@Maria, jij bent toch ook zwanger van een cryo? Mag ik je vragen de hoeveelste terugplaatsing dit voor jou was dat het eindelijk lukte?
Natuurlijk mag je dat vragen. Is wel een heel verhaal hoor Cryo nummer 10 is dit, we hadden er 12. 1Verse TP: VMK 2 TP: 2 rietjes ontdooid, 4 emmy's minder: allemaal ontdooien niet overleefd 3 TP: 1 rietje: 1 ontdooien niet overleefd, 1 voordeel van de twijfel 4 TP: 1 rietje: allebei goed ontdooid. Beste teruggeplaatst, andere weggegooid vanwege SET protocol 5 TP: 1 rietje, 1 super ontdooid (beginnende blasto), 1 niet goed ontdooid (of dat zeiden ze alleen maar omdat ik vorige keer zo woest was dat er 1 was weggegooid, haha) en.... zwangerrrr Nog 1 rietje met 2 emmy's in de vriezer...
Es! Wat goed! Morgen tp! Jippie! Ben ook of reuze spannend hoeveel er bevrucht zijn! Al dat wachten ook hè?! Veel plezier morgen en neem een fotocamera (of mob) mee! Kan je je kleine spruit later laten zien dat ie ooit met een paar minicellen begonnen is.. Knuff
Vascaaaaaaaaaaaaa HEB IK JOU EN VASCAMAN GEZIEN??????? Ik wist niet dat je IUI vandaag was joh! Zat je om 10.15 bij het raam in de wachtkamer? Met een bonte jas qua kleurtjes? Andere jas dan die je aan had tijdens mijn TP! Dan ging ik namelijk BIJNA naast je zitten in de wachtkamer!?!?! Mijn Utro deed ik gelijk tussendemiddag na de inseminatie, dus op de dag van IUI gelijk bij thuiskomst hoor. Dat werd mij destijds geadviseerd dus heb ik alle rondes gedaan.
Ik heb Janneke (is haar echte voornaam) trouwens ook gezien en zij mij ook. Ze 'schreeuwde' gewoon door de hele wachtkamer naar me "succes zometeen he" haha weer zo lief ..........zij deed niet mijn echo omdat ze al haar positieve vibes vandaag op Vasca heeft gestort! Wat fijn Vasca dat zij je IUI heeft gedaan!
Nou meiden HUP hoor, eerst Emma, en dan Vasca en dan Esther en dan Tycuna en NipNip, ALLEMAAL ROSE, kom op, allemaal achter Noa-beeb aan! In de polonaise pompiedommmm
@Maria, had ik het dus toch goed onthouden dat jullie al aardig wat cryo's verder waren toen het lukte. Wat mij dan wel weer hoop geeft is dat het bij de 5e tp gelukt is . Ik dacht nl dat je al 10 terugplaatsingen had gehad! @Noa, wauw, mooie echo weer! En wat een verschil alweer na 1 week!
@ Emma, hoe voel jij je? Het 'lijkt' voor ons natuurlijk dat de tijd snel gaat maar ik kan me voorstellen dat het voor jou aanvoelt als dikke stroop....pfff Die bruine afscheiding is niet erg hoor, zelfs bloed hoeft niet erg te zijn (kijk naar mij), dusssss volg mij maar lekker op hoor deze ronde. Gewoon zwanger zijn
Oh noa, wat hoop ik dat ik je mag volgen!!! Ik wil ook van die mooie echo's Maar ik ben ook bang dat het weer niet is gelukt, weer die teleurstelling, weer het wachten op een volgende kans. En ik weet dat die kans zo groot is Maar nu nog ff positief, nu kan het nog 2 kanten op gaan. Nu nog even dromen dat ik misschien wel zwanger ben , treuren kan altijd nog
@noa: dat was ik niet, ik was er een uurtje later. Mooie echo's hoor! Wat hebben jullie een mooie pelpinda gemaakt! fijn hè, dat dr Janneke zo aardig is. Ze zei ons ook al gedag zodra ze ons zei en merkte op dat ze wel had verwacht ons eerder tegen te komen bij de fm's. Voelt dan echt als thuis komen bij haar. @emma: zooo herkenbaar wat je schrijft, dat wachten, en tegelijk positief willen zijn en hopen, maar het ook niet goed durven. En dan nu die verschrikkelijke 2 weken... Bedankt voor de adviezen. Ben toch eigenwijs geweest en big niet begonnen met Utro. We hebben eerst nog even geklusd en begin nu, voor t slapen. Denk dat t niet zo veel uitmaakt, want soms wordt ook voorgeschreven pas na 3 dagen te beginnen. Voel me weer iets minder onzeker, al zou ik nog steeds zóóveel geven voor zo'n luikje en een videotje dat ik kan terugkijken om te zien of wanner en hoe mijn eitje springt. Maar ja, er zijn geen zekerheden in t leven. Helaas. Nu dus ff Utro erin en dan lekker slapen. Wij hebben gedaan wat we kunnen
En cryo TP 4 dus eigenlijk valt het nog mee... (maar zo voelt het ab-so-luut niet als je er midden in zit hoor, weet ik...) Hoeveel rietjes hebben jullie nog?
gisteren ongesteld geworden 9 dagen overtijd. volgende maand beginnen met cryo hopelijk kunnen we gelijk aan de bak vanaf begin dec wachten is dan lang mn moeder gaat nu redelijk en wachten op avl wanneer ze kan beginnen met bestraling groetjes diaan
Nee, iedere terugplaatsing is er 1 teveel . Ik merk nu ook wel dat mocht deze poging niet lukken dat ik wel steeds een beetje banger wordt of het uberhaupt ooit wel een keer zal lukken, en ik denk dat dat gevoel steeds sterker wordt naarmate je meer terugplaatsingen hebt gehad . Wij hebben nu nog 6 cryo's verdeeld over 3 rietjes. Wil toch wel gaan aangeven dat wij er eigenlijk wel 2 teruggeplaatst willen krijgen. Ik weet hun antwoord denk ik al , maar ik ga het er wel eens met ze over hebben mocht ik voor een 4e terugplaatsing moeten. @Vasca, goed hoor dat jullie eerst nog geklust hebben en dat je de utro pas 's avonds bent gaan gebruiken. Kan volgens mij niet zoveel kwaad .
Goodmorning!!! Ben ongi geworden (weer als vanouds lekker snel, 7 dpo) en heb me net aangemeld voor volgende cryo. Ga er van uit dat ik mag starten. Want anders wordt aklina zoooo boos dat willen we niet meemaken dusssss mag ik gewoon mijn cryo ophalen heb ik besloten. Zo. Vasca: hup posi zijn! Pregnyl werkt heel seccuur anders zouden er nooit eitjes geoogst kunnen worden bij ivf. De VERTROUW erop dat het goed is. Ik voel nooit mijn eisprong. Het enige wat ik bij de stimulatie ivf heb gevoeld (toen knapten er 14 eitjes tegelijk) alsof er een scheet dwars zat. Een soort luchtbel gevoel wat een paar uur bleef en toen weer weg was. Ik ga er maar vanuit dat dat dan mijn eisprong is... Emma: lekker op de wachtbank. Nog 1 week, succes meissie Diaantje: ga je je nu weer aanmelden? Hopelijk mag je starten. Dan lopen we gelijk op! Of wacht je nog 1 cyclus? Fijn dat het met je moeder nu redelijk gaat. Avl moet gewoon ff opschieten! Net als het vu! Noa: oh wat een fantastische pelpinda!!! *groen van jaloezie* hahaha Echt super dat ie zo snel groeit!!! Is het nog gelukt met de -ik-wil-nog-een-echo-bij-de-verloskundige-? (zal je nog ff pbtje sturen hierover...)
Emma, vanaf welke leeftijd 'mogen' ze er twee terugplaatsen? Weet je dat? Ik was (ben) nl te jong voor 2, maar zou het vreselijk vinden als er wel twee goed zouden ontdooien en ze moeten er één weggooien. Maar hoop dus dat ze eerst onze rietjes met één erin proberen en dat we de andere rietjes pas voor een brusje nodig hebben.... Hoe lang moet je nog wachten tot je wat weet? Liefs
@Diaantje en Aklina, ik ga megahard duimen dat jullie mogen starten!! En inderdaad Aklina, als ze met een 'nee' komen zou ik ook heel boos worden.
@Tash, wij hadden er ook 2 apart in ieder 1 rietje zitten, deze zijn als eerste ontdooit. Volgens mij plaatsen ze er pas 2 terug bij een leeftijd vanaf 36 jaar. Nu ben ik dat ook nog niet, maar volgens mij had Aklina het ook al eens aangekaart tijdens een gesprek. Ik kan me nog herinneren dat ze na een aantal mislukte terugplaatsingen van 1 embryo wel over willen gaan op 2 embryo's. Nu denk ik dat ze 3 terugplaatsingen nog te weinig vinden om over te gaan op 2 embryo's maar ik wil het toch wel even aangeven. Zeker omdat er vanaf nu 2 ontdooit gaan worden
Idd, groot gelijk Emma!! Maar die heb je nog niet nodig hoor... Deze beeb blijft gewoon plakken!! Vind ik!! En ik ben voorlopig ook nog geen 36, haha! Dus wat leeftijd betreft zal ik het niet voor elkaar kunnen krijgen. Maar als alles goed ontdooit hebben we 4x tp van 1 voor ze aan de rietjes met 2 beginnen. Dus dan is het idd wel verstandig om het aan te kaarten.. Liefs