ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahahahaha, had dan wel willen zien hoe hij had gereageerd :D

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve meiden, welterusten, ik ga naar bed.

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik verwacht mijn ongi ook rond 15/16 nov. dus dat wordt nog vechten om plekjes!!!:p:p:p

Als ik dan mag starten zou er volgens mijn berekeningen dan op 5 dec. een TP zijn... zou dat even een geweldig sinterklaas kadootje zijn!:D

4. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Slaap lekker iedereen!! x.

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #3545 Emma 79, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Maar ik heb voorrang op iedereen :D:p.

Nee meiden, ik hoop en vind dat niemand van ons te horen gaat krijgt dat het té druk is. Gaan we lekker met z'n allen zwangeren :).

Maar ALS ik wéér te horen krijg dat het te druk is dan trek ik die vpk door de hoorn heen denk ik :x:D. Nee echt hoor, ik ga niet nóg een maand wachten, ik ga echt een plek opEIsen...

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tash, ik las in een ander topic dat je vanochtend negatief getest hebt...:(. Vanmiddag dus uitslag bloedtest?

Knuffel meis....

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh nee Tash, echt waar?! Dikke knuffel meid!

Emma, ik ga er niet vanuit dat ze weer tegen je gaan zeggen een maand te wachten hoor! En idd, gewoon dat plekje opeisen ;)

Strax telefonische intake kraamzorg. Ben benieuwd wat voor nieuws ze te melden hebben... Zal iig wel zeggen dat we hier 2 katten en 1 hond hebben dus moet wel een dierenvriend hebben in huis :D

8. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

vanmorgen ongesteld geworden
    nu mogen we morgen langskomen voor een echo om 9.20

groetjes diana

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Tash, niet leuk!! Knuffel.

Diaantje, succes morgen!

Suus, intake goed gegaan?

10. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Vasca, ik kan me herinneren dat je eens schreef over dat je een behandeling zou ondergaan van een vriendin van je, om het zwanger worden te bevorderen zegmaar. Ben je dat nog gaan doen?

11. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Ah, Tash, wat jammer! Sterkte meid!

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Thnx meiden.
    Heb wel meegelezen de laatste dagen, maar wordt te veel om in drie topics mee te schrijven. Sorry! Maar aangezien ik nu ook weer roet voor de wachtende in het eten gooi, toch wel fijn om mee te lezen dan... Wil niemand in de weg zitten hoor!
    Hier dus ws binnen een paar dagen aan de pil en hopelijk volgende ronde mee..
    Blijf dus meelezen, maar minder schrijven.. Wil ook proberen minder 'obsessief' bezig zijn..

Dikke knuffel voor iedereen!

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoop niet dat dat zo is Emma!!!!!

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    En? Hoe is het gegaan??

Liefs

15. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

vanmorgen naar vu geweest en kreeg zowaar de tuinkabouter voor de echo.
    helaas door de drukte mag ik pas 8 november pas beginnen met gonal f te prikken
    en de 15e terug voor een echo als het meezit de 17e punctie
    ja hij had zondag over een week al 6 puncties staan

groetjes diana

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Owwwww, hou op over die drukte, ik kan het niet meer aanhoren, word er helemaal zenuwachtig en onzeker van :D:);)

Wel spannend dat het nu bijna gaat beginnen!!!

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Allebei dus op naar de eerste cryo?! Jij bent natuurlijk eerder aan de beurt, maar misschien kan jij me dan ondertussen mooi op de hoogte houden? Weet allemaal nog niet precies hoe het in z'n werk gaat.. Of ga jij in je eigen cyclus tp?
    En je gaat zeker een hele spannende tijd in!! Probeer wel positief te blijven he meid!

Liefs

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Emma, ik vroeg nog aan m'n zus maar op de poli voortplanting is t nie zo druk! M'n zus is er trouwens voorstander van om koppels te selecteren. Ze krijgt nl vaak stellen waarmee ze nauwelijks kan communiceren over de simpelste dingen en die moeten dan begrijpen hoe en wanneer ze welke hormonen moeten spuiten? Haar collega's vinden m'n zus te streng :)

Intake Kraamzorg was weinig bijzonders...... :) Vandaag nog wel gebeld met de VU want had weer wat hardere buiken maar hoefde niet te komen. Dit een paar keer per dag is voor deze termijn wel normaal zeiden ze...nou t zal wel! Hahahaha

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lekker oefenen Suus!

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tash, ik krijg een cryo tp in eigen cyclus ;)

@Suus, bedoel je dat je zus zoiets heeft van dat bepaalde stellen afgewezen moeten worden om met behandelingen te beginnen, of begrijp ik het verkeerd?
    Maar op de poli dus niet zo druk, da's misschien wel positief.

Ja, sorry hoor meiden dat ik me zo druk maak om die drukte. Maar ik ben van nature een doemdenker en ben zo bang dat ik binnenkort weer wordt afgewezen voor een cryo-tp :). Kan er niks aan doen maar ben er echt bang voor, ondanks dat ze vast wel ergens hebben genoteerd dat wij aankomende cyclus mogen komen. Ben gewoon erg onzeker, en misschien is het ook wel mijn manier om mezelf voor te bereiden op weer een teleurstelling van niet mogen starten voor tp.

Deel Deze Pagina