thanks! Maar denk dat ik ze anders gewoon voor de lol nog opmaak... vind het bij een ovutestje altijd al zo'n kick om een positieve test te plassen! Geeft echt zo'n lekker kinderlijk trots gevoel van: dat heb ik gedaan
Noa, mag wel hoor! Anders doe je m straks als je te horen hebt gekregen dat het echt goed is, gewoon nog een keer. En dan show je die!
ik wil hem ook wel zien hoor Noa! Je moet toch van die dingen genieten hoor. Als je pas blij mag zijn als je kind in je armen ligt, kun je bezig blijven! Dan kun je eigenlijk ook pas blij zijn als ie 18 is, o nee, als ie getrouwd is, of eigenlijk pas als je dood bent.... en das denk ik heel lastig blij zijn. Dus nu genieten van het feit dat je een positieve test hebt! Das al veel meer dan wij nu hebben...
ja lief NipNip maar ik hou ook beetje rekening met jullie gevoelens, die ene Kruidvat MOEST ik er gewoon opzetten maar ik blijf het hier niet bestoken met testen. En ik test nu ook ff niet meer, misschien nog op één van de kerstdagen om te kijken of er nog iets aan HCG in me zit Ohhh moet dan wel weer ff testje gaan kopen deze dagen, of ik haal er ff één bij Vasca op
Dat herken ik! Dat herken ik! De eerste keer dat ik een posi test plaste (denk na 3 maanden of zo, blijkbaar iedere keer gemist ofzo, of ik deed t gewoon niet goed) had ik echt zoiets van: Kijk! dat heb ik gedaan! Ik ben normaal!!! Joehoe!! Ben alleen nu echt niet meer met die testen bezig. Vergeet t gewoon steeds smorgens. Dan ben ik al naar de wc gerend, kom ik achteraf tot de conclusie van... Oh ja.... helaas dus weer. Voel me totaal niet rustig als ik MOET testen. En daarnaast komt het voor dat nipman er niet is als ie eindelijk posi is, en er dus geen gebruik van kan maken. Of ik heb er gewoon geen zin in. Komt ook voor.
hi hi, leuk dat je het herkent nip. Voel ik me iets minder raar Met de iui nu heb ik het ook niet meer gedaan, maar deed het ervoor wel braaf. Duurde ook ff voor ik het door had. Maar dat kwam door niet op de juiste tijd testen en ook door te veel drinken. Maar wel lekker gevoel he? kun je na gaan hoe die van een zwangerschapstest voelt! Noa: je mag er best eentje van mij hoor! *kijkt heel wijs en belerend*: en daarom heb ik nou gewoon 18 testen in huis, dan gebeurt het je tenminste niet dat je zonder komt te zitten
ha ha noa, ik ga nu ook criminal minds kijken met vascaman! Dus ga me ff hier weg slepen. Wie is die acteur die jij bedoelt? (ben slecht in namen)
@noa, maar ik word heel blij van die testen! Dat geeft hoop! Hoe meer testen hoe beter! Dusss.... die posi test deze kerst er gewoon opzetten! En dan natuurlijk nog even voor de lol bevestigen met een testje of 3! (tenzij de rest er depri van wordt)
Moet t nog even kwijt: word blij van jullie! Thanx! Dan kruip ik ook nog even lekker op de bank om Ice Age te kijken
Er brand en rood lampje op mn laptop, accu raakt leeg *rent gauw naar de voeding en gaat een verlengsnoer zoeken om vanaf de bank lekker te zp-en en te gelijkertijd Ice Age te kijken*
"Alles komt goed als je maar gelooft in de magie van Kerstmis" Woorden van Mammie-Fantie *love* Dus meiden !!!!!