@LadyZ, ik snap het ook helemaal , vind het ook niet meer dan normaal. Het is inderdaad bijna wereldnieuws van Sikki en het is geweldig om te zien wat voor bom vol vreugde er ontploft is in het babyrinth, vind ik erg mooi en ontroerend om te zien. Maar het is ook wel een beetje confronterend op dit moment, alhoewel ik het Sikki met heel mijn hart ontzettend gun . Ik vind ook dat het gevierd MOET worden en dan wil ik geen aandacht vragen met mijn negatieve/depressieve gepiep. En gelukkig weet ik dat de meiden uit het babyrinth ook aan mij denken en voor mij hopen . @Sorry Suus, ik zal niet meer zo streng naar je kijken, als je maar rustig aan doet
Ja die Sik, ik moest natuurlijk ook een keertje inbreken Wereldnieuws is t zeker!! Volg inbraak komt bij de bloedtest en de echo... En iedereen weet wat we bedoelen tav Emma want we gunnen t oh zo iedereen! Enne LadyZ, die wij was meer figuurlijk bedoeld hoor, zeker niet letterlijk! Lig al bijna 2 uur in dezelfde positie op de bank! Niet eens opgestaan om drinken te halen of te plassen! Goed toch?!
Hi meiden! Lekker allemaal ons hart aan het luchten? Fijn dat huer alles gezegd kan worden en iedereen zo ontzettend steun biedt! Een geweldig compliment waard meiden! Ik zal mijn gal-spui-buien nog wel krijgen. Nu een luisterde (lezend) oor bieden. Het is voor mij nog ee beetje moeilijk meepraten omdat wij nog moeten beginnen, maar ik denk aan jullie en jullie situaties! @ Susan: Echt vervelend joh, die harde buiken.. Snap wel dat niets doen vaak helemaal niet makkelijk is! Miss moet je je mannetje maar vertellen dat je eigenlijk echt heerlijk gemasseerd moet worden.. Das goed voor ontspanning en dus goed voor de beeb,haha! (Als je daar van houdt natuurlijk..) @ Tycuna: Wat naar meid! Je hoopt toch stiekem.. Hopelijk mag je meteen door. En ja, in de apotheek van't Vu hebben ze heel veel wel op voorraad.. Geeft ook wel weer rust. Kan je plan wat dat betreft niet opgehouden worden.. Nu afwachten? @ Emma: Veel sterkte! Nog even wachten.. @ Lady Z: Heel veel succes! Ik moet (mag) 7-10 met de decapeptyl starten. Die dag ook'n echo maken om te kijken wanneer ik met de gonal-f mag beginnen. Blijft dus toch nog'n beetje spannend wanneer we echt beginnen.. Liefs
Tash, fijn om een datum te hebben om naartoe te leven! Hoef jij niet eerst aan de pil? Of zat je aan de lycrin vanwege endo? Miss haal ik nu 2 of miss zelfs 3 verhalen door elkaar...solly!! En een massage van m'n man? Vrees dat ik daar heel lang op moet wachten. Hij wil m eerder andersom maar dan ga ik wel op m zitten. Ben nu zwaar genoeg daarvoor
Hahaha! Nouja, het is te proberen natuurlijk.. Je hebt een goed excuus om je lekker te laten verwennen! En jij mag NIETS doen. Hoe gaat't nu met je? Ik heb afgelopen vrijdag de 3e Lucrin injectie gezet ja.. Dus mag/kan meteen door als dat bijna uitgewerkt is! Liefs
Oh dat moet uitwerken? Hoelang duurt dat dan? Je merkt, Lucrin is helemaal nieuw voor me Hier vannacht prima geslapen zonder harde buik of andere ellende. Ben nog wel moe maar als Sophie strax gaat slapen, ga ik ook. Ze is nu heel lief an t spelen in ieder geval. Heb zojuist gebeld met de aannemer om te vragen waar ons raam blijft. Eentje is binnen, ander ook alleen is daar door de storm iets opgevallen waardoor er nu een barst in zit. Nieuwe is direct besteld en verwachten ze volg wk. Wachten is nog op de ventilatieroosters en de sleutelvergrendeling. Word strax teruggebeld door ze met meer info. Daarna de gordijnenman bellen of zij al meer weten over levering gordijnen. Als dat allemaal af is, kan Sophie naar haar echte kamer! Haar 1 persoonsmatras is vanmotgrn bezorgd dus alleen nog een goed dekbed kopen en haar grote bed is af. Miss af en toe al proberen... Net gebeld: roosters en vergendeling komen morgen, niduwe raam volg wk wo of do. Aannemer belt me volg wk do om af te spreken wanneer ze komen installeren! Spannend!!!! Nu de gordijnenman bellen
De test van vanochtend was OMO.... Ik moest het gewoon weten, ik had dus echt geen zin om nog een dag tussen hoop en vrees te leven. Nu weet ik het en kan ik alle spanning los laten. Voelt echt als een opluchting, ben blij dat deze 2 klote weken voorbij zijn, bah vond er echt niks aan. Als ik er dan aan denk dat we waarschijnlijk nog heel veel van dit soort weken gaan meemaken, zie ik er nu al tegenop . Nu een maandje rust, ik ga er maar van genieten om even niet bezig te zijn met het zwanger worden....heerlijk. @Suus, wat spannend voor Sophie, gewoon slapen in een grote meiden bed . Nieuwe meiden, ik moet ook nog even opslaan wie wie is, sorry . @Tash, fijn om naar een datum toe te kunnen leven. En dat wordt dan de 1e poging toch? Spannend hoor!!!
Emma, he ronduit kl*te zeg! Je voorgevoel klopte dus helaas Wel prettig idd nu een maand rust en niet ermee bezig en we gaan gewoon voor nog 1x 2 ww, deal? Iig heb je nog wel 5 kansen liggen dus dat is ergens wel een prettig idee toch? Ik denk dat ze er 2 in 1 apart rietje hebben en 3 rietjes met 2... Dan kom je wel uit op8 cryo's in 5 rietjes...
Ik ben ook echt blij met die cryo's . Hoop zo dat er daar eentje tussen zit die wel wil blijven plakken . Wat ik alleen zo vreemd vindt van die 5 rietjes is dat ze bij Tycuna verdeeld zijn over 4 rietjes. Waarom bij mij dan over 5? Nou ja, zal het eens vragen als we aan de cryo's gaan beginnen.
Emma ik denk omdat die 2 die apart zijn ingevroren, zo goed zijn dat ze het zonde vinden om die te laten gaan in hun SET protocol. Is voor mij de enige denkbare en logische concusie. Is er al nieuws over/van LadyZ?
Nou ben terug! Het ziet er nog rommelig uit. Maar ze dacht dat ik wel een eisprong heb gehad. Heb bloed geprikt, ze bellen vanmiddag. Dan nog een keer een controle na mn menstruatie en dan mogen we de menstruatie daarop weer beginnen. Nu hopen dat die eisprong geweest is, zodat we verder kunnen!
LadyZ, ik duim met je mee! Op welk hormoon hebben ze geprikt? Met rommelig bedoelen ze nog wat dikker bms? Hier wat online geshopt (altijd leuk), geluncht met Sophie (die is bijna klaar) en dan gaan we beiden lekker een tukkie doen! Nu al zin in!!! Ook ff kijken of de molton al droog is, dan kan ik Sophie's bed al gedeelteljk opmaken. Ziet er dan vast beter uit! Alleen nog een dekbed kopen. Miss strax maar doen met mn man, als ie klaar is met werken.
Nee, ik en dik bms whahahahahaha. Er zitten nog wat stolsels. Ik heb geen idee op welk hormoon???? Het eisprong-al-geweest-of-niet-hormoon.... Truste!!!
LadyZ, ben benieuwd naar de bloed, hoop dat het goed is. Dan hebben jullie dus uitzicht op de volgende ronde na je ongi? Dat zou fijn zijn zeg!!!!
Nou vanmiddag teruggebeld door onze gordijnenman. Kennelijk hebben we heel speciale gordijnen uitgezocht want er zit een levertijd op van...... 4-5 maanden!!! Nu dus wachten op m'n mam en dan gaan we weer naar z'n winkel om een nieuw gordijntje uit te zoeken. Normaal gesproken duurt het 2-3 weken dus hopelijk is t er dan ook echt. Hij zou er ook een spoedje van maken. Verder net zeker een uur geslapen maar ben nog moe!! Miss ben ik gewoon oververmoeid ofzo en komt alles er nu uit?? Oh m'n man is er!!
Lieve Emma, wat . ik weet dat je zei dat het je rust gaf en das heel mooi en nobel, maar het natuurlijk gewoon helemaal niet leuk! Zwanger is veel leuker en geeft nog veel meer prettige rust. Dus BAAL en NIET LEUK. Zo. Vind het wel knap hoor, dat je het toch positief bekijkt. Sterkte meis. @LadyZ: rommelig wordt dus opgeruimd met een goede menstruatie flush komende weken? Goed zo. Ikke denk trouwens dat je progesteron bedoelt. Das die van wel niet ei gesprongen Hoop dat je bloed goed is @gordijnen van 4-5 maanden: volgens mij moeten de lammetjes die schaapjes moeten worden en dan geschoren moeten voor wol nog geborden worden dan. Misschien ook een IVF schaap, dat zijn lammetjes niet netjes direct werpt nadat de boer besloten heeft dat ze zwanger moest worden Dat past hier dan wel weer. @Tash: ik heb je site gelezen voor een deel, je schrijft heel leuk. Erg begrijpelijk, herkenbaar en met lekker wat humor en niet te veel zelfmedelijden. Leuk om te lezen. Ik herken wel dat als je nog niet echt begonnen bent, je nog weinig hebt om mee te schrijven, dat had ik ook. Hoewel ik nu nog steeds niet echt begonnen ben, ken ik de rest nu ook zo goed dat dat echt geen probleem meer is. En bovendien heb ik altijd wel wat te zeuren @hier: wederom een mega vroeg ei bij mij! (hi hi, horen jullie mijn rijmelarij!? ) Gister dag 9 eerste ovutestje direct knap positief! Geinspireerd door verhalen op het forum en omdat ik nou eenmaal super koppig ben en in wonderen wil geloven, dus direct ook voor de zekerheid een zwangerschapstestje gedaan. Die was natuurlijk negatief. Maar niet getreurd, want wel blij met ei. Gister om 20.00 uur ook volgens mij weer ei gevoeld. Knap van van Vasca, niet? Alleen twijfel (goh, dat heb ik normaal nooit) natuurlijk wel een beetje, want vandaag ook nog redelijk positieve test. En wat die gekke doktoren ook zeggen (wat weten zij nou helemaal!): ik blijf erbij, telkens na de utro is mijn ei hardstikke vroeg. Na de ronde zonder utro, was ie ineens weer rond dag 16. Dus, volgens mij is dat voldoende wetenschappelijk bewijs dat utrogestan eieren een schop onder hun kont geeft. Gelukkig braaf al geklusd op dag 8 (lang leve mijn nieuwe "voor de zekerheid want je weet maar nooit of er weer een vroeg ei voorbij komt extra ingelaste" klusdag). En zelfs in een gekke bui ook op dag 4, dus als we daar niet trots op mogen zijn! Natuurlijk gaan we voor de sport nog even door, maar vascaman en ik mogen nu al trots op ons zelf zijn. Verder nog 2 veranderingen: ik ga een maandje proberen de dosis utro te verlagen naar 3x1. Denk dat dat misschien ook wel kan en wil liever nu experimenteren, dan als we aan de IUI zijn... Het is in elk geval zaad vriendelijk en ze pretenderen zelfs dat ze het zaad helpen om beter naar je ei te zwemmen (net als je eigen slijm zeg maar). Dat laatste geloof ik niet echt, maar dat het niet schadelijk is, is ook belangrijk. Idee was om vascaman wat te ontlasten, want die arme stoere man kreeg gewoon blaren op een gegeven moment van onze marathons... Nou ja, blaren is overdreven, maar toch! Nou dat was weer de vasca-update! Ik ga zo nog even klussen
Vroeger ei door utro weet ik niet maar jij bewijst t tegendeel, lijkt wel... Klussen voor de fun mag natuurlijk altijd hè Het bed van Sophie staat trouwens inmiddels op m'n fb. Wacht nog steeds tot de rest ook mee wil doen aan fb........