@em: hoe is het met jou? Is er al bloed? en weet je dan al of je mag gaan beginnen..? @ty: goed dat je lekker een weekje sneeuw hebt geboekt! FF lekker ergens naar uitkijken wat niet met mmm te maken heeft. Jullie hebben dat zeker verdiend. Was wintersport voor jullie ook iets wat je steeds niet deed "omdat..." of kwam het er gewoon niet van omdat jullie überhaupt niet op vakantie gingen? Wij doen ook niet aan wintersport, wij zijn erg van warme landen. En vascaman denkt dat hij niet van skieen houdt. Mij lijkt het wel leuk (ben vroeger 2x geweest). Geniet er lekker van meis, ook alvast van de voorpret!
nou, is nog geen ramp hoor. Ik had dus vooral getest om te kijken of de pregnyl eruit is. Het is (denk en hoop ik) nog te vroeg voor een echte test. Zit pas op 9 dagen na iui... Maar vond het toch wel jammer stiekem. Ben bang dat het een voorteken is.
Vasca, wij gingen eigenlijk altijd naar de zon. Maar ik wilde dit jaar ons hondje mee op vakantie en die neem je niet mee naar Egypte ofzo. We gaan niet perse skieen, maar gewoon lekker lopen enzo. Misschien wel een dagje piste ofzo hoor, maar meer gewoon even weg en genieten van (hopelijk) sneeuw.
dat klinkt ook zeker lekker tycuna! en het lekkere van een sneeuwvakantie is ook dat er meestal ook wel lekker veel zon is! vind het best wel een goed idee... *gaat ineens nadenken over een paar daagjes naar de sneeuw*
Ff gauw voor ik aan het werk ga, helaas was de test omowit en het bruinverlies erger geworden. Hopelijk zet ongi snel door en kan ik begin volgend jaar een nieuwe cryo ophalen...
Hoi meiden, Na een hele tijd geen computer te hebben gehad, heel druk te zijn gweest en een ziek kind te hebben, weet ik eigenlijk niet meer zo goed waar ik moet beginnen..... Dus dan maar een hele dikke zondagmiddag knuffel! Ik zal proberen om het weer een beetje bij te houden. Maar wek op maandag en dinsdag, dus dan lukt zp'en al niet..... I'll be back!
Aklina nouwww niet goed nieuws zo'n omo wit rotding :x @ Hier denk ook niet dat het goed zit, vanochtend lichtbruine smurrie (sorrie ) jullie weten hoe de utro is tenslotte. Ook rugpijn erbij gekregen dus zal wel fout gaan :x Ik had toch wel wat meer verwacht van de IVF, aangezien ik van IUI ook al 2x zwanger ben geraakt K*tzooi Ik kan tenslotte geen andere (positieve) reden bedenken voor die bruine afscheiding 9 dagen na TP. Enige hoop nog voor Vasca ik duim voor je meid
Trouwens, Emma: Je schreef laatst dat je vond dat je was aangekomen door (misschien) de hormonen. Nu je geen hormonen meer prikt, merk je nu verschil aan je lijf?
hé Aklina en Noa, das nou niet het nieuws waar we op zitten te wachten, deze druilerige zondagmiddag Aklina, morgen dan definitieve nieuws, maar het klinkt toch echt niet goed inderdaad. Noa, snap hoe je denkt, zo zou ik zelf ook denken eerlijk gezegd. Maar ik kan toch voor anderen veel positiever zijn dan voor mezelf, dus wil je toch nog ff hoop geven: bruin rond nod kan ook gewoon echt innesteling zijn, echt waar. Dus zo lang je geen negatieve test hebt is er nog hoop denk ik. Ga je nu misschien eerder testen dan? Dan duurt wachten tot woensdag ineens toch wel erg lang, kan ik me zo voorstellen. @ladyz: leuk dat je er weer bent!!! En hoera voor weer toegang tot computer! Je hoeft natuurlijk niet direct weer heel veel te spammen, maar ben wel heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb wel begrepen dat je een gesprek hebt gehad in het het vu, maar weet niet wat er uit is gekomen... (schieuwnierig dus!) en wat is nu jullie " plan" om door te gaan? Gewoon nog steeds verder met de cryo's? (heb je nog cryo's?) Zit je nu in een wachtperiode (op behandeling) of je ww's of aan begin van behandeling weer? Of te wel... hoe is het met je?!?
@ LadyZ leuk weer een berichtje van je te lezen @ Emma, dat aankomen van de hormonen ken ik hoor. Scheelt soms zo'n 3/4 kilo in de tijd dat ik hormonen spuit en de dagen dat ik niet meer hoef te spuiten zakt het weg. Het is dus vooral vocht, wat je bij mij vooral in mijn gezicht, kaaklijn en nek ziet. @ Vasca, th@nx voor je positive vibes, ik verwacht niet dat het heel veel veranderd in mijn situatie maar ik hoor het wel woensdag, tenzij het rood doorbreekt deze dagen.... Maareh, je werk???
Nee, hoor morgen geen definitieve uitslag voor mij... mijn vrije uitslaap ochtend met aklina man ga ik niet opgeven voor in de file rijden naar vu en weer terug voor een nega test. Ongi is al doorgebroken en bloedtest lijkt me volkomen zinloos. Ik ga me morgen aanmelden voor de volgende cyclus. Hopelijk mag ik dan over 10 dagen weer op echo komen. Emma, heb jij al een echo afspraak gekregen??? Gaan we dan weer gelijk op? (jij wat eerder want je hebt minder lange cyclus...) Noa, nee he! Jij toch niet ook bruin??? Govver! Hopelijk gaat het nog weg... maar zoals je al zei.... meestal is het niets goeds. Wel echt balen dat van alle wachtbankmeiden er deze maand nog niemand posi is.
hi noa, denk dat je door al mijn gespam van de laatste tijd mijn berichtje over mijn werk had gemist...? of bedoelde je dit niet Wel lief dat je ernaar vraagt. Heb trouwens vanmiddag weer braaf een brief verstuurd, naar een baan die me wel leuk lijkt. Is alleen nog even de vraag of ze (nog) iemand nodig hebben. Ze hebben zws net iemand al aangenomen Maar proberen kan nooit kwaad, misschien komt het nog in de toekomst anders dan. Ik na nu gezellig naar vriendinnetje... zwaai! zwaai!
oooh sorrie Vasca heb het inderdaad niet goed gelezen over je werk Morgen ga ik ook de VU bellen hoor want ik ben ongesteld, net ff flink wat tranen laten lopen bij Noa-man. Hij is zo verschrikkelijk lief, sterk en blijft positief nu beetje leeg...
Vasca: het gaat goed hier, ben op ongi aan het wachten zodat we verder kunnen met de volgende poging. Dan ga ik progynova tabletten en dzelfde pleisters als Tycuna gebruiken. Hopenlijk wordt mijn BMS dan iets dikker dan 5mm...... Jij heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan! Jeetje.... was het onverwacht....? En nu begonnen met IUI? Hoe voelt het? Noa: shit meis..... verdorie.... sterkte!
Ah Noa, dat meen je niet?!?!?! Jeetje, weet niet goed wat te zeggen... Had het eigenlijk niet verwacht. Heel dikke knuffel. Aklina, ook voor jou hartstikke k*t natuurlijk! Nou, dit had toch een betere maand moeten worden. Vasca, onze hoop ligt dus in jouw handen....... @hier: heb mn fotoalbum geupdate. Heb mn laatste buikfoto erin gezet in mn 2e zwangeralbum en een volledig nieuw album aangemaakt met wat foto's van Sophie en Daan (alleen voor vriendjes). Als je de foto's van Sophie en Daan vergelijkt toen ze beiden baby waren, zie je echt heel weinig verschil!! Zelfde neusje, mondje etc., alleen Daan oogt mannelijker en Sophie dus wat fijner...
Lieve meiden wat een teleurstellingen . Dikke knuffels.... Hoop dat we allemaal door mogen voor een cryo, ik ga me vandaag nl ook aanmelden, ben vanochtend ongesteld geworden . Nu ff snel weer aan het werk!
Ik heb de VU gebeld en moet alsnog woensdag komen voor een bloedtest. Ze nemen geen risico meer bij me gezien mn BBzw. Hebben jullie ook al gebeld Emma en Aklina? Gister vertelde Tycuna dat ik waarschijnlijk straks een maand moet wachten (net als zij destijds) voor ik door mag met het terug plaatsen van een cryo Ook weer zo'n domper... Vasca, alle hoop en rose positiviteit gaat nu allemaal uit naar jou hoor!!!