Emma, goed begrepen! Soms moet ze nl echt met haar hand rukbewegingen maken om uit te leggen dat zo'n man z'n zaad in een bakkie moet deponeren...en dan nog begrijpen ze t niet! Vandaag had ze iemand die z'n eigen postcode niet eens wist. Ging zelfs z'n huisarts bellen om te vragen waar ze dus wonen. Idioot toch!
LadyZ, uit m'n hoofd gezegd ga jij morgen toch weer naar de vu? succes morgen!! Gaat helemaal goed komen! @drukte, positive thinking! We "reserveren" alvast een plekje voor jullie, dan kan t niet misgaan! Ik duim me in ieder geval een ongeluk!
Jemig... dat lijkt me ook gênant! Hahaha Ja we gaan gewoon met z'n drieën een cryo ophalen over tien dagen... dat klinkt al best snel toch?! Maar goed, met mijn cyclus weet je het nooit... kunnen zomaar nog 5 dagen bijkomen... We shall see...
Aklina, bij mij is het ook nog even afwachten hoor, heb nl het gevoel dat ei nu pas gaat springen . Normaal is mijn cyclus toch wel rond de 29/30 dgn, maar vaak in het voor- en najaar zit er een cyclus tussen die dan ineens 35 dagen is .
hai lieve meiden ik was een paar daagjes stil, niet omdat ik al weer begonnen ben met werken, maar grotendeels omdat ik even een nachtje weg was met vascaman. Ik ga dinsdag aanstaande weer werken en omdat vascaman ook 2 daagjes vrij was (werkt onregelmatige dagen) hadden we besloten lekker spontaan in een hotelletje ergens te gaan. Ik ben dol op reizen en vooral op spontaan lekker weg en wel zien waar we uitkomen. We kwamen in dusseldorf uit, erg leuke stad. Kan helaas toch nog niet zeggen dat het helemaal lekker er tussen uit was, want kreeg vrijdag weer slecht nieuws van werk en was dus eigenlijk weer de hele dag van slag Maar das toch lekkerder in een mooie stad, dan thuis op de bank. [edit] hier stond een heel stuk over wat er op mijn werk speelt, maar heb besloten het toch weer ff te knippen, want het is toch wel erg persoonlijk en misschien herkenbaar (voor bv collega's). Mocht iemand geinteresseerd zijn, wil ik het nog wel ff pb-en (heb het wel bewaard, was heel verhaal weer, zoals het een echte vasca betaamd!).[edit] @ladyzorra: hoe was je afspraak vandaag? staat alles er goed voor om weer vol goede moed van start te gaan? @emma: wat naar dat je je zo veel zorgen maakt!! ik kan het me wel heel erg goed voorstellen, ik wordt ook altijd zenuwachtig van die dingen als je hoort dat het zo druk is. Toch denk ik echt niet dat jij daar nu voor hoeft te vrezen. Jij hebt gereserveerd! Er is nu wel echt een plekje voor jou hoor! Ben bang dat voor anderen de drukte misschien wel slecht nieuws zou kunnen zijn. Zelf vertrouw ik er maar op dat we gewoon kunnen starten, want ook dat is protocol bij het vu. Als je voor het eerst gaat (met iui), mag je altijd starten, omdat je dan al zo lang hebt gewacht zeg maar. En ik hoop natuurlijk ook dat je geen cyste hebt. Maar waarom denk je dat? Want je hebt nu toch juist heel veel (zeg maar veel te veel) rust gehad? Dus als er wat was, heeft dat mooi weg kunnen trekken! Ga je met een mooi "uitgerust schootje" je cryo-tp in! @tycuna: ik hoop ook zo voor je dat die bal weg is!!! En dan gewoon weer met een schone lei starten en een goed plan maken. Ik denk ook dat het mij rust zou geven als ik wist wat het plan was. Dat is gewoon logisch. Natuurlijk blijft er dan altijd nog iets over om over te stressen, maar dat heb je altijd. Maar de onzekerheid die je nu hebt, is wel een hele moeilijke lijkt mij persoonlijk. Vind het heel knap van je zoals je er mee om (lijkt) te gaan. @ingeping: wat spannend wordt het he? Jij gaat gewoon heel snel hier eindelijk weer eens goed nieuws brengen! en dat wordt dan ook de kick-of voor een hele rits goed nieuws. ik zeg: Cryo's voor iedereen!!! (en voor nip-nip en mij een zaadje dat de goede weg kan vinden ) en dan met kerst, iedereen "gewoon" zwanger en aan de jip en (dokter) janneke bubbeltjeswijn met oud en nieuw Om met nip nip te spreken: das dus mijn "bestelling". Leverdatum: 25-12. Thank you. @nipnip: weet je al wanneer je gaat testen? of moet je ook een bloedtest doen? doe jij het eigenlijk helemaal zelf of gebruik je ook utrogestan nog? @tash: wat jammer van je ongi maar je klinkt al weer sterk en toelevend naar een nieuwe poging, klopt dat? @Aklina: ik duim net als voor de andere meiden gewoon voor een plaatje voor jou! @Diaantje: sorry meid, weet heel even niet meer hoe het met je gaat... moest jij niet ook een cryo gaan halen binnenkort? sorry! @susan: gelukkig alles gewoon goed en zelfs al een ingedaald kindje! hoera! Ik vind jouw zus trouwens ook wel erg streng hoor... Snap wel dat het irritant is, maar ook mensen die slecht nederlands spreken verdienen wel een kindje vind ik. Gebruiken ze bij de VU trouwens nooit tolken of een tolken telefoon? dat doen wij wel eens als mensen slecht nederlands spreken. Dat is/ was gratis (wordt helaas per 2012 afgeschaft). Maar als ik laatst iemand hoor zeggen dat mensen niet opkomen dagen, dan snap ik dat dus echt niet!! Natuurlijk kan het eens gebeuren dat je laat bent door file of een ongeluk ofzo, maar het zijn toch super belangrijke afspraken!! Dan mag je van mij wel op een zwarte lijst. Vergeet ik nog iemand? Vast niet, want het is al zo'n lap tekst, mag blij zijn als ik niet van het forum gegooid wordt ivm spammen! (en anders sorry!)
@vasca; heel goed, die bestelling kan niet meer mis gaan. @ladyz; hoe is het gegaan? @hier; geen bijzonderheden. Voel me niet anders dan anders. Eigenlijk zelfs wel relaxed! Maar, ik ben pas 4 dagen na de iui.. Dus dr ik zal er vast nog niks van kunnen merken. Trouwens gewoon puur natuur, geen utro die er aan te pas komt. Alleen dus een beetje pregnyl, maar das logisch...
He meiden, ik copy-paste even anders typ ik 2x hetzelfde.... Hier net terug van weer een bezoekje VU. Gister zagen ze dus vocht in mn bm en een bms van 3,3 maar wel al een ei van 15 (en een heleboel iets kleinere, ik maak dus echt veeeel eitjes). Gister heel veel gedronken, moest ook bij mn overstimulatie en....... vandaag vocht weg!!! Bms is 4,4, dus ook gegroeid in 1 nacht. Ei is nu 17. Morgen word ik gebeld over tijd pregnyl etc. Bms kijken ze verder niet mee naar aangezien ik nog nooit boven de 5 ben uitgekomen Suus:dat verhaal van je zus! whahahaha, als ze niet weten hoe ze moeten ruk*en, zouden ze het dan wel uberhaupt snappen?? Heel geen fertiliteitsprobleem, alleen nog nooit het gedaan whahahaha Ik had vandaag trouwens de dokter die het schema maakt en ze zou dr best doen om een plaatsje voor me te "regelen", dus het feit dat je mag komen voor een echo (of 2..) zegt dus nog niks of je daatwerkelijk ook een plek hebt....
Maar da's toch belachelijk :x, dat ze hun best doen om een plekje voor je vrij te houden. Dan moet je mensen niet laten beginnen vind ik want een tp een paar dagen van tevoren nog afzeggen vind ik echt niet kunnen. Dan maken ze maar tijd vind ik! Als ik dat toch té vaak zou meemaken dan is dat voor mij wel een reden om op zoek te gaan naar een ander ziekenhuis, een ziekenhuis/kliniek waar je wel zeker weet dat je een tp krijgt . Sorry hoor, maar ik kan me hier best aan irriteren .
Oh, LadyZ, vergeet ik helemaal te zeggen, wat goed dat vocht uit bm is en bms nog wat dikker is geworden. Op naar een cryo-tp!!!!
Whahahaha, maakt toch niet uit! Ik begrijp die frustratie wel van wel/ geen plek... Ik heb dan geen stress van geen plek om tp, maar eerder stress om geen plek> dus alles duurt langer> hoe ga ik dit op mn werk regelen Tuurlijk baal ik ervan als het niet doorgaat, maar de druk is minder groot. ....
Ja, dat snap ik in jouw situatie wel, jij krijgt die druk van alles duurt daardoor weer langer. Jij hebt een soort van deadline . Ik heb juist meer de stress/frustratie van ik wil door, we wachten nu al zo lang. En aan de andere kant denk ik ook wel weer van wat is nu 1 maand op een heel mensenleven, maar ik heb gewoon geen zin meer om te moeten wachten. Wat heb je aan cryo's als er bijna geen plek is om ze op te halen . Lady, morgen krijg je dus te horen of er plek is en of je dus pregnyl moet spuiten? Spannend!! Ik ga duimen...
Ik haat wachten:x Hemeltje, Suus helemaal vergeten... Gefeliciteerd voor allebei, maak er een mooie dag van!!!
Oei, ik ook bijna vergeten, GEFELI SUUS EN SOPHIE!!!!!! LadyZ, fijn dat het goed gaat!!!!! Emma, ik begrijp je frustraties. Hoop zó dat je gewoon mag deze ronde!!!
ER IS ER EEN JARIG... oh nee... Er zijn er twee jarig hoera hoera dat kun je op deze manier niet zien maar evengoed hoera hoera! Suis en sophie, van harte gefeliciteerd!!!
@Vasca, ik ben wel benieuwd naar je edit-stukje eigelnlijk. Wel lekker zeg, dat je er even tussen uit bent gegaan met Vasca-man!! Wel balen dat je werk roet in het eten gooide.... En inderdaad, die bal MOET gewoon weg zijn. Lief dat je schreef dat het leek dat ik er goed mee om ga. Zijn ook momenten dat het goed lukt hoor..... maar soms....... Het idee dat de hele kermis weer gaat beginnen na een maandje VU-rust benauwd me helaas enorm.
Gefeliciteerd voor de jarige jobben!!!!! Hey meiden, Nou kon het niet laten.......JOEHOE!!!! Licht positieve test ruim een uur terug. We blijven nog even nuchter tot dinsdag, dan weten we het zeker!!!! Ik wil van het ziekenhuis de woorden horen: Mw u bent zwanger!!!!