@aklina: naar dat jullie ziek waren! Vascaman voelt zich ook beroerd vandaag en heb net zelf ook twee en half uur geslapen en wordt redelijk brak wakker... Hoop niet dat we (vooral vascaman mag niet!) nu ziek gaan worden. Maar heb ook vandaag en gister al erg maagpijn... Herkenbaar? Dacht eerst dat t stress was, maar is wel erg hardnekkig :x @emma: ik weet nog niet zeker welke jas ik zal aandoen, ga het even laten weten morgenavond! Want verder ben ik denk ik niet heel erg bijzonder herkenbaar. Weet ook nog niet of vascaman mee gaat. Hij is wel vrij. Maar laat morgen nog ff weten waar je naar kunt spotten! nu maar weer naar bed en hopen dat we niet ziek worden...
Hi lieve NipNip en Vasca! Ik zit nog geduldig te wachten op die bank die we helaas allemaal wel een gebruikt hebben ja.. En gebruik geen utro, maar heb wel last van zere boobs etc. en misselijkheid. Prachtig zou je zeggen, maar nu lees ik dat er ook buikgriep heerst... Oei! Ik weet het gewoon niet! Mogen vrijdag heen voor de bloedtest! En wat fijn dat je door mag Vas! Geeft wel weer wat rust misschien? Ik ga maar weer eens proberen te slapen! Dikke knuff voor iedereen!
Ik had de dag voor kerst buikgriep (was erg lang geleden dat ik gespuugd had en was vergeten hoe gruwelijk dat is!) en 's avonds hoge koorts. Gelukkig volgende dag weer wat opgeknapt maar voorzichtig aan gedaan met eten en drinken. Nu ben ik verkouden geworden.... bah! Aklinaman is gisteren hondsziek geweest met buikgriep en koorts... krabbelt vandaag weer voorzichtig uit ons bed... Heb net dus boven maar lekker even alles verschoond en gelucht. Wil niet weer ziek worden! Tash, klinkt goed! Ben benieuwd vrijdag! Duimmmmmm
Ooooh meiden wat een ziekte berichten allemaal, Bahhhh Ik hoor het hier ook veel om me heen hoor, vooral die buikgriep en verkoudheid. Hopelijk gaat het aan ons straatje voorbij. Voor jullie heel veel beterschap! Diaantje wat een verschrikkelijk bericht van je moeder. Heel veel sterkte gewenst. Tash ga je misschien thuis ook testen morgenochtend of wacht je alleen de bloedtest af? Zere (.)(.) vind ik een goed teken, NU weet ik ook dat dát echt anders voelt in een zwangerschap in vergelijking met de hormoonmedicijnen. Emma en Vasca LEUK een VU-meeting Vasca ik zou die jas aandoen die je ook aanhad toen ik je zag op de dag van mijn TP, die is GOED te herkenenn (wil me nergens mee bemoeien hoor hahahaha ) Ik ben deze week gewoon aan het werk, Noa-man is wel vrij maar die is de laatste dingen van onze badkamer aan het afmaken/klussen. Door onze bbzw is dat toen stil komen te liggen maar is hij nu lekker aan het afronden. Eind van de middag komt hij me ophalen op mijn werk en gaan we naar Scheveningen toe, hapje eten daar op de boulevard en vanavond naar de musical Wicked toe, leuk, heb ik zin in! De hondjes gaan lekker ter oppas naar mijn ouders toe dus die zitten daar ook goed. Nou girlzzzz niet ziek worden hoor zo voor O&N, beterschap! Liefs
@noa: oh wat heerlijk om nu eindelijk echt al die kwaaltjes te kunnen voelen en zeker te weten dat het ook echt iets is!! Lijkt me zo fijn... @tash: ik vind het heel erg veelbelovend klinken! Je krijgt echt geen zere boobs van een buikgriepje hoor... en ook nog niet ongi dus? als je vrijdag mag prikken, zal je nod nu toch ongeveer zijn, of niet? Hopelijk ben jij nu de volgende die op roze gaat!! Krijgen we hier eindelijk weer een roze golf, joepie! @aklina: naar dat je zo ziek bent geweest en je arme mannetje ook! Gelukkig zitten jullie emmy's al veilig in de vriezer, dus kunnen die niet meer bederven door de koorts. Sterkte met je koutje verder. @em: leuk weer een follikelmeeting zal je nog ff pb-en @hier: ik voel me wel redelijk geloof ik, was gister wel erg moe en ben om 20.00 uur bij vascaman in bed gecrashed. Weet niet of dat een goed idee was, want werd rond 23.00 uur wakker en kon natuurlijk niet meer slapen. Vanochtend wel lekker uitgeslapen. Vascaman is nog niet helemaal 100 procent. Beetje onduidelijk of ie nu ziek is of niet, maar hij is erg moe en slaapt heel veel. Niks voor hem. Zijn buik voelt "raar". Vascaman is een schatje, maar wat betreft ziek zijn heb je niet zo veel aan hem. Hij weet nooit goed wat ie nou voelt en of ie nou ziek is of niet . suffie. Ik laat hem maar slapen, want denk dat hij in elk geval zijn krachten nodig heeft.
hahahaha is denk dat het ziek zijn van Vasca-man (Vasco ) niet eens zo apart is want zo zijn de meeste mannen als ze ziek zijn hahahaha, eigenlijk beetje lastig voor ons als vrouw-zijnde Wel beterschap voor hem en succes alvast morgen met je echo
Hallo dames, ik lees hier af en toe met jullie mee. Ik loop ook in het VU en ben bezig met de eerste IVF poging inmiddels dag 5 dat ik de GonalF 150 spuit samen met de decapetyl. Mijn buik begint inmiddels aardig te zeuren (rommelende darmen enzo) Herkennen jullie dit? Heb eerder ook GonalF gebruikt maar dan in lagere hoeveelheden bij de IUI en dan natuurlijk geen decapetyl erbij. Hoelang hebben jullie gespoten voordat jullie de punctie kregen? Ik heb zaterdag een echo dan heb ik 7 dagen gespoten. Sorry voor mijn ego verhaaltje hoor hoop vragen. Liefs en iedereen heel veel succes!
Hi hi Noa, ja zieke mannen zijn ingewikkeld! Ik snap dat niet goed hoor. Ik weet altijd precies of mijn maag, darmen of baarmoeder pijn doen (al zijn die laatste 2 soms wel lastig , die beïnvloeden elkaar). Maar Vasco komt meestal niet verder dan: hier ergens..., wijzend op zo ongeveer zijn hele boven lichaam @esther: welkom! Spannend, jullie eerste ivf! Logisch dat jullie veel vragen hebben. Ik kan je niet helpen, want ik doe iui. Maar er zijn hier genoeg ivf experts inmiddels. Ik kas dat jullie ook met adoptie bezig zijn al in je blog? Althans, inschrijven en zo? Twijfel zelf altijd of we ons daar al in moeten verdiepen. Wil nog niet zo doemdenken, maar weet ook dat dat jaren duurt... Dus snap wel dat jullie je oriënteren. @hier : beetje lui nutteloos dagje. Voel me vandaag heel koos.
@vascha, dank voor je welkom! We hebben inderdaad informatie gehad en ingelezen. We hebben ons toch nog niet ingeschreven, gaan nu eerst de eerste ivf poging afwachten. (inclusief cryo's) jij ook heel veel succes! Hopelijk snel roze!
Whahaha Vasca! Dat mannen-die-ziek-zijn-verhaal (Hier ergens...) is echt zoooooo herkenbaar! Erg irri en tegelijkertijd zo schattig... Gekkies! Ben wat dat betreft 'blij' dat wij het zware werk moeten doen. Die mannen zouden tijdens een echo al bewusteloos raken denk ik! Vriendjelief moest te bloedprikken ter voorbereiding vd ivf en viel bijna flauw!! Ach gossie... Maar goed, ja, zere (.)(.) (leuk,hihi) hoort niet bij buikgriep, maar miss wel bij ongi..? Vandaag veeeel minder misselijk en (.)(.) minder zeer.. Gatsie, zo weet ik het toch niet meer! Morgen is volgens mij 'officieel' mijn node, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.. We gaan niet thuis testen, horen het vrijdag vanzelf.. Maar het lijkt opeens nog heel ver weg! *denkt, wat een onzin, ga slapen! dan is het al bijna vrijdag* En Es, ik had ook last van mijn darmen ja! Gaat het verder een beetje? Begrijp ik goed dat het spuiten je ook tegen gaat staan? Vervelend ook hè?! Zo.. Nu lekker slapen en proberen niet meer druk te maken om het NIET misselijk zijn..... En heel veelbeterschap aan alle (beetje) zieke meisjes en meneertjes! Knuff!
Hihihihi!! Och jee, arme mariaman!Was het een buisje te veel, haha! Ja, zo veel buisjes..... Dan durfde hij vast ook niet naar naalden etc te kijken die je moest zetten? Vindt die van mij helemaal niks! Kijkt liever 'even naar uhh... Buiten?' Had hem beetje bang gemaakt met de dikke naald waarmee je de poeder en 'water' mee moet mengen (pregnyl)... Hij zag de naald en ik zei: 'Jeetje, deze naald vind IK zelfs dik om in mijn buik te zetten!' Arme dacht dat de spuit daar echt mee gezet moest worden ipv het kleinere naaldje dat er bij zat! Hihi, lullig misschien, maar ik had hem er ff voor over! Liefs
@Vasca, zag pas je pb'tje toen ik weer thuis was , maar volgens mij heb ik je wel gezien, toch??? Maar omdat ik niet weet hoe je er precies uitziet heb ik niks gezegd. Stel dat je het niet was dan vind ik het zo stom staan om een wildvreemde in een wachtkamer aan te spreken of ze toevallig Vasca is . Maar goed, vanochtend dus fm gehad. Nu cd 11, nog kleine follikels en een bms van 5,5. Toch weer anders dan vorige cyclus, toen moest ik al op cd 12 de pregnyl spuiten en nu 1 januari op cd 14 terugkomen voor 2e fm. Ben benieuwd....
@ emma, balen dat ze zo langzaam groeien en je terug moet op 1 januari. Kan me voorstellen dat het tegenviel als je naar je eerste IVF ronde kijkt! Ben benieuwd hoeveel er bij mij groeien de eerste x. Hoeveel was je bms de eerste ivf? Liefs
Allereerst Welkom Esther . Dit is mijn 2e cryo-cyclus . Vorige cryo-cyclus ging het allemaal vrij snel en nu dus wat trager, alhoewel ik wel denk dat het nu meer 'normaal' voor mij is . Mijn cyclus is normaal gesproken zo'n 30 dagen, dus dat betekent op cd 16 de eisprong. Waarschijnlijk valt eisprong nu ook wel rond cd 16. Ik had me alleen ingesteld op een doordeweekse tp, en als ik nu een beetje ga rekenen kom ik waarschijnlijk weer in het weekend uit, met grotere kans dat het dan té druk is . Je vroeg ook hoe dik mijn bms was tijdens onze IVF behandeling. Ik weet het eerlijk gezegd niet meer . Maar de dikte van mijn bms is eigenlijk altijd wel goed...gelukkig!
Dank je emma! Je gebruikt dan nu geen hormonen voor de tp van jullie cryo toch? Spannend zou het dan zo kunnen zijn dan ook al ben je voor echo's dat de tp niet plaatsvindt omdat het te druk is.... nee toch? Hoop het niet voor je iig, lijkt me echt niet leuk! Ik ga duimen voor je! Liefs
Deed ik ook! Jeetje, moet je kijken, zei ik. hahaha Maarr... uiteindelijk heeft hij wel alle injecties bij me gezet. Toch nog 'samen' een kindje gemaakt Xx
eeey girlzzz, nog een beetje vakantie of hard aan het werk? Vasca, wat is 'je koos voelen' Hoe was je echo vanochtend? En was je bij een leuk iemand op controle? Emma en Vasca dus een soort van stiekeme blind-VU-date gehad dus vanochtend leuk! Hoi Esther, welkom hier op het forum. @ Hier heeft Noa-man alle jaren MMM alle injecties bij me gezet en ook de pregnyls altijd klaargemaakt. Hij is geen type die flauwvalt bij een naald en bloed enzo, hij is combad life safer geweest in dienst zoveel jaar geleden dus hij heeft veel ergere dingen gezien. Maar als hij het huis tuin en keuken griepje heeft dan kan hij wel echt 'ziek zijn als een man' uhm klein swang-p.s.juhhh, mn boobs zijn nu al groter mag hopen dat ze tussendoor weer ff iets slinken haha. Zal wel ff de start/groei van mn zwangerschap zijn misschien @ Maria,leuk dat je ook weer meeschrijft op het forum. Gaat het goed met je? @ Emma, balen ff vanochtend zeker dat het nog niet zo vlot gaat met de groei. Maandag weer terugkomen dus, hopelijk dán een mooie groei en dik BMS
Mooi he die reacties van die mannen bij die opzuignaald van de pregnyll @ Noa gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben je door IVF zwanger geraakt of door IUI?? @ Maria, al bijna op het einde, heerlijk genieten van je verlof! Ben jij door IVF of door IUI zwanger geworden?? Ben op zoek naar positieve verhalen haha geeft me hoop Liefs