Wat stoer van je, welke thuistest ga je dan doen? Ik durf het denk ik niet meer, heb er al zoveel versleten, ook positieve. Dat ik (denk ik) maar rustig afwacht tot de 21e... Zeg ik nu, maar dit is nog maar dag 1
Normaal ben ik ook niet zo van het testen hoor, ook omdat ik niet echt durf, té bang om die altijd negatieve test te krijgen. Maar dat continu in spanning zitten ben ik ook een beetje klaar mee, dus dan maar testen
Wat Een gezellig wachtbankje! Ben dol op chips is maar goed dat het zo gezellig is, want ik moet nog t langst. Eigenlijk mocht ik pas de 25e maar toen ik de arts erop.attendeerde dat dat 1e kerstdag is, mocht ik gelukkig wel al vrijdag de 23e prikken. Twijfel nog of ik zelf ga testen. Denk t wel, mijzelf kennende. Ga in elk geval wel testen of pregnyl er uit is, zodat t kan, mocht ik t willen. @emma: gekke digibeet 32 GB is veeeel meer dan 250 MB. 1 giga is nl 1000 mega, snappie? Heb verder geen.verstand van ipones, heb zelf Android en hoef lekker niet na te denken over data verbruik. Heb Vodafone en daar zit wel officieel Een limiet op, maar dat bereik je toch niet (tenzij je je helemaal gek download aan films ofzo) Etentje was gezellig, misselijkheid weggetrokken, maar nu ben ik zo laat thuis dat vascaman al in dromenland is...
Druk wachtbankje zeg!! Daar moet toch wel wat posi's uitkomen!!! Ik vind natuurlijk iedereen op roze Volgens mij praten Emma en Noa langs elkaar heen. Emma bedoelt denk ik de hoeveelheid binnen te halen mb per maand, binnen een mobiel internet abo. Noa bedoelt welke iPhone zij heeft (zelfde als ik ) met hoeveelheid gb aan opslagruimte. Correct me if I'm wrong Wij gaan hier een kort tukkie doen tot 1 uur. Dan verschonen, bv en bijvoeden (heb nog te weinig bv helaas). Daarna hopelijk 1 lange ruk van 5 uur lang....... Ben benieuwd!!
Ja, dat bedoel ik. Ik wil een abo bij Vodafone maar daar heb je een maximaal aantal MB per maand. Zit dus ff te denken wat voldoende zal zijn bij normaal gebruik .
Nou... Ben ik van t wachtbankje afgevallen, wordt t ineens gezellig Ik wil ook chippies.... Geintje. Gezellig is het zeker bij jullie. Maar kijk op een afstandje mee, en ik bezet in januari gewoon in mn uppie t bankje! Want jullie zijn nl allemaal zwanger dan. Dus, Vas, hoe zat t met die bestelling? Hoe bedoel je dat je denkt dat je minder kans maakt?? Nee, je bestelling is dat je al zwanger bent. So! Genoeg peptalk weer, even nog echt heel erg verdrietig nieuws. Nipman kwam gisteren verdrietig thuis van t werk. Goede collegas van hem waren al 10 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Uiteindelijk besloten te stoppen. En plots toch spontaan zwanger geworden. En nu vertelde hij, ze was inmiddels 38 weken zwanger, dat ze niet lekker werd. Naar het ziekenhuis, controle leek alleen een hoge bloeddruk zien, verder niets. Kindje alles ok. Weer naar huis, en savonds weer niet lekker. Weer naar t ziekenhuis. Weer controle. Is t kindje overleden!! Met 38 weken! Hoe horror is dat?? Zo verdrietig. Ze is dus gisteren bevallen van haar zoontje, en bij onderzoek is gebleken dat de ader in de navelstreng gescheurd is. Iedereen natuurlijk kapot. Je gelooft bijna niet dat dit kan gebeuren... Nipman ook helemaal verdrietig, want dit is toch wel erg dichtbij. As dinsdag is de begrafenis. Gatverdamme!
jee nip nip, wat een verhaal... ben er helemaal stil en verdrietig van. Dit kan en mag toch gewoon niet gebeuren. En dan bij mensen die er zo lang op hebben gewacht Het is gewoon echt, echt ontzettend wreed. Moet zeggen dat ik niet zou weten hoe je dat nog te boven komt. Dan voel je je toch wel echt gewoon ontzettend gepakt door het leven. Iets wat je al zo lang, zo graag wil. En dan heb je je er misschien bijna mee verzoend en dan komt het ineens toch. Om dan vlak voordat je droom in vervulling gaat, alles voor je neus weggerukt te krijgen. Dan zakt denk ik echt de grond onder je voeten weg. Ik wens ze heel, heel, heel veel sterkte en hoop dat ze er samen toch op wat voor manier uitkomen. En jullie ook heel veel sterkte, want dit van zo dichtbij meemaken, lijkt me ook heel erg moeilijk. Zeker als je zelf in de mmm zit en je daarmee toch een beetje in een vergelijkbare situatie zit voor je gevoel misschien. Wees lief voor elkaar en blijf toch beseffen dat dit echt uitzonderingen zijn hoor. Jullie krijgen in januari gewoon een prachtige zwangerschap die uitmond in een heerlijk gezond kindje. dikke digit kus en knuf
bij deze ook wat chippies voor Nip en Nipman... En een hele berg chocola, want dat helpt toch het allerbeste om verdriet mee weg te eten. En jullie mogen het lekker naast het bankje (lekker lang uit over de vloer op dat zachte kleed dat ervoor ligt) met je vingertjes opeten hoor!
smaakt het? Hier net naar de wc geweest en heb 1 druppel bloed in mijn inlegkruisje. Heb ik zo lang van gedroomd (innestelingsbloed) maar ik weet dat dat natuurlijk nog niet kan. Het is denk ik van de iui van gister. Het deed ook best wel zeer. Nu maak ik me een beetje zorgen dat ze met dat ding mijn baarmoeder heeft beschadigd... wat denken jullie, zou dat kwaad kunnen? Nip, heb jij dat ook wel eens gehad al? En zouden vascaman zijn zwemmers dan geen last hebben gehad van dat bloed?
Nee hoor, maak je geen zorgen. Dr Janneke vertelde mij dat dat heel normaal is. Dat rietje schuurt als het ware langs je baarmoederhals. En dat is heel gevoelig. Dus je voelt t en t kan vaak wen beetje bloeden. Maar de zaadjes worden pas losgelaten vlak voor de afslag naar je eileider, dus veel verder. Hebben dus nergens last van! Hoop je weer gerustgesteld te hebben! *rent gauw naar nipman met chippies, komt nu thuis*
dank je nip. Maar ben er toch nog niet helemaal gerust op (ja, ben beetje eigenwijs). Toen ik het voelde was het namelijk juist al hoger in mijn buik. Ze gaf ook aan dat het hoorde weg te trekken, wat het niet echt deed Het voelde echt of ze met dat uiteinde van dat dingetje ergens tegen aan zat. Nou ja, is nu toch niks meer aan te doen. Zal wel goed zijn. Ben ook ineens in heel boze verdrietige bui: krijg net van vascaman te horen dat hij met oud en nieuw moet werken tot 01.00 uur. Hij zou vrij zijn en we hadden al leuke plannen voor een feest met vrienden enzo. Had me ook echt verheugd op een leuke oud en nieuw, misschien als troost als deze iui niet zou lukken en anders samen heel blij toosten op het nieuwe jaar. Ik ga er nu ook even vanuit dat dit misschien onze laatste oud en nieuw is, dat we nog echt naar een leuk feest kunnen ivm geen kinderen en niet/net zwanger . Ben er echt heel verdrietig en boos over. Heb ook boos tegen vascaman gedaan, die er natuurlijk ook van baalt. Maar ik vind gewoon dat ze over hem heen lopen en geen respect voor hem hebben. Ben echt zo boos en ook verdrietig. Het voelt gewoon of het laatste leuke dingetje van dit jaar ook wordt afgepakt. Zie er echt tegen op om dan alleen te zijn.
Lieve Nip; wat een vreselijk nieuws!!! Jemig... kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn! Veel sterkte! Vasca: nu stoppen met zorgen maken!!! *kijkt streng*... dat veranderd helemaal niets aan de uitkomst van de IUI. Weer blij dat ie door is gegaan en dat je nu een goede kans hebt. Zorgen helpen echt niet! En dat je alleen bent met o&n is gewoon vreselijk oneerlijk en stom. Wees maar lekker boos daarom... helaas kan je mannetje daar natuurlijk ook niets aan doen... maar stom is en blijft het! Suus: ik heb het filmpje bekeken op fb... OMG... ik smelt echt van Daan! Wat een stuk! En zo lief aan het duimen... *rammelende eierstokken duidelijk hoorbaar* Ik ga denk ik vrijdag testen. Ik mag pas maandag voor bloedtest komen... maar de 13e na ovulatie lijkt mij een mooie testdag. Hopelijk werkt dat ook bij cryo's... wat denken jullie??? (dan is het 9 dagen na tp)
Hai NipNip wat een naar bericht, verschrikkelijk zeg, wat een enorme schok. Ook voor jullie.... dikke knuffel voor jou en NipNip-man. Meiden hoe zit het nou precies met de innsteling na een TP? Innesteling wordt in de regel aangehouden tussen dag drie en vijf na de tp toch? In mijn geval zal ik dan ma-di of woensdag mn innesteling hebben? Suus, heb jij hier destijds iets van gemerkt? En Aklina, nog zo'n vraag wat jij ook al stelt, wanneer kun je / kunnen we veilig thuis testen na een TP? Ik kan jullie hier niet over adviseren. Sowieso moet je over de 10 dagen heen zijn omdat er anders nog Pregnyl in je systeem zit. @ alle meiden die ook al een TP hebben gehad, hadden jullie de dag erna ook een beetje ongi krampen in je schaamstreek? Beetje drukkend gevoel? Ik hoop dat dit niet fout is!? Ooooh wat zou ik graag met een camera'tje naar binnen gaan om te kijken hoe het met onze Emmy is. Of hij/zij daar lekker warm zit en weer iets groter is geworden sinds gister... @ Vasca,meid dat van oud en nieuw kan ik me voorstellen inderdaad dat het een enorme domper is. Maar kom op hoor, je IUI hoeft niet mis te gaan. Je hebt jezelf gister ook een schop onder je kont gegeven na onze peptalk en HOP nu dus ook weer ff. Na al mijn IUI's heb ik diezelfde dag en ook de dag erna wel wat bloed verloren. Niet veel maar heel normaal na het kriebelen van dat slangetje. Zitten in dat gebied daarbinnen ook heeeeeel veel kleine adertjes he die ze raken. @ Emma, ik vind het moeilijk om je te adviseren over je smartphone, heb je zelf al een keuze gemaakt ondertussen? Ik heb de telefoon voor mn werk en privé dus die keuze is destijds gewoon gemaakt door mn werkgever en ik ben er superblij mee en mis niks
van de IVF site: "Er bestaat na de terugplaatsing 25% kans op een zwangerschap. Daar kunt u niets meer aan veranderen, dus blijf gewoon doen wat u altijd doet! Het moeilijkste van alles: Voel u niet meteen zwanger!! Pas na 14/15 dagen na terugplaatsing is er iets te zeggen van een zwangerschap. Wanneer u dan nog niet gemenstrueerd hebt, kunt u een zwangerschapstest doen. Soms kan de menstruatie later komen als verwacht" Oooohhhhhh hihi
Jullie slapen zeker allemaal al? Of hebben een gezellig avondje met familie of vrienden? Dan ga ik ook maar naar bed want het is stil hier.... Weltrusten girlzzzzzzzz
Nip, oh wat erg zeg voor die collega!!! Dat is echt je grootste nachtmerrie...! Noa, gelukkig heb je t zelf al gelezen op de Ivf site maar dit was mijn ervaring: dag 1 en bij Sophie dag 2 na tp krampjes in bm. Daarna niets meer. Bij Sophie op dag 5 wederom krampjes, bij Daan niet. Daarna helemaal niets... Kan je hier iets mee? @hier: alles ok! Mag vandaag naar huis en daar ben ik ook wel aan toe. Bv lijkt eindelijk te gaan lopen dus wrs nog even goed kolven en m'n borsten kunnen t aan. Begin helaas wel verkouden te worden dus dat is echt minder 😔 Daan is echt een schatje en ben volkomen verliefd als ik naar m kijk. Mis Sophie en m'n man ontzettend dus ben blij als we vandaag naar huis gaan. Nou de bv is klaar, hij wordt nu verschoond door de verpleging (laat ik graag even doen) en dan krijgt hij nog wat kunstvoeding erbij (de bv is nl nog te weinig om m dat volledig te geven). Hopelijk daarna even weer wat uurtjes slaap...