Vasca, ik word ook nieuwsgierig!! Succes vandaag meis! Grappig, jullie poets schema! Goed bezig samen. En ik denk dat een paar daagjes Utro extra geen kwaad kan hoor! Suus, ook aan de para? Hoop dat je lekker hebt geslapen. Hoe gaat het nu? Noa, Succes vandaag met jullie gesprek! Ingeping, hoe is het gegaan vanmorgen? Hier, de nacht goed doorgekomen, lekker geslapen. Het zeurt in mn buik, maar het is niet meer zoals gister gelukkig. Gesprek op mn werk ging goed. Begripvol en dat luchtte wel op.
@Tycuna, gelukkig gaat het weer wat beter! Fijn ook dat er begripvol werd gereageerd door leidinggevende. Wel fijn dat je nu niet steeds weer iets moet verzinnen waarom je geen les kan geven, nu kan je gewoon eerlijk zijn. Ik vind dat wel heel prettig, en mijn leidinggevende snapt het ook nog eens heel goed omdat zij zelf 2 kindjes heeft gekregen via IVF .
Tcyuna, gelukkig dat je je vandaag beter voelt dan gisteren en iig een goede nachtrust hebt gehad! Heb je nog wel para nodig? Emma, wat 'handig' dat je leidinggevende het exact begrijpt! Scheelt heel wat scheve gezichten lijkt me... Hier een prima nacht gehad! Para hielp eigenlijk niet gisteravond maar kon er wel van slapen. Vanmorgen geen last en ook nu nog niet. Heb vanmorgen al wat patienten gehad, nu vanmiddag tut 4 uur en dan vanavond nog wel een vergadering dus verwacht dat ik, als ik thuis ben, wel weer last zal hebben... Helaas moet ik echt naar die vergadering want het gaat over volgend jaar en over die vrije tarieven. Niet geheel onbelangrijk dus. Ingeping, en??
Emma, toevallig! Hier ook op mn werk! Is wel fijn he? Met de gene met wie ik gister om tafel zat van de sportschool heeft er geen ervaring mee maar begreep me gelukkig wel heel goed. Suus, geen para meer genomen. Gelukkig rustig, maar ik blijf het raar vinden. Maja, ik zet het van me af. Gelukkig gaat het bij jou ook goed!!
Hey meiden, De punctie ging goed, vond het wel even afzien zeg. Dronken van de medicatie gingen we de deur weer uit. De uitslag was: 11 eicellen van À kwaliteit en 1 iets minder. En zaadcellen waren er 10 mlj. Dus helemaal top. Donderdagochtend bellen of er Emmy's zijn!!!
Ingeping, wat goed!!! En jee, dat zijn een hoop zaadjes! Top dus! Nu lekker rustig aan voor je en duimen voor donderdag.
Wij hadden 15 A kwaliteitjes en een aantal nog wat mindere. Uiteindelijk 9 bevruchtingen. Qua zaadjes weten we niet. Nadat we hoorden dat er 15 goede eitjes gevonden waren moest Ty-Man nog een x het potje vullen omdat er te weinig was....... Dusseh.... 15 zaadjes uiteindelijk?
Ingeping, mooie score! Ben jaloers op 10 milj zaadjes hoor! Daar kunnen ze wel wat mee Wij hadden eerste icsi 9 eicellen, 1.nogwat zaadjes, 4 bevruchtingen waaruit 1 dochter en 2 cryo's (beiden cryo's niet gelukt). 2e keer eerste icsi 15 eicellen, 1.nogwat zaadjes, 13 bevruchtingen, waaruit 1 zwangerschap en nog 7 cryo's.
hi meiden, hier helaas geen goed nieuws Heb vanmiddag gehoord dat mijn contract niet verlengd wordt en ik dus per 1 januari op straat sta. Vind het echt heel erg klote en ondanks dat de kans er in zat, kwam het toch echt nog wel onverwacht. Wat het helemaal naar maakt is dat ik en nog 2 andere collega's een tijdelijk contract hadden. Een andere is ook ontslagen, maar juist de jongste met het minste ervaring mag wel blijven. Dat is vooral voor mijn collega heel zuur, want zij zaten in de dezelfde positie, alleen werkte zij er dus al langer. Ik zit eigenlijk weer een niveautje "hoger" dus het was voor mij minder concurrentie met hen. Het is een geld kwestie, maar ook gewoon echt een kwestie van slecht management. Dames, ik zal jullie wel ff pb-en wat ik doe hoor. Had het volgens mij suus al een keer gepbt. Wil het niet hier op het forum hebben staan, maar jullie mogen het wel weten. Maar dat doe ik ff vanavond, want vascaman (de super lieve, heel erg steunende schat) heeft lekker eten op tafel gezet net. Ladies, ben er echt ff kapot van en weet niet zo goed meer hoe het nu verder moet met mij, maar het zal wel goed komen uiteindelijk.
@Vasca: Jeetje dat is zwaar balen zeg....pffff!! Laat het allemaal even bezinken en kijk dan wat je voor jezelf kunt doen om dit op te lossen. Geniet even van je mannetje vanavond. Watvoor werk doe je?
@Ingeping, wij hadden 18 eicellen, 27 miljoen zaadcellen, uiteindelijk 11 bevruchtingen en 8 cryo's . @Vasca, meis wat ontzettend balen!!! Je zag het al een beetje aankomen maar dan nog is de klap hard. Vreemd hè dat ze dan dus iemand laten blijven die minder ervaring heeft, maar misschien komt dat omdat zij jonger is en dus goedkoper is . Knuffeltje voor joe.....
Vasca, ook al had je het ergens verwacht, het blijft k*t natuurlijk! Denk idd dat Emma gelijk heeft en dat het is omdat die jongere goedkoper is... Ben je nog gaan testen eigenlijk? Emma, nee wij zijn echt klaar na 2 kindjes. We gaan onze cryo's afstaan tbv de wetenschap. Uiteraard wachten we eerst even af de bevalling af dus we hebben gewoon betaald voor 1 jaar cryo opslag. Pas als de 2e rekening op de mat valt, gaan we eens nadenken daarover. Of miss betalen we nog een jaartje en daarna ECHT beslissen. Geen idee. Is ook maar Euro 40,- ofzo... Hier vandaag een enigszins relaxed dagje. Heb net al een en ander opgeruimd (Sophie slaapt nu) en zometeen komen haar gordijntjes!! Zal foto's spammen als het hangt Zien jullie meteen het resultaat van de verbouwing. Zal ook ns kijken of ik ook een 'voor'-foto heb Moet eigenlijk ook boodschappen halen (kraamcadeau en AH) maar ik kijk ff of ik daar zin in heb/tijd voor wil maken... Eerst in de tussentijd maar ns wat was opvouwen wat we de afgelopen weken hebben opgespaard
Meiden, de foto's van Sophie's kamer staan in mn fotoalbum. De gordijnen hangen en dan zien jullie meteen de rest Haar halve kamer was vroeger dakterras en de andere helft was met behang en groen tapijt wat er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lag...
Zo, nu ook de foto's van de babykamer erin kunnen zetten. Alleen kijk even door het beddengoed heen he... Is nu nog roze omdat Sophie erin slaapt. We hebben uiteraard matching lakens en dekens
Suus, wat een onwijs leuke foto's. Jullie harde werken wordt zeker beloond!!! Geen last meer gehad van je buikpijn/krampen?