Hoi meiden, Aklina, ik hoop zoooo dat t niet door zet! Ik duim gewoon nog even verder voor je hoor! Noa? Opvliegers? Hoe krijg je dat voor elkaar? Zou t mogelijk zijn? Hier net thuis, voel me de hele dah al chaggie. Geen idee waarom, maar zit niet lekker in mn vel. Alles en iedereen irriteert me en vind ik zeuren... T gaat lekker met ons he?
@Noa, hmmm apart zeg die opvliegers! Misschien een nieuw zwangerschapssymptoom @NipNip, sjaggie meis. Dat soort dagen heb je weleens hè, dan lijkt het alsof iedereen juist op die dag aan je kop loopt te zeuren. Knuffel...
T gaat alweer wat beter hoor! 2 paracetamol erin en even lekker gegeten, tegen niplief aan gekropen en t gaat al weer een stuk beter. Tis denk ik een combi van gedoe op t werk (over leidinggevenden gesproken die zich niet aan de afspraak houden, wat n eikel is t), ik ben moe, en baal misschien toch wel meer van de mislukte ronde iui dan ik wilde toegeven... Ik geef t nog steeds niet toe, maar misschien heeft t er iets mee te maken (ontkenning noemen we t maar ) En er staat een kerstboom in de kamer, maar ook dat zegt me niet veel. Ik moet zelfs nog bedenken wat ik op tafel zet met de kerst. En wanneer ik al die boodschappen moet gaan halen. Goed, uitgemiept, sorry voor m'n ego berichtje...
@Nip lieverd, dat maakt toch niet uit. Hier kan je alles kwijt, OOK als je je niet goed voelt. Knuffel...
hi meisjes, ik ben er weer... was inderdaad even druk. @Aklina: ik hoop echt dat het nog niet voorbij is... is 11 dpo voor jou normaal om ongi te krijgen of weet je dat niet? Ik neem namelijk toch aan dat je ongi niet eerder zal komen van utro... het wordt hooguit niet echt uitgesteld. @emma: nog steeds niet echt doorgezet dus? ik begrijp dat je nog ff door utroot omdat het dan handiger uit komt slim hoor. Maar zou het niet al te lang doen. Maar 3/4 dagen kon zeker wel, zei dokter janneke mij toen. Maar heb je voor de zekerheid ook al getest? want zo lang het niet echt, echt doorzet, zou het natuurlijk nog kunnen... @suus: houdt je buik maar goed in de gaten hoor! Het is toch een flinke ingreep en er kan altijd iets mis gaan of infecteren of zo. Beter een keer te veel aan de bel getrokken, dan te weinig. Fijn dat Daan zo lief is Heb je al tijd om te spammen..? @nip: balen van baaldag. Het lijkt mij heel goed mogelijk dat er nog een restje baal zat van de mislukte iui. Dan zit er niets anders op dan inderdaad even balen en goed voor jezelf te zorgen, zoals je al gedaan hebt. Wel leuk dat er toch dit jaar (bijna?) overal weer kerstbomen staan! Die van ons staat ook nog en had zowaar de eerste nacht overleefd. Toen we net tegen elkaar zeiden dat dat wel heel braaf was van onze kat, kwamen we natuurlijk de volgende dag de kamer in om een van de ballen aan gruzelementen te vinden en de onderste slinger er totaal uit getrokken. Beetje dom, zou je zeggen om breekbare ballen in de boom te hangen... Inderdaad en hadden we eigenlijk ook niet gedaan. Allemaal plastic, behalve ééntje: een schattig egeltje. En alle, maar dan ook alle ballen zaten dus nog in de boom, behalve precies die ene!!! Vond het eigelijk ook wel knap van hem. Moet wel bekennen dat onze boom niet heel mooi is hoor Althans de boom wel, maar heb hem helemaal volgehangen met lelijke rode en zilveren slingers en ballen. Maar vind dat ook wel lekker horen bij kerst @noa: behalve maria en ladyz hebben er niet meer mensen afgehaakt volgens mij... we waren toch ook niet met meer? Ladyz komt nog wel eens buurten gelukkig. Hier ook wel weer bewogen dagen gehad. Vanochtend een sollicitatiegesprek, maar ben er achter gekomen dat ik die baan eigenlijk niet wil. Niet echt een leuke instelling en heb ook negatieve geluiden van anderen gehoord. In het gesprek werden die wel bevestigd helaas. Nou ja, niet zo erg, het is pas mijn eerste gesprek. Direct daarna had ik een afscheidde op mijn werk (voor mij dus). Morgen is mijn echte laatste dag, maar nu was teamvergadering, dus kreeg ik een woordje (wel positief en lief gelukkig) en een bloemetje. Ook kreeg ik een hele sinterklaas zak vol met lieve kaartjes en kadootjes van collega's. Die heb ik mee naar huis genomen en net allemaal thuis zitten uitpakken. Erg leuk en echt hele lieve teksten. Morgen nog even de laatste eindjes afronden en dan morgen avond met een paar leuke collega's uit eten. En dan is het zo ver... dan ben ik echt, echt werkeloos. Ben eigenlijk nog wel redelijk positief. Het lukt me de laatste tijd goed om het gewoon maar als een nieuw begin van iets te zien. Wat weet ik niet, maar dat er iets nieuws gaat komen, dat is zeker. Trouwens, over gestoorde leidinggevenden gesproken: die van mij heeft me dus totaal geen gedag gezegd he! Ze negeerde me al een tijdje subtiel, maar is dus vorige week gewoon op vakantie gegaan voor een maand, zonder ook maar iets te zeggen. Niet eens een schijnheilig mailtje dat ze me gemist had en geen dag kon zeggen ofzo. Zal wel aan mij liggen, maar das toch best heel raar als iemand 3 jaar voor je heeft gewerkt?!? Heb wel van mijn andere leidinggevende een goede referentie gekregen, die haar secretaresse namens haar heeft getekend . Maar maak me er niet druk meer om. Heb wel besloten nog in januari een keer terug te komen voor mijn exit gesprek en heb gevraagd dat hun baas er ook bij komt zitten... hi hi. Ook dat was ze ff vergeten in te plannen, ben niet wraakzuchtig (meer), maar daar komt ze toch echt niet mee weg. Kreeg verder trouwens allemaal complimenten en lieve woordjes van collega's die me zo waardig en sterk en positief vonden omgaan met mijn vertrek . Moet bekennen dat ik zelf ook trots op mezelf ben. Ben heel goed opgekrabbeld. Maar dat komt denk ik ook door de iui. En in de wachtweken ben ik altijd wat positiever in het leven. Dat gevoel van hoop dat je leven elk moment drastisch kan veranderen en dat alle ellende dan niet meer uit maakt... stiekem vind ik dat toch ook wel weer fijn. Verder hier ook weer onze wijnvoorraad kast verplaatst en uitgeplozen... we hebben nog zooooo veel ontzettend lekkere wijnen dat ik bijna hoop dat ik niet zwanger ben (niet echt hoor!), zodat ik ze allemaal kan gaan opdrinken! Zijn allemaal van die sjieke voor speciale gelegenheden. Rioja's gran reserve etc...mmm! Zijn er nog meer wijnliefhebbers hier, of is iedereen meer van de limonade?
Oja, weet niet of iemand het nog wilde gaan proberen, maar ben dus afgewezen bij onvz (zorgverzekering) omdat we al in het iui-traject zitten Vind het flauw, maar had het al wel verwacht. O enneh...Ty: mee lees knuffeltje voor jou!
je maakt het wel spannend zo! Statistisch gezien mag gewoon niet iedereen van het bankje vallen hoor. Ik vind dat we minstens 1 zwangere moeten hebben deze ronde! ZO. En natuurlijk liefst nog veel meer dan 1. Maar we vertrekken niet naar de volgende ronde zonder roze!!! Dus ik denk dat opvliegers echt wel een mega zwangerschapssymptoom is hoor.
Vas, Goed bezig! Trots op je dat je zo stoer bent! En dat je toch nog even terug gaat voor je exitgesprek Ben weer bijgetrokken hoor! Helemaal na t zien van een konijn op FB, hihi. T arme beest.. Wat vind ie er zelf van? Suus, hoe is het met je buik? Niet te lang wachten he? Bij twijfel gewoon laten checken. Je hebt er niets aan als je er te lang mee door moddert... Zag je foto's van Sophie en Daan op FB. Lief!! Noa, ik stem ook op zw-symptomen! Jij bent gewoon de eerst volgende in ons rijtje! En daarna natuurlijk Vasca! En niet te vergeten Aklina en Emma. Volgens mij zijn we halverwege ook Ingeping ergens kwijt geraakt? Die hebben we ook al een tijdje niet gezien, of heb ik haar gemist? Verder een dikke knuffel aan iedereen die het kan gebruiken!
Heee Vasca wat een lekker lang verhaal om te lezen, gezellig! Even kort op mijn opvliegers reageren, heb ik wel vaker gehad tijdens al mn medicijngebruik hoor, schommelende hormonen waarbij ik dan mega soort van opvliegeres kreeg dus. Vandaag weer dus het zal van binnen wel van slag zijn hopelijk op een positieve manier maar ik moet nog een weekje wachten...tik tak tik tak Wat raar dat je bent afgewezen bij die zorgverzekeraar. Probeer www.anderzorg.nl eens. In principe worden vruchtbaarheidsbehandelingen toch vergoed t/m IVF bij alle verzekeraars? Waarom zouden ze dan nu al moeilijk doen over je IUI? Toevallig heb ik onze verzekeraar een maand geleden ook uitgebreid bekeken t.o.v. andere aanbieders. Het scheelt zeker om eens 'rond te shoppen' Uiteraard heb ik wel heel uitgebreid gekeken naar de MMM en vergoedingen waar we nu in zitten en ook uitgebreid gekeken naar de toekomst van kraamzorg enz (positief he van me ) Haha je wijn'kelder' dus eens ingedoken Toevallig heb ik vanochtend ook met mijn neus tussen de wijnen gezeten om een goeie uit te kiezen om in de kerstpakketten van onze medewerkers te doen. Die pakketten stel ik altijd helemaal zelf voor mn collegás, dan krijgen ze tenminste alleen maar lekkere en leuke spullen ivm die standaard pakketten Zelf ben ik helemaal niet van de wijn. Ja in de zomer 1 zoet wit wijntje of rosétje op een terrasje bij het strand of in de tuin als we lekker buiten eten maar verder drink ik nooit alcohol dus ik mis het ook nooit tijdens de hele MMM
whahahahaha NIPNIP ben blij dat onze Nijn je weer heeft opgevrolijkt, wat een punky he! We hebben er 2 hoor maar ik heb er dit keer maar 1 op de foto gezet! En ze gaan eens in de 3/4 maanden naar de trimster om 'bij te punten' haha dus ze weten niet beter en vinden dat gefrummel heerlijk. Blijven relaxed zitten en gaan nog net niet zitten knorren als een poes
Trots op vasca dat ze zich er zo goed doorheen slaat ondanks dat ze morgen werkeloos wordt... Trots op Nip omdat die zich over haar sjaggie mood heeft heen gezet. Blij voor Noa dat ze zwangerschaps opvliegers heeft. Jawel wel gaan gewoon van het goede uit... Baalt nog steeds van de bruine derrie van emma... maar... geen bloed geeft moed! Blij voor suus omdat Daan zo'n schatje is! Blij dat bruin nog niet is doorgezet... zag daar straks niets meer. Baalt wel dat broekloeren nu officieel begonnen is... maandag is nog wel ver weg hoor... Geeft Ty ook een meeleesknuffel! Gaat nu met aklinaman lekker naar bedje!
bleg! Das geen wijn Noa!!:x Geloof wel dat jij inderdaad niet van wijn houdt als je dat drinkt over die zorgverzekering: we zijn niet afgewezen voor de basisverzekering hoor, dat mag nl niet. Maar ONVZ is de enige zorgverzekeraar in Nederland die een aanvullende verzekering heeft die IVf onbeperkt vergoed. Is wel prijzig, maar vind ik wel een relaxed gevoel toch. Vooral met die praat dat er straks nog maar 1 poging wordt vergoed. Maar voor de aanvullende zorgverzekeringen zijn dus wel medische vragen en daar mogen ze je wel voor weigeren als ze je inschatten als een te hoog risico. En dat hebben ze dus gedaan door het iui traject. Ik hoopte dat omdat we nog best ver af zitten van IVF, dat we nu misschien wel konden overstappen. Maar goed, dat zit er dus niet in. We zijn nu ook wel redelijk goed verzekerd (eigenlijk beter voor kraamzorg dan het bij onvz zou zijn). Dus daar blijven we dan maar. Moet ik maar " gewoon" zwanger worden! Ben nu ook wel nieuwsgierig naar dat konijn geworden. Ja, was weer echt vascaiaans lang he? Als jullie het irritant vinden, moeten jullie het maar zeggen. Ben gewoon een kletskous en moet af en toe horen dat ik mijn kop moet houden Ik probeer trouwens naast dat ik het druk heb, ook iets minder verslaafd aan ZP te worden, dat maakt de ww toch iets korter, heb ik vaak het idee. Maar het lukt me niet. Als ik eenmaal begin, is het zoooo verslavend.... Daarom las ik af en toe ff een korte tussenpoos (dagje/ 2 dagen) in. Dan lees ik trouwens wel af en toe, maar ook wat minder. Om het beheersbaar te houden zeg maar
@aklina: ben nu ook helemaal plaatsvervangend blij en opgewonden dat bruin is gestopt!!! Bruin dat stopt is goed nieuws in mijn boekje duim duim duim! zie je... daar ga ik weer! ik zou stoppen!! jeetje wat verslavend dit!:x
By the way,ik heb me voor de wijn voor in de kerstpakketten wel laten adviseren inderdaad hoor want zoveel kennis heb ik er niet van. Stelletje drankorgels hier Grapje he meiden. Maar dat leest Vasca toch niet meer omdat ze pas over 2 dagen weer in mag loggen op ZP
Joehoeeeeeeee... Ti's stil hier.... Echoooooooooooo? Had Ff behoefte om bij te lezen, is dr niemand.... Is er geen nieuws vandaag? hoe is het met iedereen? Ben weer helemaal vrolijk hoor! Echt waar!
Hai NipNip, ja hoor ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden eigenlijk haha. En ja het is inderdaad stil he in ons topic. Kom net terug van een grote wandeling met de honden in het bos. Zeiknat geregent maar dat vind ik nooit erg. Tuurlijk is droog lekkerder maar weer of geen weer ik maak elke dag grote wandelingen met onze honden. Heerlijk ff die frisse lucht tegen mn koppie. Verder weer met mijn werk nu. Jij ook aan het werk?
Hihi. Ja. Hoewel volgens mij niemand in de echoooooo fase is zit Jeps. Ook aan t werk. Ben de vergadering van vanavond maar na aan t voorbereiden. Verder eigenlijk nergens zin in, Hihi.
Krijg net (tussen alle kerstkaarten) een brief van de VU binnen. Ze hebben 5 embryo's ingevroren verdeeld over 3 rietjes. Eéntje heeft het dus niet gehaald.