ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hihi, ik schakel Emma in bij nood. Neej, lief, jullie reacties. Vanmorgen kon ik mn tranen niet inhouden aan de telefoon, en toen werd ik gewoon niet terug gebeld. Mijn tranen maakte blijkbaar geen indruk. Vanmorgen spookte Noa haar situatie ook meerder keren door mn hoofd. Ik snap hun luchtige gedrag niet hoor. Ze stelden me ook niet gerust ofzo.

De drukte kan idd te maken hebben met de aanvoer van 'AMC'ers' Dat heeft dr Janneke toch eens gezegt? Weet niet meer tegen wie maar dit klinkt me heel bekend. Ze moeten wel kwaliteit blijen leveren maar op deze manier......... :(

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahaha, Suus :D. Laat mij maar bellen hoor, ik gooi al m'n irritatie eruit :D;).

Ja sorry hoor, maar dat té druk irriteert mij echt mateloos! Ik vraag me dan echt af waarom ze het zo druk laten worden dat er zelfs voor gevallen als Tycuna geen plekje meer is. Ik vind dat echt slecht!
    Nu voelt het zoals Tycuna ook al schrijft, je bent alleen interessant als je een behandeling ondergaat, daarna mag je maar hopen dat ze een keer weer een plekje voor je hebben.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tycuna, als het echt heel erg wordt, kan je altijd nog naar de Eerste Hulp gaan...................... Daar sturen ze je zeker niet zomaar weg!

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Volgens mij moeten ze die wachtlijst maar wat langer maken ;). Helaas voor de mensen die moeten wachten, maar je moet inderdaad wel kwaliteit blijven leveren aan de mensen die nu bezig zijn met een behandeling, een cryo-tp willen of pijnklachten hebben.

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Tycuna, succes vanavond met gesprek leidinggevende.

Ik ga zo richting huis. Stoom afblazen in mijn auto en alle mede weggebruikers uittoeteren en afsnijden, whahaha....nee hoor, ben in het echt een veel te braaf meisje :D;):)

6. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Haha, jullie reacties zijn echt terrecht, en super lief. Emma, ik ben ook te lief hoor, hihi, daarom zit ik nogsteeds thuis en niet daar. Helaas, dat soort dingen zitten nu eenmaal in je of niet.....

Maar, in hun ogen kan er niets mis gaan. Heb een hoop vragen gesteld van 'wat als dit' en 'wat als dat' maar ze achten die kansen vrijwel nihil. Tsja, wat moet je dan nog zeggen?

Laten we maar duimen dat het rustig blijft in mn buik, en dat er snel weer meer plek is voor andere wachtenden.......

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik snijd zo vaak mensen af...maar dan moeten ze mij eerst iets flikken hoor ;)

8. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ja ik kan al prikken degene zei al dan had je niet hoeven komen als je het al kent.
    terwijl 14 dagen terug werd verteld dat het verplicht was
    was vanmorgen erg rustig in de wachtkamer
    ik hoop ook dat er plek is
    ik moest inprincipe ook zaterdag komen voor een echo omdat het dag 2 was van mn ongesteldheid maar werd doorgeschoven naar maandag

groetjes diana

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahahaha, ik zie je al helemaal gaan Suus...rood aangelopen, stoom uit de oren en snijden maar :D:p

@Tycuna, hopen dat ze gelijk hebben ;). Maar wel direct bellen als het weer zo pijnlijk is hoor ;).
    Hoe gaat het nu eigenlijk?

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Tycuna, ik snap je angst en ongerustheid. Als het iets anders slechts is in je lichaam dan geeft je lichaam het echt aan en weet je zelf wanneer het echt mis is.
    En Suus, zelfs de eerste hulp stuurde mij weer naar huis hoor, dus tegenwoordig zegt het echt niks die spoedposten grrr.
    Voor jou schiet het nu ook al op he? Voel je je goed?

Rare protocollen toch altijd in ziekenhuizen he?
    Ik ben benieuwd of ik na mijn gesprek met Janneke morgen of de komende dagen wel mag beginnen als de VU zo druk is!?

@ alle bekenden, dank jullie wel voor de 'welkom terug hier op het forum' berichtjes, erg lief.

@ alle nieuwe, 'aangenaam kennis te maken' Ik hoop dat ik gauw meer lees over jullie.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Emma, heb er ook de auto voor ;) zelfs om af te snijden zonder reden (rijd een bmw nl) :D

Noa, ben ook benieuwd naar je gesprek! Laat je t ons snel weten?

Hier net gebeld met de VU. Bleef nonstop zeurderig gevoel houden aan de onderzijde van m'n baarmoeder. Ze vonden t nog niets alarmerends en moest 2 paracetamollen innemen. Morgen dan weer bekijken hoe t was na een nachtje rust.
    Dus Tycuna, ik doe gezellig met je mee. Op zich scheelt t bij mij wel dat de vpk die ik aan de tel had, zei dat als ik toch ongerust was of t niet beter werd, ik weer mocht bellen. Dan laten ze me denk ik wel langskomen. Voelt dan toch beter dan Tycuna's vpk ervaring...

12. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Ty, wat een ellende allemaal! Ik hoop heel erg dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Lijkt me echt heel eng ook. En als het niet beter is, gewoon blijven pushen hoor!

@noa: morgen dus naar Janneke? misschien heb je mijn plekje wel :), wij zouden eigenlijk ook morgen gaan, maar dat hebben we afgezegd omdat we 4-10 al geweest zijn en we toen lekker al op de WL mochten. Baal wel een beetje, want wilde eigenlijk vanmiddag VU toch nog bellen voor een belafspraak met dr Janneke voor morgen (al zal dat wel niet kunnen op zo'n korte termijn). Wil nog wat vragen over de utrogestan en de iui-WL... Maar ben gewoon vergeten te bellen, zo stom! En moet eigenlijk wel snel, anders heeft het geen zin meer.

Weet een van jullie trouwens of je utrogestan een tijdje kunt doorgebruiken of dat dat slecht is? Ik zou eigenlijk morgen mogen testen denk ik, maar dat wil ik niet ivm spannend gesprek op werk (wel/ geen contract) en ik wil niet te veel tegelijk. Ook heb ik vooruit zitten rekenen wbt cyclus en als zws wordt ik net eind november (rond 24e) ongi. En ik begreep vorige week van de vpk dat als je op de iui wl staat je een brief krijgt en dat daar de maand in staat dat je mag aanmelden, meestal de volgende maand. Dat zou voor ons dan december zijn. We kunnen de brief nl zws half november verwachten. Als ik net ongi ben geweest, zou ik dan pas kunnen aanmelden bij de volgende ongi, wat precies rond kerst is. Als dat dan al kan, is dat natuurlijk niet relaxed.... Dus ik wil mijn ongi ook beetje uitstellen.
    Dus stoute vasca dacht: ik gebruik nu gewoon nog een dag of 4 extra utrogestan en bij mijn volgende cyclus ook en kan dan hopelijk mijn ongi uitstellen tot 1 december :D
    Maar ben dus ook een beetje bang dat dat slecht is ofzo.Wat denken jullie?

Noa, hoe ging dat met jou en die brief voor de wachtlijst? Weet jij dat nog? Janneke had nl gezegd dat als we de brief hadden, we daarna direct bij 1e ongi mochten aanmelden (niets over dat dat pas de volgende kalendermaand zou zijn). Dat zou natuurlijk een stuk relaxter zijn. Beetje geneuzel misschien, maar zit er toch wel mee. Wil zo graag beginnen en ben ook gewoon bang dat het met de kerst ook allemaal niet gaat lukken anders.

Volgens mij is voor iedereen morgen best wel een grote dag...

@Ingeping: succes morgen met punctie!

@noa; succes met gesprek dr Janneke (kun jij niet ff vragen of ze met belt ;))

@tycuna: beterschap en anders succes met voor jezelf opkomen. Volgens mij zitten morgen bijna iedereen toch in het vu, dus als je gewoon erheen gaat, kunnen die je wel bijstaan :)

@diaantje: succes met prikken
    @emma: niet te boos worden hoor, anders kook je nog over!
    @suus: geniet nog ff van je laatste zwangerschapsweekjes, ze lijken me zo bijzonder!

@ladyZ; Leuke verjaardag gehad? was de taart lekker?

@tash: sorry, weet uit mijn hoofd ff niet zo goed meer hoe het met jou zit? sorry!!!

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Suus, en diegene die jij dan snijd hoor je weer denken 'daar heb je d'r weer zo eentje in z'n aso-bak :D:p.

Hmmm, ook jij bellen hè als het nodig is!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Precies Emma, ik doe m'n auto eer aan!! :)
    En ja ik bel als ik t niet vertrouw...is meer dat ik dit met Sophie niet heb meegemaakt.

Vasca, ik zou niet weken lang utro blijven gebruiken hoor! Paar dgn uitstellen geen probleem maar zou t niet langer doen.
    Succes met je gesprek morgen op werk!

15. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @suus/asobak ;) nee hoor, ga het natuurlijk niet weken volhouden... maar dacht nu 4 daagjes extra en dan volgende keer ook 3/4 en dan schuif ik mijn 1e ongi dag mooi naar 1 december :D Dat zal toch wel kunnen?

enne... lijkt wel of paracetamolletje erin het gouden advies is in het ziekenhuis! Zo kan ik het ook wel...:cool:

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh paar daagjes kan geen kwaad hoor Vasca!!
    En tja, ik adviseer ook vaak een molletje hoor ;)

17. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    aha! Dus jij bent er net zo een!! ;):D Lekker makkelijk is dat. En ondertussen het hele huis verbouwen van al die consultjes waarin je paracetamol adviseert:D:D:D:D;););););) hi hi.

Nou ja, vaak is dat ook wel het beste dat helpt. Meteen ingrijpen is zeker niet altijd nodig. Weet ik ook uit mijn eigen werk wel.

Nog ff ego:
    ik ben sinds een paar weken met vascaman bezig met een nieuw schema, waarin we 1x per week de huishoudelijke taken per dag indelen en verdelen. Doen we vooral voor mij, want ik heb een beetje ADD en ben erg slecht in het huishouden. Gelukkig is vascaman er een ster in en vind hij het ook niet erg om te doen, maar het is niet goed voor je gevoel van zelfwaardering als het allemaal niet lukt. Maar nu dus goede start en ben vandaag heel trots op mijzelf:
    Heb de hele slaapkamer uitgemest, zelfs de omtrek van matras etc gewassen, alle stofnesten overal vandaag gehaald (het bleek dat we eigenlijk wel 4 katten in huis hadden, ipv die ene die we ooit in huis gehaald hebben ;)) en echt alles, maar dan ook alles gepoetst. En kledingkast uitgeruimd... Slaapkamer is echt om daar een ringetje te halen nu. Badkamer had ik 2 weken geleden al onder handen genomen en die houden we nu ook heel goed bij. Zo'n lekker gevoel!
    *klopt zich zelf nog even op de schouder van trots*

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vasca, ik ben trots op je!!! Ik doe t je niet na hoor! Laat Suusman hier ook t huishouden doen ;) naast onze schoonmakers dan :)
    En voor een telefonisch consult kunnen wij nix berekenen...zelfs voor t uitschrijven van een recept bereken ik nix! En t is ook niet helemaal waar wat ik zeg hoor... Kijk als iemand belt met pijn, eerst in de status, vraag wat de klachten zijn en welke volgens hun pijnlijk is en dan alles bij elkaar genomen beslis ik of iemand wel of niet moet komen.
    Vandaag iemand aan de tel gehad die zich wat zorgen maakte. Heb ik woensdag tussendoor gezet (is nl patiënt van m'n vader en die werkt dan). Beslis dus eigenlijk door de tel of iets spoed is of niet. Dikke wangen moeten wel dezelfde dag komen natuurlijk!

19. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    hi hi suus: ik dacht ook heus niet dat je slapend (of paracetamol voorschrijvend) rijk werd hoor ;). Klinkt wel logisch wat je beschrijft, zo gaat t bij mijn tandarts ook eigenlijk. En ook ik beslis altijd door de telefoon of iets crisis is of niet. Vaak als mensen dat wel zeggen, kan het toch nog best tot de volgende dag wachten. Soms is dat zelfs wel beter, omdat de problemen er soms de volgende dag heel anders uit zien.

Nou, ik ga in ons blinkende, super prachtige, megaschone mandje liggen! :D Moet ook natuurlijk morgen beetje uitgerust zijn...

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Vasca, je maakt me onwijs nieuwsgierig over wat voor werk jij doet :D;). Ik lees vanalles over mensen die ertussen piepen op wachtlijsten en problemen die er de volgende dag anders uitzien :(.

En, lekker geslapen in je super schone slaapkamer? Nog een schouderklopje voor het poetswerk wat je gedaan heb.

Succes vandaag met gesprek!

Deel Deze Pagina