Fijn dat ik mee mag kletsen. Heel fijn zelfs, want ik hikte er echt lang tegen aan. Zal ik nou wel, of juist niet meepraten? Maar ben blij te lezen dat ik welkom ben. En nu al de eerste vergeten: diaantje.. Sorry!! Maar ik heb gewaarschuwd moeten jullie maar denken... Vasca, ronduit k... Die periode waar je in zit. Je hebt dus alle reden op ff heerlijk ego te zijn. Ik wou dat ik je kon helpen. Ik probeer t in ieder geval zo goed mogelijk. Om op je vragen in te gaan: wij zijn eind augustus voor het laatst op het spreekuur geweest bij dr 's. Toen gaf hij aan dat er een wachttijd was van 4-6 weken. We zijn ondertussen met vakantie geweest, en bij terugkomst lang de brief er. Dus echt ongeveer 6 weken. In de brief staat dat we ons aan mochten melden in oktober, op de dag van mijn 1e ongi. En dat was nu 11 dagen geleden. Ivm de drukte hoefde ik geen echo op dag 2 (godzijdank, ik zag echt op tegen dat bloedbad! Zoooo gênant!) Ben Ff de rest van je vragen alweer vergeten, gauw op plaatsen klikken, dan lees ik opnieuw je berichtje en reageer ik op de rest Reageer momenteel via m'n telefoon, blijkt niet heel handig te zijn...
Ja.. Nu de rest dus. We zijn voor de eerste keer op de Poli beland, ergens in juni denk ik? En dus eind aug te horen gekregen dat we op de lijst mochten staat voor iui. En in de brief stond dus dat ik ons in oktober mocht aanmelden. Is trouwens idd waar, we zijn nu met z'n tweeën in de iui-molen. Dat had ik me nog niet gerealiseerd! Mocht je trouwens advies willen over je werk, laat t maar Ff weten. Ik zit nl "aan de andere kant van de tafel" in dit soort situaties. Ben namelijk leidinggevende. Geen idee of ik je kan raden, maar kan t zeker proberen.
Hi nip (mag ik dat zeggen ) Bedankt voor je reactie. Wat ik me nog afvroeg, was of jullie die brief ook in oktober kregen, of al in september... Want wij verwachten hem rond half november. Mijn ongi verwacht ik rond de 24e (al die ik nu met de Utro mijn best om het wat uit te stellen). Als we dan dus Idd pas in december mogen aanmelden, betekent dat, dat we de volgende cyclus pas mogen en die is precies rond kerst dan. Dat duurt lang, maar is ook qua timing erg rot denk ik. Bedankt voor je aanbod over advies. Misschien pb ik je nog wel een keertje als je het niet erg vind. Enne... Natuurlijk ben je welkom gekkie! Niet meer aan twijfelen hè?
Zie je!! Nog iemand vergeten!! Emma! Stom! Sorry... Ik doen echt m'n best... (schaam..) Thanx! Je mag me altijd Pb-en, Tuurlijk Ik zou t als je t exact wilt weten moeten opzoeken, als de datum er tenminste opstaat, maar volgens mij lag de brief er net een paar dagen toen we terug kwamen van vakantie, en dat was de 13e. Dus zeker niet al in september ontvangen. Maar als je je ongi 24 nov verwacht, zou je in theorie de brief al moeten hebben ontvangen, en meld je je dus de 24e aan. En dat zou betekenen dat als t in een keer zou lukken, dat je een heel leuk kerst kadootje zou kunnen krijgen?? Duim duim duim!!! Ben helemaal enthousiast... Ben zo blij dat ik toch heb gereageerd! Helemaal fijn. Maar moet echt nu proberen te slapen, anders ben ik morgen niets waard... Trust allemaal!
@Wat een onzeker gedoe hè Vasca?! Je wil zo graag beginnen, loopt uit te rekenen hoe het loopt als je dan en dan ongesteld wordt. Zo frustrerend allemaal. Ik hoop gewoon dat dit je laatste ronde zelf proberen is en dat je daarna mag beginnen met IUI . En een nog mooier scenario...dat je de laatste ronde voor het beginnen met iui plots toch nog spontaan zwanger raakt....zou toch een mooi wonder zijn...en je ziet het hier nog wel eens voorbij komen
Weltrusten nip nip! Gezellig zijn wij hè? Ik hoop inderdaad dat we de 24e mogen beginnen, maar de vpk had dus gezegd dat in de brief die in nov zou komen, dan zou staan dat we in december pas mogen starten. En dan zouden we dus net de boot missen... Maar je stelt me gerust, hoera! Reden dat ik t wil weten, is dat ik dan mijn ongi niet meer hoef uit te stellen tot december. Geeft me echt weer wat rust in al dit gestress. We willen gewoon lekker met iets positiefs bezig zijn en voor ons is de iui dat. Ik hoop voor Jou ook dat je snel een goede follie hebt en dat het lekker de 1e keer raak is!
Nipnip, welkom!! Zie je ook nog hangen Wel 'leuk' een mede IuI er voor Vasca! Vasca, ik zat te denken....... Als je nog geen ongi bent, waarom start je anders niet even met de pil? Geeft je Miss wat rust in je koppie tav tijdstip eisprong, wel/niet klussen want je hebt al genoeg aan je hoofd door je werk. Je mist daardoor wel een kans maar aan de andere kant kan je m net zolang slikken totdat je je brief krijgt. Ideetje?? Ingeping, veel succes/plezier bij de uitreiking morgen! Komt helemaal goed meid! Tp valt echt mee en ze zijn heel lief!
@emma: inderdaad, spijker op zijn kop! En normaal kun je het niet echt beïnvloeden, maar nu met die Utro kan ik dat stiekem ineens wel... Ook heel gek. Maar ook wel eng, want je weet nooit zeker hoe het uitpakt. En van ongeduldig wachten TOT je weer mag, weet jij alles van natuurlijk. Gaan we gewoon gezellig samen voor de volgende lichting baby's ok? @ingeping: succes morgen bij ophalen van jullie kleine! @ty: meis, ondanks mijn eigen sores, denk ik ook aan Jou en hoop ik echt dat ze snel met een oplossing komen. Die komt er echt wel hoor. Houdt ik mezelf nu ook maar stress voor: uiteindelijk komt alles goed. Echt. Vind het ook heel lief en knap dat je ondanks hoe jij nu zit, zo lief op mij reageert. Dank je. Alle anderen trouwens ook heel erg bedankt voor alle super lieve reacties, echt heel fijn.
Nope... Klaar wakker... Wat zal ik ns gaan doen?? Vasca, blij dat ik je wat gerust heb kunnen stellen. Hoop dat je gewoon in november mag starten!!
@suus: zie nu je berichtje, ook al aan.het nachtbraken ik ben nu (bijna) koos en zit nu in de ziektewet, maar wat is jullie excuus?!? Op zich wel goed idee, maar ik wil toch die kans niet missen geloof ik. Geloof/hoop ook altijd stiekem nog een beetje in die magische laatste ronde voor start van een behandeling. En ik vind dat het hebben van een cyclus het toch makkelijker maakt. Zou trouwens ook bang zin dan ineens te moeten ontpillen. Maar lief dat je zo meedenkt. En ik houdt het misschien wel in mijn achter hoofd. Ik heb dinsdag een (telefonische) date gescoord met mijn favo dokter Janneke Ga het haar gewoon vragen en dat zal wel rust geven.heel stiekem hoop ik.deze o.VK misschien al te mogen... Maar dat zal wel niet.
@Tycuna, weet je waar ik nog ineens aan dacht. Kan je geen Clomid gaan slikken? Dit is ook om een ei te laten groeien. Bij 2 van mijn iui behandelingen slikte ik het ook en had dan maar 1 follikel, toen ik begon met Puregon spuiten had ik 3 follikels. Enige nadeel bij mij was dat ik van Clomid steeds een cyste kreeg .
@nip: verslavend hè? Enige oplossing is volgens mij Zp uitzetten.... Heel moeilijk, maar ga ik wel doen nu. Maar als koosje, heb ik morgen weer de hele dag de tijd!
Pfff meiden.. Moet eerlijk bekennen dat ik het allemaal een beetje kwijt ben.. Jullie hebben de laatste dagen goed jullie best gedaan zeg maar! Begrijp dat het bij iedereen niet even lekker loopt, dus vanaf hier een hele dikke knuffel! Sorry dat ik niet meer pp reageer meiden! Ingeping heel veel plezier morgen! Ze doen echt heel voorzichtig hoor, dus probeer er van te genieten! Nipnip, welkom! Ben net als jij niet de beste met het onthouden dus begrijp het maar al te goed, hihi. Toch wel fijn om na al dat meelezen zelf ook (af en toe) mee te babbelen of vragen te stellen en advies te kunnen geven, nietwaar? Liefs
Das t probleem... Ik had t al uit gezet... Maar ben gewoon klaar wakker!! Poging 2 dan maar.. Weltrust en tot morgen!
Tash, hoe voel jij je nu, zo een aantal dagen na de tp? Houd je de ww nog vol? Vasca, ik snap dat je de kans niet wil laten glippen maar ja, aan de andere kant denk ik dan weer...tja waarom dan deze ronde wel. Maar ja, mijn man's zaad is niet best (hoewel niet super slecht) dus ik geloof nooit zo in wondertjes op t laatste moment. Ben daar miss wat pessimistisch (of juist realistisch???) in... Ben zo laat want net terug van.......kraamvisite! Baby lag hele tijd in de wieg te slapen dus vooral gezellig gekletst met de mama (teamgenootje hockey) en 2 anderen van hockey. Nu dus tanden poetsen en naar bed want morgen werken. Bleh!!!
Gaat op de 'normale'?? pijntjes na prima, wel erg moe.. Ben gelukkig nog niet overdreven met de ww bezig. Maar moet bekennen dat ik met een advies van rust houden juist onrustig wordt in mijn hoofd. Dus heb besloten morgen toch te gaan werken. Beetje afleiding! 3-11 heen voor bloedtest. Mannetje en ik zijn nu aan't twijfelen of we woe al een test gaan doen zodat we samen de uitslag zien of dat dat miss nog niet kan... Liefs
Jaaaaa, we hebben een onofficiële datum!! Die datum hoorden we toen de gyn ging bellen met de planning maar dan zou ik staan op t spoedprogramma. M'n zus heeft daarna nog aangegeven of ze me niet regulier willen inplannen en dan maar op een andere dag. Hoor t over 3 wkn pas officieel maar m'n zus zei gisteren dat de kans klein is dat ik op een regulier programma kom (verloskunde heeft geen eigen ok programma dus moet t tussen andere disciplines worden ingepland wat dus niet te doen is). We houden vooralsnog de datum aan die de gyn zei en dat is tussen 8-15 dec...