel ook echt van een aankomende ongi zijn....maar ik durf niet , bang om te vroeg te testen en bang voor een teleurstelling . En omdat ik bijna voor 99,9% zeker weet dat ik ongi ga worden vind ik het ook nog eens zonde van het geld . Ik vind het wel moeilijk hoor om nu nog positief te zijn, heb gisteren al wat traantjes gelaten. En ik weet dat dit pas de 1e TP was, maar toch ben ik bang dat dit een gebed zonder end gaat worden, ben gewoon bang dat het misschien wel nooit gaat lukken . Maar zo mag ik van mezelf niet denken, NU nog niet! Ik moet positief blijven anders wordt dit een heel zwaar traject. Merk dan toch wel dat die paar maanden aan de pil een verademing waren, echt een pauze waarin ik totaal niet bezig was met zwanger worden. Eerlijk gezegd mis ik dat vrije gevoel heel erg.... @Susan, oei lijkt me niet prettig zo'n harde buik.
@Emma, lieverd, wat naar allemaal he? Soms lees je verhalen van meiden die al 8 IVF's gehad hebben, pffff, ik vind dat zooooo knap! Ik hoop niet dat het voor ons, en jou, en anderen, zover gaat komen. Maar, voor jou kan het nog! Die kwaaltjes kunnen ook wat anders betekenen!!!! Wanneer is je bloedtest? Donderdag? @Iedereen: Hebben jullie het er wel eens over hoelang of hoever je gaat voor de kinderwens? Wanneer is het genoeg zegmaar?
Emma, je zit nun op dag 8 na tp toch? Dat is ook wel erg vroeg om te testen. Dag 10 na tp zou een redelijk beeld moeten geven. Tav die kwaaltjes, het zegt allemaal nix he! De ene heeft juist kwaaltjes, anderen weer niet. Ook verschilt het per zwangerschap dus..........kortom: het is gewoon zwaar K! Tycuna, om maar meteen antwoord op jouw vraag te geven. Voor Sophie wilde ik het er al met mn man over hebben maar hij niet met mij. Wilde eerst kijken of de behandeling(en) zouden aanslaan. Wij hadden dan echt strontmazzel de eerste keer dus toen verviel al meteen die vraag. Daarna dus wel weer gehad over kinderwens voor nr 2. Eigenlijk, na de punctie, wilde ik alleen de cryo's gebruiken uit Sophie's poging maar uiteindelijk wil je het zo graag, dat we toch besloten hadden iig 1 verse poging te ondernemen en dat weer af te wachten. Ook nu weer enorme mazzel gehad maar ik denk niet dat wij tot het uiterste zouden gaan (bijv zelf behandelingen betalen, ook al zou het geld er bijv wel liggen)... Maar ja, dat ligt voor iedereen anders natuurlijk...