ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    duim duim duim duim duim duim duim

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Thanx voor de feli's meiden!!

LadyZ, goed nieuws van je ei, nu nog hopen dat ze nu echt een plekje voor jullie hebben!

Ingeping, klinkt goed dus voorzichtige feli en op naar dinsdag.

Emma, logisch toch dat je er soms beter tegen kunt dan op andere momenten...

Hier kapot van een zwaar weekend. Zo Sophie naar bed brengen, die is ook kapot, en dan op de bank liggen. Versieringen opruimen komt nog wel.......

3. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @suus en Sophie: op de valreep nog net op tijd gefeliciteerd!! Nu lekker uitpuffen en niet meer zo druk doen tot de kleine man er is! Goed dat je de rommel laat liggen :)

@ingeping:Wauw! Gefeliciteerd!! Doe het gewoon al, want jij hebt je zo braaf aan de prognose gehouden dat jij het begin zou zijn van een roze golf van goed nieuws in ons topic! Goed gedaan meid!

@tycuna: zal ff kijken of ik hem nog heb (de edit) en je pb-en. Pc is per ongelijk opnieuw pgestart en misschien is t weg :( vind het wel fijn dat je zo meeleeft (rest ook trouwens!)

@ladyzorra: goed nieuws :) nu hopen op plekje. Heb jij trouwens niet ook nog een "voorang bij cryo terug plaatsing" freecard net als emma? Kan me herinneren dat officieel jouw laatste cryo to destijds niet door is gegaan door geen plek... Wel zo fair toch? En snap geloof ik je deadline niet helemaal... Sorry, misschien gemist, maar hoe zit dat met je werk etc?

@emma: snap je helemaal! Wordt er ook al zenuwachtig van en ga niet eens vóór een cryo :D

4. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen beginnen met de gonal f
    kan dat te gelijk met de decapeptyl of moet er even tussen zitten?

groetjes diana

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Diaaantje, gewoon tegelijk. Tenminste, zo deed ik t :) Eerst de ene prik erin, dan volgende spuit pakken en de andere erin. Werkt prima en ben je in 1x (eigenlijk 2 :p) klaar.

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    diaantje: kan gelijk... wel even een ander plekje uitzoeken. Ik deed gonal altijd in mijn buik en deca altijd in mijn been...

Ingeping: ohhh wat zou dat super zijn!!! Een posi test is natuurlijk wel een heel goed teken! Vandaag nog een testje??? en dan foto posten??? Wil ik wel ff met eigen ogen zien!!!
    Alvast een klein beetje voorzichtig gefeliciteerd.

Suus: fijne verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd. Wel rustig aan doen hoor!

Nipnip: duimduim!

Emma & tycuna: er MOET gewoon plek zijn voor ons... al knijp ik hem ook wel hoor. Maar benauwd... nee dat niet... heb er eigenlijk wel weer zin in om een emmie in mijn buikie te hebben... al is het maar voor twee weken (al hoop ik natuurlijk op 9 maanden!)

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Aklina, we gaan gewoon van het positieve uit, en dat er dus gewoon plek is. De rede dat het me benauwd is niet omdat er misschien geen plek is hoor. Meer weer de echo's en de onzekerheid hoelang het stimuleren dit keer gaat duren. Het afgelopen weekend heeft mij dit nogal van slag gemaakt.

Diaantje, idd, zoals de andere meiden al zeiden, lekker tegelijk. Ik deed ze beide in mn buik, alleen een iets ander plekje. Succes!!!!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier dus precies zoals Tycuna zegt. Beiden in de buik, net een andere plek.

Meiden, vind t zo verschrikkelijk dat jullie moeten wachten (op plek, op ongi etc.) en moeten hopen (op plek, op tp, op zwangerschap). Dat moet toch echt verboden worden!!!

@hier: verschrikkelijk druk weekend achter de rug. Zaterdag dus verjaardagen gevierd in meerdere sessies: ochtendsessie van 11 tot 1, middagasessie van half 3 tot half 6, welke meteen overging in avondsessie met gourmet tot half 11 (dat was met mn ouders en zus + vriend). Hele dag dus vliegen, rennen etc. 's Nachts ging manlief nog met mn tieten spelen, nou die heb ik afgepoeierd (is ie nou helemaal!), en zondag naar de hockeyclub waar ik bijna de hele dag ben geweest. Ik was echt ge-bro-ken vannacht! Midden in de nacht wakker geworden van een harde buik ;) maar wel weer verder kunnen slapen. Nu weer op t werk, laatste weekje en dan lekker voetjes van de vloer en proberen uit te rusten..............VERLOFTIJD!!!

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Aklina en Emma, wanneer verwachten jullie ook al weer je ongi?

Suus: 's Nachts ging manlief nog met mn tieten spelen, hahahahaha!!! Ik lig in een deuk!!!! Maareh, die verloftijd, daar ben je wel aan toe zo te lezen!! Dan wel écht rustig aan doen he?!!??!!?!?!? Beloofd!?!?

Ingeping, moet je bloedpprikken in je eigen ziekenhuis op bij de VU?

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tycuna, ik verwacht ongi op z'n vroegst ergens 16 november ;).
    Maar sinds ivf behandeling kan ik ei niet echt meer vinden ;). Normaal had ik altijd voldoende vruchtbare afscheiding waaraan ik ei kon herkennen maar afgelopen 2 maanden dus helemaal niks :cool:. Ongi kan dus ook net zo goed pas de 20e komen.

Wanneer verwacht jij ongi?

Wordt wel weer spannend hè meiden!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whahaha, ik denk in plaatjes hè :D:p

Oeh Suus, nog een weekje en dan verlof....HEERLIJK! :)
    Ook een teken dat je bijna je mannetje in je armen zal hebben *smelt*

12. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoop de 17e ergens voor een echo te mogen. Slik as vrijdag de laatste pil, dus di/wo ongi.... Spannend! Hoop dat het voor jou ook rond die datum komt. Kunnen we follikelmEEten. :p

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja ik ook tussen de 16e en 19e... nog even geduld dus...

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Ingeping, VERTELLLLLL, hoe was bloeduitslag?

15. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi Emma: bloeduitslag was twijfelend. Er zit HCG in me bloed maar nog niet zo heel hoog. Ze zien graag een hogere waarde. Dus vrijdag weer bloed prikken en kijken of er stijging is.......dus ja de testen die ik tot nu toe heb gedaan zijn positief, maar we houden nog even een slag om de arm. Spannend en ook dubbel nog!!!

16. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ingeping, blijven duimen!!!

17. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerste gonal f is gezet.
    was wel erg wennen deze pen

groetjes diana

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ingeping, wat was de waarde dan?

Diana, goeso vd Gonal!! Wanneer 1e fm?

Hier kapot!! Gewerkt (of me met werk bezig gehouden) van 08.45 uur tot 18.00 uur en toen van 21.00 uur tot 23.00 uur. Nu dus echt op... Zou morgen bij de schouw zijn van nieuwbouw appartement van beste vriendinnetje maar is om 09.00 uur dus die heb ik toch maar afgebeld net... Moet wel aan mezelf denken vond ik zo!

Nog even Zp-en en dan slapen!

19. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste fm is 15 nov
    na hoe lang krijg je ongeveer dan je punctie

groetjes diana