Tycuna, kan van alles betekenen! Ongi, innesteling... Moeilijk te zeggen, gewoon afwachten................... Tash, mooie score 12 eicellen!! Nu op naar een mooie samensmelting in het lab
Suus, I know.... al is het voor ongi nog wel heel erg vroeg. En innesteling klinkt best ok, haha. Maar, innestelings bloeding is toch altijd maar heel even en heel weinig?
Ff ali-illegali van werk: Tycuna: dat klinkt heel hoopvol! Vond ik ook al van je krampen stiekem... Durf natuurlijk niet te posi te zijn, maar ik heb hele goede hoop voor je!! Hoeveel dagen na punctie zit je nu? Das toch vergelijkbaar met aantal dagen na eisprong? Rest: zwaai!
Vasca, geen puntie gehad he?! Cryo. Zit nu 6 dgn na tp. Ik vind het wat veel bloed voor een innesteling maar opzich......... zal het dan toch?
Pfff, ik weet niet wat ik moet denken, wordt ff gek hier. Bloeden wordt erger. Ook wat stolsel-stukjes (sorry, niet zo smakelijk)..... Heeft het zin om er morgen een test tegen aan te gooien? Of staat de Pregnyl dan in de weg? (nu 6 dgn na tp, en 11 dgn na Pregnyl)
11 dgn na pregnyl is die er hoogstwaarschijnlijk al uit, denk alleen niet dat je een positest kan verwachten want dat is wel erg vroeg... Echt duidelijkheid zal je dus niet krijgen door het doen van een test. Sorry meid, we missen dat luikje hè om in onze bm te kijken...
@Hmmm Tycuna, wat vreemd toch! Ik zou het echt niet weten wat nu wijsheid is. Denk zelf dat je moet afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren, misschien wordt het minder of misschien zet het bloeden door.
Ik weet het ook niet. Misschien vrijdag een testje wagen..... morgen is nog te vroeg. Ingeping, succes morgen met de FM!
Hi ty, wat verwarrend allemaal! Ik denk dat je nu geen Utro gebruikt, toch? Ivm cryo... Weet je hoe lang je lf normaal is? Want het gaat dan toch om het aantal dagen na ei? Want dat heb je nu wel gehad toch? Wanneer zou je normaal ongi verwachten? Of weet je dat niet ivm geen eigen cyclus? Want anders zou het helaas toch ook ongi kunnen zijn Aan de andere kant heb ik wel gehoord van innestellingen die echt op ongi leken. Je had ook veel pijn, dus veel bloed past daar ook wel weer bij! Misschien morgen toch ff vu bellen? Als het wel ongi is, moet je je natuurlijk ook weer voor de volgende ronde aanmelden toch? Kun je hun even vragen misschien wat wijsheid is... Misschien kun je bv wel Utro nemen om het bloeden te stoppen? Weet t ook niet hoor, brainstorm ff met je mee, want lijkt me heel onzeker zo. Hoop dat je toch goed slaapt... Sterkte!
hallo allemaal hoe lang duurt een prikinstuctieals je daar leert prikken in het vu? moet maandag er om 11 uur wezen. zelf prik ik insuline op mn werk dus ik weet het wel een beetje of is het heel anders prikken? groetjes diana
Diaantje, de prikinstructie duurt ongeveer 10 minuutjes. Is zo gedaan hoor! Zeker als je al eens eerder geprikt hebt! Succes!! Vasca, lief dat je zo mee denkt. Nu Utro nemen (want idd, ik nam het niet, hoeft niet bij een cryo) heeft geen zin meer. Als het er uit moet heeft het geen zin dit tegen te houden helaas. Zit nog niet eens 1 week na tp! Normaal weet ik niet wat mn LF is. Geen cyclus. De afgelopen 2 tp's waren wel met Utro. Bij een volgende tp ga ik zeker om Utro vragen. Kast staat er vol mee hier. Maar om het even concreet te maken.... het is over hier. Zoveel bloed, niet normaal. Echo zoooooo balen. Gister in bed met Ty-man echt liggen huilen. Ik had er zo'n goed gevoel over deze ronde. En tsja, nu moet ik me aanmelden.... terwijl ik al weet dat er geen plek is voor ons.
Tycuna, wat klote zeg!! Zoveel moeite gedaan om te komen tot een tp en dan nu al zo snel game over. Toch gewoon bellen strax om je aan te melden dan maar...
@Ahhhh nee toch Tycuna . Wat oneerlijk weer! Ik zou gewoon bellen hoor. Ik weet niet hoe het VU bepaald wie er wel en niet mogen voor een cryo. En misschien omdat jullie al in het cryo-proces zitten mogen jullie wel gewoon doorgaan . En je moet ook bedenken dat er per dag zoveel mogen beginnen, wie weet is er nu wel genoeg ruimte. Ik hoop het zo voor jullie. Dikke dikke knuffel meis.....
tycuna toch, das echt niet eerlijk! Klinkt of je "eigen" lf gewoon veel te kort is dan. Die arme cryo heeft gewoon geen kans gehad.... Ik zou volgende keer zeker Utro eisen. Want zo heeft het natuurlijk geen zin. Baal met je mee hoor Weet je of je wel weer mag starten? Zou natuurlijk best nog kunnen hoor. Hoe sneller je belt, hoe meer kans denk ik zo... Sterkte meis!
Thanx meiden. 'k Heb me aangemeld. Hoor vanmiddag meer. Ik heb hier bergen Utro in de kast liggen maar wilde niet zelf gaan dokteren..... Hier ga ik het de volgende keer absoluut over hebben. Dit is geen eerlijke kans geweest terwijl de cryo zo onwijs mooi was. :x
Dat vraag ik mij dus af? Weet iemand hoe het werkt bij het VU? Als het zo is wie het eerst komt die het eerst maalt dan meld ik me voortaan al 3 dagen van tevoren aan . @Tycuna, hoes't meis, ben benieuwd of er een plekje vrij is voor jullie, hoop het!
Lieve Ty, ik moet om precies dezelfde reden utro nemen na een cryo tp. Volgende keer zeker doen hoor! XXXX