Dank jullie wel allemaal! Ben weer gerustgesteld. De vpk heeft het al gemengd maar t ging zo snel allemaal, dat ik echt Ff ging twijfelen. Maar ik ga morgen gewoon darten, dus t komt vast goed. T was vandaag stil op de site. Iedereen lekker van het weekend genoten?
wij waren gezellig naar een voorstelling. zo decapeptyl spuiten langzaam gisteren brande het behoorlijk groetjes diana
Heb een heerlijk avondje met Lief op de bank gehad. Chippie erbij... katten op schoot... heerlijk! Woon dan wel niet in West-Friesland, maar mijn collega's bijna allemaal wel... heerlijk taaltje! Wij wonen in Purmereutel ... 25 minuutjes naar vu zonder files, maar met is het een ramp... dan doe ik er zeker een uur over, soms anderhalf op dinsdagen en donderdagen...
Pregnyl héééééél langgggggzaam prikken. Als ie snel er in gaat, krijg je de dag erna een heel beurs gevoel. Ik vind de vloeistof ook prikken en dat is het minst erg als het langzaam gaat. Succes. ik kan het overigens niet zelf, mijn lief moest het doen...
vandaag de laatste pil geslikt en nu het wachten op mn ongesteldheid. wachten duurt dan lang groetjes diana
@aklina: Ik werk in Purmereutel!! hahahaha......nou ja bijna niet meer dus. Nog twee weken die kant op en dan naar me nieuwe baan!!! @diaaantje: Spannend. Mijn ongi liet wat langer op zoch wachten dan dat ik gewend ben toen ik de pil nog slikte. Hoop dat het zich snel laat zien en dan idd aan het "echte" werk beginnen!!!!
Hoi hoi, Nou, de pregnyl zit erin!! Viel erg mee, niets van gevoeld. Durfde m nog niet zelf te zetten. Dinsdag om 11.30 uur terug naar t vu... @diaaantje, hoe lang zou t wachten moeten duren bij je? Toen ik heel lang geleden stopte met de pil duurde het erg lang voor dat m'n lichaam weer eens bedacht een cyclus te gaan volgen... Of hoef je alleen te wachten tot je je standaard "stopweek" ongi krijgt?
Goed zo nipnip! Fijn dat het er in zit en dan dinsdag de grote dag erg spannend hoor! Zelf wordt ik dinsdag gebeld door het Vu en hoop ik wat duidelijkheid te krijgen over wanneer we zouden kunnen starten... Hoop echt op een beetje goed nieuws, ben die teleurstellingen nu wel zat. Hier gister even goed doorgezakt en vandaag brak op de bank gelegen.
nipnip moet wachten tot dat ik in mn stopweek ongesteld word van een paar jaar terug dat ik de pil slikte duurde het ongeveer een dag of 4 eer ik ongesteld werd groetjes diana
*zucht*....zit mezelf een beetje in de weg qua gevoelens Ben zo klaar met dit soort gedachten/gevoelens. En wat heeft het eigenlijk voor zin om je zo te voelen, zo down, gefrustreerd, chagrijnig, het zorgt er niet voor dat ik eerder zwanger zal zijn. Maar ja, hoe schakel je het uit. Bleh! @Vasca, voor jou wordt het ook weer eens tijd voor positieve berichten! Is het dan niet in het werk dan heel graag op zwanger worden gebied . @Diaaantje, ik werd met de pil meestal ook na 4 dgn ongesteld.
Inderdaad niet leuk meis. Het gaat echt met ups en downs. Zo heb je dagen dat je je goed/positief voelt maar het kan ook zo weer omslaan naar de andere kant waardoor je er mee opstaat en mee naar bed gaat. Soms blijft het maar malen in mijn hoofd... Voor jou ook een knuffel!!!
Oh meiden, ik leef echt met jullie en denk ook echt aan jullie! Hoop zo van harte dat er betere tijden aan gaan komen!! (Hopelijk veel zwangeren via de VU, des te eerder zijn jullie aan de beurt........) Dikke knuffel aan iedereen hier die m nodig heeft!!
Hello!! @Emma; helemaal begrijpelijk, soms heb je er gewoon echt Ff schoon genoeg van!! Wat is dat toch met gevoel? Waarom kunnen we dat soms niet Ff lekker uitzetten? Vanuit hier een dikke knuffel. De volgende ronde moet gewoon ruimte genoeg voor jou hebben!! Het viel me sowieso de laatste echo's al op dat het regelmatig voorkomt dat mensen niet komen opdagen.. Dat snap je toch niet?!! @vasca; Ik zal ze morgenochtend even helpen herinneren aan het feit dat ze je op moeten roepen! Ik hoop dat ze luisteren als ik daar in die stoel lig Hier: alles klaar voor morgen. Vanaf 8 uur zijn we in t vu te vinden. We doen ook meteen maar mee met de studie blijven liggen of opstaan.. Ben benieuwd wat er in t envelopje staat! Wel gedoe met m'n bloeddruk. Na heel wat heen en weer gebel doorverwezen naar de internist. Dan word ik tenminste goed in de gaten gehouden, hahaha Hier alles klaar voor morgen,
We zitten nog steeds in t vu... De eerst "klus is geklaard" Hihi. Nu wachten op de bewerking, en ik mag om half 12. Wat gaat de tijd laaaaaannnggggzzzzzzzaaaaam vandaag.... Heb alleen geen idee meer Of ik nu juist wel of niet met een gevulde blaas moet... Hoor tegenstrijdige berichten! De een roept van niet, de ander weer wel! Ik ga maar met, en ga wel naar de wc als t nodig is... Na t vu direct op teambuilding van t werk. Dus geef later vandaag waarschijnlijk wel weer een update! Nipnip