De namen Vasca en Vasco..........hmmmm eerlijk gezegd hebben we al 4 jaar iets andere ideeen over kindernamen Vasca Sorrie je teleur te moeten stellen hihi
nou mooi is dat! Kom je helemaal speciaal naar iemands punctie en tp, wil die niet eens zijn kind vernoemen naar je ZP naam! Snap ik nou helemaal niets van! zondag middag is natuurlijk wel erg laat voor een innesteling he? maar toch weet ik wel dat innestellingsbloedingen vaak wel rond de tijd van de verwachte ongi komen ook. Maar misschien is het ook gewoon een soort " nep-ongi" dat je lijf nog even een beetje in de war was en op de automatische piloot gaat bloeden. Verwarrend allemaal... en inderdaad, ik moet ophouden met symptomen turen :x Maar daar nog even over: moeten jullie ook altijd zo ontzettend boeren van die utro? Vascaman vind mij als ik aan de utro ben altijd zo'n lomp wijf
JAAAAAAAAAAAAAAA IK BOER OOK MEER, nu je het zegt !!!!!!!!!!!!!!!!! whahahahahahahaha Komt dat echt van de Utro?
@Noa: Soms is het ook goed om even afstand te nemen denk ik.. Ik wilde er even helemaal niet meer mee bezig zijn (of iig proberen)! Ze hebben gister 1 blasto teruggeplaatst... En endo is endometriose, aan aandoening waardoor je verklevingen / cystes rond je baarmoeder en in je buikholte hebt... @Vasca: Jij ook bedankt voor het begrip! Het is ook echt zo, je bent er ff niet (helemaal) bij, maar je komt zo weer in een warm en begripvol bad binnen! Heel fijn! En dat geldt natuurlijk ook voor alle anderen! Bedankt meiden! Liefs
Noa, nee denk niet dat zondag de innesteling is. Dan had je niet vanmorgen al zo knal posi getest. Ik denk echt een gesprongen adertje ofzo doordat de bm nu beter doorbloed is. Tav de kwalen, het is voor iedereen zo persoonlijk en anders. Ik had helemaal nergens last van, ja Miss wat van m'n darmen maar whats New... geen tietenpijn, moodswings, misselijkheid etc. Etc. Tash, mooi een blasto!! Geeft goede kansen! @hier: net flink wat evaluaties moeten invullen, wel 5!! 2 over de kraamzorg en 3 voor de VU (voor Ivf centrum, na de combi test, en na de vwp). Zag toen ook de brief liggen over onze 7 cryo's... Emo momentje want ook al zijn we gezegend met 2 kids en hoeft het ook echt niet meer, het voelt toch vreemd dat de VU nog 7 evt kids in wording heeft liggen van ons. Blijft een dilemma'tje vrees ik. Oh trouwens, dr Janneke komen we voorlopig niet tegen, heeft een maand vakantie
hihi Emma ook al heb ik je stem nog nooit in het echt gehoord 'ik hoor het je toch zeggen' Geen idee joh Best wel tikkie peux nerveux hiero hoor (chique nerveus is dat haha)
Jeetje dat is ook heftig zeg die endometriose. Dát ken ik inderdaad wel. En moet je daar medicijnen voor innemen om het zo soepel mogelijk te houden? Vandaar dat je het over pijnstillers had. En is dat ontdekt bij een kijkoperatie in de VU? En brengt dit de kans op een zwangerschap in gevaar of is dat ook de reden dat jullie in de MMM zitten? Sorrie als je het al een keer hebt verteld hier op ZP maar dat heb ik dan gemist
ik zit de hele dag al met een big smile op t werk... Zo erg dat klanten vragen of t leuk is wat ik zit t lezen... T valt blijkbaar op, hihihi. Heerlijk dagje zo. Lekker veel ZP, met vooral blije berichten, een keertje rustig op t werk... Wat wil ik nog meer?? Ben echt zoooo blij voor je noa! En morgen krijg je gewoon je bevestiging! En vasca ook bijna... Hou je t niet testen nog vol? Wanneer is THE day?
@nip: ik houd het niet testen nog wel vol ja. Moet bekennen dat ik voor het eerst eigenlijk een beetje op zie tegen het testen. Was altijd uber testverslaafd en snapte ook niet zo goed, waarom je liever in spanning zou zitten dan gewoon te testen. Maar nu begin ik dat te begrijpen. Ik ben gewoon bang voor een teleurstelling. Ik mag vrijdag de 23e naar het vu voor een bloedtest. Ik twijfel nog of ik bv donderdag of vrijdagochtend zelf al even ga testen. Misschien fijn om de teleurstelling vast op te vangen. Maar ergens denkt mijn volledig irrationele gevoel ook dat de kans groter is dat een thuis test negatief is dan een bloedtest! Slaat nergens op, zwanger is zwanger, maar toch. Ik geloof dat ik ook nog graag even in de illusie wil blijven dat het nog wel zo kan zijn. Ben zo bang dat het na vrijdag afgelopen is en ik dan niet meer mag hopen... Aan de andere kant lijkt het me ook heel erg leuk om vascaman te kunnen vertellen dat ik zwanger ben, mocht dat zo zijn. Dus dan zou ik donderdag moeten testen. Vrijdag is hij namelijk vrij en als ik dan test, doen we het samen.
@suus: echt fijn dat jij geen kwaaltjes had jij blijft mijn hoop nu nog dat het dan dus nog wel kan! En gelukkig heb je bewezen dat van een kwaalloze zwangerschap super mooie baby's komen!! Zo wil ik ze ook wel.
@suus, moeilijke beslissing... Hoe moet je nou beslissen?? Weggeven is geen optie, wegdoen ook eigenlijk niet... Moeilijk hoor... @emma, hoest met jou meis? @alkina, meissie toch... Soms is t goed Ff uit te huilen. Merk ik ook vaak aan mezelf. Alles gaat prima, nergens last van. Totdat ik t hard op vertel aan bijv mams. Dan gaat t mis. @tash altijd goed hoor. Of je nou er Ff niet bij kunt zijn, of juist Ff wel, je bent altijd welkom en we snappen het allemaal! Maar blij dat je er weer Ff bij bent. @ hier. Moet echt Ff werken. Dit kan echt niet. Zit alleen maar met mn telefoon te rommelen. Collega's zullen wel denken
Ik heb idd jaren aan de hormonen gezeten om mijn cyclus altijd plat te leggen. Had dus ook alleen bloedingen als ik van hormoon wisselde, dus al vanaf mijn +/- 15e geen 'eigen cyclus' meer gehad. Ik ben door de pijn in het zh geraakt en vanwege de pijn en kennis van het zh al snel doorgestuurd naar A'dam. Daar werd meteen vertelt dat zodra we 'aan kinderen wilde beginnen' we dat alleen dmv IVF mochten. Dus wij hebben nooit zelf geprobeerd, zijn afgelopen oktober meteen met ivf gestart. In januarie al aangegeven dat we wilden starten, maar er waren bij mij nog wat problemen dat ze eerst wilden oplossen. Ik heb veel verklevingen en door meerdere operaties ook littekenweefsel. We hebben geen idee wat een zw doet. Meestal is het héél gunstig qua endo (dat staat dan stil en klachten worden minder of verdwijnen), maar wat het in mijn buik doet qua verklevingen weet ik niet... Dus maak me extra zorgen als het er wel 2 mogen worden... Hihi.. Pff... Hel verhaal hè?! Sorry daarvoor! Liefs
@Suus, allereerst, wat ontzettend fijn dat alles goed blijkt te zijn met Daan . Zal wel een opluchting zijn, alhoewel jullie zelf wel al zoiets hadden dat het gewoon goed zou zijn. De bevestiging is toch altijd fijn . Moeilijke beslissing hoor wat te doen met cryo's. Kan je ze niet nog 1 jaartje in de vriezer laten bibberen? Kunnen jullie in die tijd mooi bedenken hoe of wat. @NipNip, zeg mobiele eenheid leg die telefoon eens even heel snel in je tas!!! @Tycuna, mis je, maar weet dat je meeleest/meeleeft. Dikke knuffel @Vasca, moet altijd wel een beetje om je lachen . Wel/niet testen, iets/niets voelen. Je beschrijft het allemaal ook zo pakkend en leuk! Knuffel meis en ik duimmmmmmmmmmmm. @Aklina, meis, toch even lekker gehuild met mams. Huilen kan zo opluchten . Maar jouw moeder heeft er dus ook lang over gedaan zwanger te raken van je broer? Ondanks dat je het graag anders had gewild is het wel fijn dat je moeder precies zal weten hoe je je voelt. Ik ben meer een alleen huiler, bij anderen hou ik me groot en doe ik alsof ik heel sterk ben. Thuis, alleen, kan ik me helemaal laten gaan. Hoe het met mij gaat? Ik weet het niet echt. Ben denk ik een beetje zwanger worden moe, een gevoel wat ik eigenlijk altijd wel een weekje heb na een mislukte poging . Dan heb ik totaal geen zin om ermee bezig te zijn of erover te praten met iemand. Dat we weer voor een cryo mogen doet me nu ook niet zoveel, tuurlijk ben ik opgelucht dat we mogen starten, dat we weer een kans hebben, maar vorige maand was ik vol energie toen ik te horen kreeg dat er plek was. Maar ja, de kans is er dus ook dat alles straks nog wordt afgeblazen . Komt wel weer goed hoor, als ik eenmaal een echo heb gehad gaat het wel weer leven maar nu even kop in het zand .
Hoi Diaantje doe jij ook IVF of IUI? @ Mamma-Suus, wat een moeilijke beslissing inderdaad. De gedachte dat er in de VU nog 'mogelijke kindjes' van jullie liggen. Hoe lang mogen ze daar ingevroren blijven liggen of mag dat zolang je wilt? Wilden jullie altijd (het liefst) 2 kindjes of weten jullie dat nog niet eens zeker? Ik snap dat jullie voor een moeilijke keuze staan, maar als het kan wat de VU betreft zou ik ze nog even lekker bewaren. @ Emma, ik snap je verdriet meis, het doet pijn en je voelt je machteloos Tuurlijk mag je nu even lekker een struisvogeltje zijn met je koppie in het zand, je hebt straks echt weer de kracht en moed om naar boven te komen. @ Tash, inderdaad een groot verhaal maar het is me wel meer duidelijk nu. Het is het compleet tegenovergestelde, jij moest aan de medicijnen om je hormonen plat te leggen en de meeste van ons hier moeten aan de medicijnen om die hormonen te laten werken, wat dubbel he. Praat je hier op het forum of via andere kanalen ook met meiden die endometriose hebben met een kinderwens? Weet je misschien al hoe het bij hun vergaan is tijdens een zwangerschap? @ Vasca, dan doe je net als ik, 1 dag voor je bloedtest zelf thuis testen. Wie weet is het toch een beetje dubbel vruchtbaar weekje voor ons? Heb je het al eens verteld aan ons? Maar hoe kom je aan je ZP naam? Mag ook in een PB hoor als je het niet hier 'en publique' wil vertellen. @ NipNip, geen boze blikken meer van je collega's gehad over dat je mobiel aan je hand zit vastgeplakt? Zit je werkdag erop? Mijne wel,heerlijk. Noa-man is nu aan het koken en vanavond lekker op de bank Glee kijken
Oeh! Glee!! Niet vergeten... Moet alleen zo eerst naar de verjaardag van schoonma... Haha. Nou... Ik weet t niet. Heb uitEindelijk m'n foon maar weggelegd, kon er niet vanaf blijven. Ben uit nood de kast maar ns gaan opruimen. Was zooo stil! Maar nu dus Ff thuis, niplief wakker gemaakt. Dan gaan we zo naar schoonma. En hopelijk op tijd thuis voor glee!!' @vasca, idd, goede vraag... Waar heb je je naam vanaf geleid? Die van mij is ook afgeleid, maar zeker niet van t nippen van een wijntje
Gefeli met schoonmamaaaaa NipNip Dussssss NipNip, vertel! Waar komt jouw naam vandaan? PinPin misschien?
Jeeee, wat een gebabbel vandaag, leuk! Heb geprobeerd het een beetje te volgen op mn mobiel. Mn collega's zullen af en toe wel gedacht hebben..... Emma, knuf voor jou. Snap heel goed hoe je je voelt. Tash, wat super dat je een teepee hebt gehad! Vasthouden beebje!!!! Nip, de werkdag zit er op. Jij dus ook verslaafd aan je telefoon vandaag? Hihi. Gelukkig heb je nu weer een nette kast. Suus, wat een vreselijk leuke foto's van Daantje. *smelt* Noa, morgen is the big day!!!!!!! Vasca, wat ben je toch grappig. Knuf voor jou. En verder iedereen: fijne avond!! Ik ga me even uitleven in de sportschool!