ty, wat naar! Ik zou echt een gesprek met een arts vragen/ eisen hoor. Het is echt belangrijk dat ze nu een goede strategie bepalen. Zeker als je nu weer pijn hebt. Je wil ook echt niet dat er iets onbehandeld blijft of over het hoofd gezien wordt, omdat er geen arts naar heeft gekeken. Hoop dat ze je snel terug bellen en anders zou ik gewoon weer snel zelf bellen. Sterkte!
Tycuna ik zou vragen om het aanprikken van de follies. Dan ben je er het snelst vanaf (en daarna goed blijven drinken ivm overstimulatie). Ingeping is trouwens pas morgenochtend aan de beurt....
Oh, Ingeping, oops. Succes voor morgen. Ik heb net weer gebeld. Belde vanmorgen het spoednummer omdat ik anders pas om 11 uur kon bellen. Niet terug gebeld. Nu weer opnieuw gebeld en weer mn verhaal gedaan..... Wordt nu weer terug gebeld. Vanmorgen was het echt niet leuk. Ik moest boodschappen doen dus ben heen gereden maar het ging echt niet. Ik kon alleen maar huilen. Op de parkeerplaats ben ik over mn nek gegaan. Thuis in bed gekopen. Net even de hond uitgelaten, die moet toch ook plassen enzo. Het zakt nu wat af gelukkig. Ben benieuwd wat ze zo zeggen aan de telefoon.
Jeetjemina Tycuna, dat klinkt niet lekker meis. Moest je overgeven van de pijn? En wat voor pijn is het, zijn het steken of...? En is het dezelfde pijn als van een aantal dagen geleden? Ik hoop dat ze snel terugbellen!!! Laat je niet afschepen met een simpel antwoord hoor! Knuffel....
@Tycuna, ik wil je niet bang maken maar heb toch even iets opgezocht over een draaiing van de eierstok. Ik moest hier aan denken omdat je schreef dat je moest overgeven. Verschijnselen Er ontstaat plotselinge, hevige pijn vanuit de onderbuik of de bekkenstreek die meestal uitstraalt naar de flanken of dijen. De plotselinge pijn gaat gepaard met krampen afgewisseld door korte tussenpozen van verlichting. De vrouw is misselijk, braakt soms en heeft problemen met plassen en de stoelgang. Ook treden soms bloedingen vanuit de baarmoeder op. Bij onderzoek blijkt soms dat de cervix (baarmoederhals) pijnlijk is bij aanraking.
Tycuna, ik zou je idd niet laten afschepen. Ze moeten je gewoon laten komen en hier iets aan gaan doen. Zo kan je toch niet nog 3 wkn rond blijven lopen?!
Ik snap er niets van. Ze bellen me gewoon niet! Heb om 11 uur nog een x gebeld en ze bellen me terug. NOT. De pijn voelt net zoals vorig weekend. Voel rechts enorme druk, echt alsof er een bal zit. Straks wordt die 9 cm nog groter, dat past toch niet?! Misselijk was is vorige keer ook, en toen kon ik bijna niet plassen. Dat ging nu wel, maar damn, ik wil weten wat er aan de hand is!
Moet paracatamol nemen tegen de pijn.... Vanmiddag om 15 uur moet ik hun bellen om te vertellen hoe het gaat. Ze zei dat de 'bal' die dus in de eirstok zit kleiner kan worden en krampen kan geven. Jaja.... en groter dan? Dat wist ze niet. Over het overgeven zei ze niet zoveel. Het was een wat laconieke vrouw vond ik.
Tycuna, kan je dus nix mee met zo'n antwoord... Ik zou, als ik jou was, die paracetamol innemen (2 tegelijk) en dan om 15.00 uur terugbellen en zeggen dat het echt niet gaat en dat je langs wil komen.
Denk dat ik dat ga doen ja. De meeste pijn is wel gezakt. Ik kan weer wat doen enzo, terwijl ik vanmorgen alleen maar bibberend en verkrampt op de bank lag. Ik hou jullie op de hoogte, en bedankt meiden!
Jeetje Tycuna wat heftig je pijnen. Ik zou inderdaad net als wat Suus zegt je niet af laten schepen met een paracetamolletje hoor. Dat werkt bij hoofdpijn tenslotte al amper. Dit is toch niet normaal die pijnen en hoelang moet je dat zo volhouden. En anders bel je vanavond nog een keer het spoednummer en mag je direct langskomen op de gyn.afdeling waarschijnlijk. Na mijn ellende ben ik ervan overtuigd dat je niet meer moet ''wachten met pijnen" maar echt moet drammen hoor. Bij de eerste hulp in het stadsziekenhuis waar wij middenin de nacht zaten stuurden ze me ook naar huis met 'kijk het nog even aan en neem een paracetamolletje' 30 minuten later zat ik krijsend in de auto naar de VU. Je lichaam neemt je niet in de maling hoor. Wat niet gaat dat gaat niet dus moet je echt voor jezelf opkomen en eisen dat je ernaar wilt laten kijken! Sterkte meid
hoi hoi vanmorgen in het vu geweest voor mn prikinstructie ging goed we waren zo klaar. nu wachten tot dat ik ongesteld ben en dan moet ik weer bellen zondag laatste dag van de pil en dan paar daagjes wachten met bellen groetjes diana
Net gebeld, de lijn lag er uit dus het duurde even. Maareh, mag niet langs komen. Alleen als het weer heel hevig wordt. Ik heb er op aangedrongen dat ze even moeten kijken, maar daarvoor hebben ze het te druk. Volgensmij vinden ze je alleen interessant als je echt in een behandeling zit. Tsss. Naja, als het weer zo pijn gaat doen als vanmorgen hang ik gelijk aan de lijn, maar niet op het normale nummer, maar zoals Noa aangaf, de spoedlijn. Vanavond met ty-man een gesprekje met mn leidinggevende van het les geven. Ik kan niet smoesjes blijven verzinnen waarom ik elke keer geen les kan geven.....
té druk, dat meen je niet :x. Voor dit soort dingen moeten ze toch gewoon een gaatje vrij houden in hun planning?! Ik vind het echt belachelijk! Het spijt me hoor maar waarom laten ze het zo druk worden! Misschien moeten ze niet zoveel nieuwe mensen laten beginnen met behandelingen. Maar eerst zorgen dat de mensen die al een behandeling hebben gehad alle zorg krijgen en hun cryo's mogen ophalen. Sorry hoor, maak me een beetje kwaad dat ze bij alles roepen dat het té druk is! Dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen :x. Tycuna, direct bellen als je weer zo'n pijn hebt en dan eisen dat je langs mag komen, zijn ze helemaal....
Nou Tycuna, als het morgen weer zo pijnlijk is, jankend opbellen! Misschien word je dan wel serieus genomen. Vind dit toch wel een beetje raar (en idd ergens in mn achterhoofd spookt de gebeurtenis van Noa....................)
Oh ja Diana, fijn dat de prikinstructie goed ging maar je was al volleerd toch? Of ben ik in de war met iemand anders...? Volg wk dus wrs aanmelden. Hopelijk is er plek............. Miss is de VU nu trouwens zo druk omdat het AMC wachtlijsten heeft van een jaar?? Wel ontzettend balen als dat zo is...
Enne Tycuna, anders Emma laten bellen want zo te horen kan die ze allemaal aan in een boksring (om het maar even luchtiger te houden/maken hier)
@Tycuna: Jeetje zeg het ziet je echt niet lekker. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt. Ik moet idd morgen heen!!!