Oh.. Noa, dat betekend dat er 1 super embryo 'alleen' is ingevroren! Yeah!!! Hopelijk heb je die pas over een heeeeeele tijd nodig. Ik begin hem toch echt wel te knijpen hoor. Wordt echt een spannend weekend. Voel van alles maar ben super bang dat het de naderende ongi is. Vandaar dat ik geen test ga verspillen en wacht toch echt tot zondag of er niet toch weer wat bloed te spotten is. Heb vandaag niet meer gezien...
Hoi Aklina, wat fijn om te horen dat er nog geen rode duivels zijn. Misschien was die afscheidingskleur dan toch een beetje van een innesteling. Wat voel je allemaal?
Joh... ik kan mezelf helemaal gek maken met alles wat ik voel... 's ochtends heb ik last van opboeren en maagzuur... lijkt op misselijk??? Kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gehad... Verder heb ik een soort stekende zeurende pijn in mijn linker lies... geen idee wat dat is... soms lijkt het wel op ongi kramp.. maar het is erg verwarrend allemaal. Vanmiddag ook hoofdpijn gehad wat ik altijd heb vlak voor- en tijdens de eerste dagen van mijn ongi altijd heb... En jij???? Heb jij ook klachten???
HIER PRECIES HETZELFDE ALS JIJ :O Toevallig zei ik vanmiddag nog tegen Tycuna dat ik een soort beginnende hoofdpijn had maar een halfuur daarna was het ook weer weg. En die liespijn heb ik ook, maar die heb ik aan beide kanten en soms trekt het ook naar boven toe, lijkt dan toch je eierstokken misschien!? Ben af en toe ook misselijk en dizzy gevoel, maar niet continue En gister had ik ook mega maag/darm krampen na het avondeten. Ik dacht dat ik te snel gegeten had maar ik heb het de hele avond gehouden. Alleen nog maar koppie thee gedronken en naar bed met een Rennie. Ik las net ook weer hier op ZP in andere topics dat er veel vrouwen zijn met ongi krampen die dan zwanger zijn??
Ohhhhh.... wat is het toch spannend om een embryo terug te krijgen. Het hoeft alleen maar te blijven zitten... Als ik zo jouw klachten hoor dan wordt ik ook weer helemaal nerveus... Maar het weekend zal ik het weten. Gelukkig is het eind in zicht. Maar aan de andere kant wil ik nog helemaal niet dat het al bijna voorbij is... want de kans is natuurlijk groot dat het niet gelukt is en dan beginnen we weer van voren af aan... zo dubbel allemaal...
Ooooo.... Zouden we 2 swang in ons cluppie hebben? T zou zo maar kunnen!! Duim duim duim duim! Echt nog niet testen? Nu ben ik zelfs zenuwachtig!! Ik wil t weten!! Ik hoop t zo voor jullie!!! *Plak beebjes plak!*
Moet Emma vandaag naar de VU voor bloedonderzoek? Ooooh wat spannend duimmmmmmmmmm Ik ben 'nog maar een week op weg' na mijn TP dus nee testen doe ik echt nog niet NipNip. Sowieso denk ik niet dat ik deze ronde thuis ga testen. Ben ook zo verschrikkelijk zenuwachtig. @ Aklina hoe voel jij je vanochtend? Jij moet maandag naar de VU? En gaat dus wel zelf testen in het weekend? Met welke type test?
Vanochtend nog wel getwijfeld, maar niet getest. Ik hoop dat ik het morgen ook kan weerstaan, en dan test ik zondag met een kruitvat 2 voor 5 euro testen. Die vind ik echt het handigst. Emma: laat je gauwwwww weten vanmiddag als je het telefoontje hebt gehad. Ondanks bruinverlies vind ik het nog wel spannend!!!
@ Aklina ik snap je overweging om echt tot zondag proberen te wachten Die van Kruidvat 2v5 zijn inderdaad erg goed. Uiteraard gaan we er vanuit dat die positief is en dan kun je het weekend erop zo'n CB digitaal doen, die zijn tenslotte 'het leukst' als er staat ZWANGER, toch! (althans vind ik). Spannend he voor Emma, als het alleen bruinverlies is dan kan het nog steeds posi zijn toch!?
Meiden, klinkt spannend bij jullie . Vanochtend bloedprik, maar het is echt niet spannend meer hoor. Ben nu toch wel een beetje verdrietig...wanneer is het toch eens onze beurt
Zo, mijn wachttijd zit er op...daar ben ik weer! Mocht gelukkig weer inloggen, want begon al een beetje te trillen en te shaken. Maar Noa, heb lekker wel alles terug gelezen hoor! Dus stiekem dingen schrijven die ik niet meer zie is er niet bij @emma: vind het ook heel spannend... heb je zelf nog hoop? Zit je helemaal zenuwachtig naar je telefoon te staren? Zo vreselijk dat er ook nog zo veel tijd zit tussen het prikken en tot je dan gebeld wordt. Succes meid! We duimen nog een beetje (boel) voor je. @Aklina en Noa: ik wordt echt helemaal zenuwachtig van jullie symptomen. Vind het heel veel belovend klinken. Vooral dat beetje bloed van Aklina vind ik gewoon een heel goed teken! Ik hoop ook echt op allebei swangig! Of eigenlijk hoop ik natuurlijk op volgende week alledrie super swang (naast emma, die natuurlijk vanmiddag gewoon prachtig nieuws gaat krijgen al!). Maar wordt ook wel een beetje jaloers van jullie symptomen. Ik voel juist helemaal niets. Ook steeds brandschone inlegkruisjes steeds . Het is natuurlijk nog vroeg, maar ik let er best wel op en dan vind ik het me zooooo moeilijk voor te stellen dat stel, stel, stel dat het raak zou zijn, ik dan niets zou merken. Ik verwacht toch vooral de innesteling wel een beetje te voelen. Er gebeurt toch echt wel wat, zou je denken. Maar ik merk ook weinig van de standaard 2e cyclus helft dingen. Voel bv al maanden mijn borsten ook niet meer. Vind dat zo vreemd. Voel dus wel een klein beetje dat gespannen gevoel van de stro en heb ook last van misselijkheid, maar dat is echt heel erg aan de utro gerelateerd. Verder hier vanaf vandaag officieel werkeloos... Gister mijn laatste werkdag gehad en 's avonds een etentje met collega's. Het was erg gezellig en ben ook wel blij dat het nu allemaal " klaar" is. Heb heel braaf maar ong ander half glas wijn gedronken over de hele avond. Maar vind dat altijd zo lastig. Niet zo zeer om niet te drinken hoor, maar vooral dat je niet weet of het nou nodig is of niet. En ik had ook zo'n zin om even te 'vieren' dat ik gewoon voorlopig even niet meer elke dag om 07.00 uur op hoef. Iedereen gaat dan ook gewoon lekker los en maakt opmerkingen van: " nou jij hoeft niet meer braaf te doen, want jij hoeft morgen niet vroeg op" . Maar ja. Net gehoord dat vascaman zws wel een paar dagen vrij krijgt tussen kerst en oud en nieuw. Weet alleen niet of ik daar nu zo heel blij mee ben, want het is zws toch net te kort om ff naar de zon te gaan. Maar ja, wel gezellig om niet zo veel alleen te zitten. Meisjes, sterkte met alle zenuwen!
o em, wat naar... is je ongi echt goed doorgezet? of denk je dat dat toch alleen maar door de utro komt? Sterkte meis
@Vasca, denk dat de utro de echte ongi tegenhoud en zodra ik er vanmiddag na uitslag mee stop, bloed snel zal volgen. Denk dat morgen de ongi dan wel zal beginnen . Ik wil het bij een volgende poging ook wel even overleggen, want ik kreeg dus al 6 dgn na tp krampen en 8 dgn na tp bruine afscheiding. En oké dat is dus 12 dgn dpo en dat is voor mijn doen op zich wel normaal. Maar ja, het maakt mij wel onzeker, heb nl het gevoel dat het embryo zo niet voldoende tijd krijgt om goed in te nestelen of dat mijn bms misschien al te 'oud' of té dik is na tp. Vpk zei vanochtend dat het nu juist wat rustiger is vanwege de kerstdagen. Mensen willen rond de kerstdagen natuurlijk een lekker wijntje kunnen drinken . Hopelijk kan ik daar de vruchten van plukken en mogen we aankomende cyclus weer een cryootje ophalen. @Vasca, ik was helemaal vergeten om op jou te reageren laatst. Vindt het nl wel heel lief hoe je collega's aan je denken. Leuke cadeautjes, lieve kaartjes, nog een afscheidsetentje...ik vind het wel lief! En heel goed dat je nog een gesprek hebt, heheheh! Vertel ze dan maar eens goed wat je vindt! Maar je voelt dus helemaal niks behalve die klachtjes door de utro. Wie weet betekenen ze dit keer wat anders . Wanneer mag je testen of heb jij ook een bloedtest? Ik duimmmmmmm
Emm, echt balen dat het (wsl) niet bij je gelukt is. Ik ken het gevoel van... de utro houd de boel tegen. Heb het tot nu toe alle keren gehad. Hopelijk mag je gelijk weer door en over een week of twee een nieuwe tp! Voor alle nieuwsgierigen naar mijn boom: https://lh5.googleusercontent.com/-zf6rdgY2T4U/Tus1fXJgkSI/AAAAAAAAAEI/m-ZjJJCnyjw/s400/2011-12-16%25252013.09.56.jpg
Meiden, zoals verwacht was de uitslag NIET zwanger . Jammer maar helaas! Ze begon wel direct dat het op dit moment vréselijk druk is en dat er dus kans is dat we aankomende cyclus niet mogen beginnen of dat het vlak voor nog afgebroken kan worden . Ik heb eens gevraagd hoe het komt dat het zo druk is . En volgens haar komt dit omdat sinds een tijdje het invriezen heel erg goed gaat en dus veel mensen cryo's hebben. Aangezien er maar ruimte en personeel is voor een bepaald aantal ontdooiingen kunnen er ook maar een beperkt aantal mensen starten. Eerst was het nog zo dat als je dan een maand over moest slaan je sowieso de cyclus erna een teepee zou krijgen, nu kunnen ze dat al niet eens meer garanderen, er zijn gewoon TE veel mensen voor een cryo-tp. Volgens haar zijn de hoge bazen aan het nadenken over een oplossing hiervoor, maar dat is niet 1,2,3 geregeld. Ze zullen waarschijnlijk meer ruimte en personeel nodig hebben. Hopelijk komen ze snel met een oplossing want om nou 2 maanden te moeten wachten op een cryo...die dan toch weer niet innesteld . Doe ik straks een heel jaar over 4 terugplaatsingen! Nu maar ff naar het tuincentrum, geld over de balk smijten...troostaankopen doen
Nouwww Emma HELE DIKKE KNUFFEL. Je 'klinkt' luchtig of voelt het meer voor je als een 'kogel door de kerk' dat het definitief is en je kan stoppen met de Utro en je door kan met de volgende ronde? Zoals ik al op de WAP vanochtend tegen je zei, verwacht ik niet dat ik er zo luchtig over kan doen ben nu al bang..... Bij al mn IUI's kon ik de teleurstellingen nog redelijk handelen maar na mijn BBzw.....pfffff En dan kan ik me ook nu al druk maken en boos worden om eventuele wachttijden die je beschrijft. Maar heb jij de TP'en na een eigen cyclus of moet je net als ik ook elke dag spuiten? Dan kunnen/mogen ze het toch niet abrupt afronden omdat het te druk is, dan spuiten we die troep voor de kat zn viool in ons lichaam (wat ik al 3,5 in mijn lichaamspuit) Sorrie meiden, ben vreselijk humeurig grrrrr en tegen alles aan het schoppen
@Noa, dank je voor je knuffel . Tja luchtig, ik ben in ieder geval een stuk minder verdrietig dan na onze verse teepee. Toen was ik echt héél verdrietig een week lang . Emmaman zei het van de week wel pakkend tegen zijn moeder, hij zei dat al die teleurstellingen normaal lijken te worden, we zijn niet anders gewend . En inderdaad we krijgen al bijna 4 jaar maand op maand dezelfde teleurstelling dat het niet is gelukt, dus het wordt een beetje normaal. Kan me ook bijna niet meer voorstellen dat het ooit een keer anders zal gaan, dat we ineens wel 2 streepjes hebben, dat we wel zwanger zijn. Zie het niet echt voor me terwijl ik me ook niet kan voorstellen dat het niet lukt en daar hou ik me maar aan vast. Voor jou een dikke knuffel op humeurig gevoel!