Hi hi, ja dat vind ik ook! Maar misschien ben ik te bescheiden, ik laat de auto altijd op de parkeerplaats staan... Snap dat een gouden auto wat overdreven lijkt, maar als BN-er moet je je natuurlijk wel onderscheiden hè?
Pfff... Ff ego, sorry! (Wel gaaf trouwens, een gouden auto!) Nog een paar uur wachten.. Duurt me te lang! Mijn lichaam geeft zulke tegenstrijdige signalen nu! Veel, heel veel ongipijn in buik EN rug. Je zou zeggen dat dit einde oefening is! Maar de hele terugweg en daarna thuis wel ook erg misselijk. Snap er niets meer van! (Voor zover ik dat deed..) Sorry voor dit zeurbericht! Liefs
Hoi Tash, nee hoor is niet zeuren we snappen het als geen ander. Dat wachten is zooooo killing. Ik hoop voor je dat je gelijk een definitief goeie uitslag kreeg. Wij moesten namelijk na de eerste bloedtest NOG een week wachten, omdat mijn HCG toen nog niet voldoende hoog was om vast te stellen dat het goed zat. Wat ook heb gemerkt en vooral heb gelezen is dat alle ongi klachten ook VEEEELLL bij een zwangerschap voorkomen dus het hoeft nog niets te zeggen hoor. Nog even volhouden meid
Thnx lieverd! Weet dat jullie het begrijpen, maar voelt zo zeurderig.. Die laatste uurtjes breken me ook alleen op vanwege die ongipijn denk ik. Dus ook wel weer een beetje geruststellend om te lezen dat het ook bij een zs zou kunnen horen! Als het trouwens positief is, moet ik evengoed volgende week nog eem keer komen om te kijken of het goed stijgt.. Wist ik ook niet, maar dat is miss wel standaard? Liefs
Tash, je zeurt zeker niet! Je voelt je gewoon onzeker en wil nu duidelijkheid. Nog eventjes wachten en je weet t! Ik moest trouwens ook een 2e keer bloedprikken... Vroeg toen of t standaard was maar was niet zo. Denk dat ze t alleen niet doen als je echt veel HCG hebt, zoals Maria toen. Volgens mij is alles vanaf de 100 posi...maar willen ze wel een keer extra prikken. Ik duim heel hard voor je!!
Vanmorgen vriendinnetje op de fb chat gesproken. Haar vriend had vroeger een laat ingedaalde bal dus naar de VU gegaan voor zaadtest. Was idd verminderd en toen kreeg ie een echo vd ballen (heeft m'n man ook gehad). Bleek ie teelbalkanker te hebben in 1 bal!!! Die ene bal is volledig weggehaald in juli dit jr., gelukkig geen uitzaaiingen. Ze willen nog geen kinderen nu, zijn beiden 27 jr oud, maar zitten wrs vast aan Ivf. Wrs willen ze daarmee starten in 2013. Ik schrok er echt van!! Zo jong en dan eigenlijk een toevalsontdekking op de echo. Ben me nu nog meer bewust vd goede echo van m'n man...
@Tash, spannend vandaag meis!!! MAAR...je gebruikt geen utro en hebt het toch al tot 12 dgn na terugplaatsing en 16 dgn na eisprong volgehouden zonder bloed! Vind ik zelf wel een goed teken eerlijk gezegd . Ik duimmmmmm. @Suus, brrrr wat een verhaal! Kan je nagaan wat een geluk hij heeft gehad dat er een echo is gemaakt, het had zo anders kunnen verlopen *kippenvel* @Vasca, ik herken je gevoel wel hoor dat je iedereen daar te vriend wil houden . Heb ik zelf ook wel! Maar ik zie wat jij gezegd hebt meer als meedenken. Jij kent je lichaam het beste en dan mag je best aangeven hoe jij het ziet . En liever een echo te veel dan dat je te laat bent! @Noa, hoe gaat het met jou zwangere vrouw . Heb je nu overduidelijke zwangerschapskwaaltjes?
pfff Suus hee wat een akelig verhaal en wat een toeval zeg dat ze het ontdekt hebben. Zo'n echo heeft mijn man inderdaad ook gehad, (ik denk alle mannen van de vrouwen in de MMM?). Dat plaatst je weer ff letterlijk met beide benen op de grond he dat de uitslag goed was bij onze mannen. Gelukkig heeft hij geen uitzaaiingen. @ hier, ja zodra je dan weet dat je ECHT zwanger bent dan voelen de kwaaltjes niet meer als ongi maar als 'zwangere' .... heb nog steeds wel wat ongikrampjes hoor en misselijkheidsvlagen (nog niet gespuugd, yeahhh hihi) maar vooral grote gezwollen borsten en af en toe steken in mijn borsten. @ Emma, hoest met jou? @ All, wat doen jullie morgen op oudejaarsdag? Ik heb er persoonlijk niet zo heel veel mee eerlijk gezegd. Komt ook omdat één van onze honden echt heel bang is voor al die knallen en dus ongeveer als een blok aan me been hangt bij elke stap die ik zet. Heel zielig, terwijl ik haar juist geen aandacht geef of zielig naar haar doe erover. Ik negeer het (wat ook het beste is voor haar) maar doordat zij zich zo ellendig voelt heb ik het met oudjaar ook niet zo naar mn zin eerlijk gezegd We blijven lekker met zn tweetjes.......uhmmm drietjes !?!? thuis en de hondjes. Op de bank met stokbroodjes en beleg en Jip en Janneke champagne
Meiden, ben van de wachtbank gedonderd! Net gebeld dat het niet gelukt is.. Nu erg verdrietig, voelde zo goed! Ook ff helemaal geen zin in morgen nu! Ga maar aan de borrel denk ik. Pff..
Het vedorie Tash, wat balen!!! Had het zo voor je gehoopt!!! Kan me voorstellen dat je ff toe bent aan een borrel! Mijn man heeft geen onderzoek gehad,,.... zijn zaad is uitmuntend... niet dat we er veel aan hebben hoor... bij mij is er zo veel mis, dat compenseert een hoop... Omdat ik met vlagen nog zo misselijk ben en ook al drie dagen weer bloedverlies heb... (alleen zondag en maandag bloedvrij geweest na ongi) heb ik vanmoren toch nog maar een keer getest. En nog steeds omo... misselijkheid zal wel weer van de buikgriep zijn blijven hangen... maar dat bloedverlies... snap soms niets van mijn lichaam... terwijl ik wel vaker tussendoor bloedverlies heb... komt door het gebrek aan hormonen in mijn lijf... Ovulatie is pas eind volgende week dus daar kan het ook niet mee te maken hebben... laten we het er maar op houden dat ik raar in elkaar zit, op gynaecologisch gebied dan he!
Oh ja, wij zijn nog in dubio of we saampjes thuis blijven of het met de rest van onze vrienden bij vrienden thuis zullen vieren... We beslissen morgen wel...
Pfff, Aklina! Wat irri dat je lijf een loopje met je neemt! Zou zo fijn zijn als je lichaam gewoon doet wat het moet doen en alleen iets laat weten als het echt niet anders kan! Dit halve gedoe... Die domme hormonen! Wat is het soms toch jammer dat we er nu zo afhankelijk van zijn hè?!? Sterkte hoor meid! Dikke knuff
Ahh nee Tash, wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt Ik had er juist zo'n goed gevoel bij vanwege je klachtjes en zo lang geen bloed na eisprong. Maar helaas... Neem maar een lekkere borrel meis.
tash wat jammer heel veel sterkte deze dagen ik mag met oud en nieuw werken 2 avonddiensten tot 23 uur vanmiddag gesprek gehad met verpleegkundige luchte wel op en met volgennde ronde krijg ik een andere pil. groetjes diana
Tash, he meid, wat ontzettend kl*te zeg!! Geen utro gebruikt en dan nog geen rood maar niet zwanger... Nou laten we hopen dat de volgende poging dan wel raak is. Na Noa verwacht ik nog wel flink wat roze hier hoor! @oud en nieuw: we zouden eigenlijk thuis blijven met zn viertjes, met de huisdieren, maar hebben vanmiddag besloten toch naar vrienden toe te gaan, waar flink wat andere vrienden van ons ook zijn. Word wel een hele verhuizing want is in Geldrop (1 uur 45 min rijden) en we nemen de kids en hond mee... Maar goed, het gaat om de gezelligheid!!