ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @noa: waarom mocht je dan geen boek? Vriendin van mij heeft wel gewoon een boek gekregen...

Tja, ik weet dat zwangerschapstest doen nog onzin is, maar inderdaad, ik wou gewoon een keer een positieve test hebben :D En ik hoop dat ie dan een beetje geluk brengt. Dat het de eerste is van vele, zullen we maar zeggen...
    En nee, ok vind het niet zonde, zoals jullie misschien nog wel weten heb ik heel veel zwangerschapstesten en het zijn ook gewoon van die goedkope hoor. Kosten denk ik 0,45 cent per stuk. Dus dat had ik er wel voor over :)

Lekker wandelen met een roedel! Met dit weer zeker geen straf. Ik heb een beetje een echte zondagmiddag: beetje wassen en rommelen in huis. Heb vanochtend de wii opnieuw geïnstalleerd (was terug van reparatie) en dus ook ff gewii-ed. Meteen goede voornemens gemaakt om elke dag ff half uurtje te yoga-en of oefeningen te doen (wii fit plus). En natuurlijk ook meteen doel gesteld om te halen met afvallen :D Ben niet echt te dik hoor, zit nog in de ideal range van bmi, maar wil netjes naar de 22. Zag namelijk net dat toen ik hem anderhalf jaar geleden voor het laatst had gebruikt, ik 6,8 kg lichter was! :$ Maar goed, dat was vlak voor de bruiloft en toen had ik t zo druk dat ik gewoon geen tijd had om te snoepen. Dat was een super dieet! Ging helemaal vanzelf, heerlijk. Paste zelfs bijna niet meer in mijn trouwjurk! Dus toen maar weer gauw begonnen met snoepen ;)
    Ik ga zo nog ff wat lezen voor een cursus die ik ga volgen. Heb nog anderhalve week om het boek te lezen. Moet nu maar ff snel nu vascaman nog werkt, want als die er straks weer is, kan ik me niet concentreren.

Tot laterz!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Noa--> Nee geen sleutelhanger gezien. Wat jammer... daar had ik nou net wél iets aan gehad. Ik had de ketting gekozen:)

@Vasca--> Ik snap het wel dat je getest hebt. Heerlijk om eens een positieve te zien. De allereerste keer heb ik zelfs iedere dag getest, dan zag ik de Pregnyl langzaam uit mn lijf gaan en toen kwam er langzaam weer HCG bij. Was toen net niet genoeg om te blijven pakken, maar toch... Was fijn om goed in de gaten te houden wat er gebeurde.

3. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @maria: ah, nog een testverslaafde! ;) ik heb ook overwogen om elke dag te testen, maar ben eigenlijk te bang voor de witte testen geloof ik. Had het vorige keer wel gedaan, omdat ik een witte test wilde, om zeker te zijn dat positief daarna ook echt positief is. Maar nu twijfel ik of ik dat nog wil/durf. Witte testen zijn namelijk toch altijd stom en vervelend, ook al weet je dat het nog te vroeg is. Maar ben eigenlijk ook nog wel nieuwsgierig. Dus wie weet test ik toch morgen wel weer, om te zien hoe het er mee staat :D
    Wel fijn dat jij het ook weer langzaam bij zag komen! Of is dat altijd bij een emmy tp? Bij mij zal het denk ik alles of niets zijn. Maar jee, wat gaaf zou het dan zijn om dat streepje weer dikker te zien worden!!

Gek was trouwens dat ik zelfs bij deze test merkte dat ik al een beetje bang was dat ie negatief zou zijn, suf he?

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik vond het juist heel fijn om te wennen aan witte testen...
    Ik hoop voor jou dat ie knal posi mag zijn over 2 weekjes!!
    XXx

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ja, das misschien ook wel een manier om het te bekijken... wennen :) het hangt allemaal af van je insteek denk ik. Merk wel dat ik zin heb om te testen alweer :D:cool: Morgen denk ik maar even. Weet ik ook hoe lang het duurt voor de pregnyl eruit is. morgen dag 6 na pregnylm dan zal er nog wel wat te zien zijn denk ik?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vasca, wanneer had je vorige keer getest om te zien of pregnyl uit je lijf was? Dat kan je dan ook aanhouden hè...

Emma, je gaat de uberspannende 2e ww in!! Hoe voel je je?

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames, ben ik weer. Was het weekend niet online geweest. Maar wat belachelijk zeg dat je gewoon 2 maanden achter elkaar niet kunt! Vind ik echt niet kunnen. Ze moeten wat gaan veranderen bij het VU als ze willen dat mensen niet weglopen. Al moet ik zeggen dat ik dezelfde verhalen over het AMC gehoord heb. Het VU heeft natuurlijk landelijk gezien de beste resultaten wat ook weer meer mensen aantrekt denk ik...

@ Vasca, gekkie en maar testen ;) ik heb bij de IUI nooit hoeven testen werd altijd te vroeg ongi ook met Utrogestan (maar toen gebruikte ik maar 2 bolletjes per dag)

@ Emma, wanneer is jou bloedtest?? Spannend hoor. Mijn duimen draaien!!

@ all, leuk weekend gehad dames?? Hier heerlijk rustig, op een babyshower na gistermiddag ;) Nu weer aan het werk en hopen dat deze week voorbij vliegt!

Liefs

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Goodmorning everybody!

Vasca... bij mij was na 10 dgn altijd de test wit dus dan was de pregnyl er uit. Heb 1x een lichte posi test gehad 8 dgn na de pregnyl. Daar was ik blij mee... voelde me helemaal zwanger. Maar dat was ik niet helaas...

Noa, jammer van die armband. Kan me voorstellen dat je blijer met een boek zou zijn...

Emma: nog maar een paar dagen en dan weet je het!

Ty: hoe is het met jou meis? Komt de gespreksdatum al een beetje in zicht?

Vanmiddag wordt ik gebeld na het overleg... hoe laat kan ik dat zo'n beetje verwachten denken jullie?
    Ben echt wel benieuwd wat ze gaan bespreken en wat ik zal horen...

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Aklina, ik denk tussen 13.30 en 15.30, sterkte he!

@ Emma, hoe voel jij je?

@ Esther, mooie profielfoto :)

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    En Aklina ?? :(:(:(

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ja Aklina, hoe was het telefoongesprek?

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nou meiden, dat vraag ik me ook af.... Want ze hebben dus gewoon niet gebeld!!!:(:$:x:x:x

Echt ongelofelijk!
    Morgen dus maar navraag doen! Gek wordt ik hier van!

13. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Evening!!

Even een snelle zwaai naar iedereen!!

Ren van hot naar her, nergens tijd voor. Van t weekend weg geweest met t werk, hotels van oranje in Noordwijk!! Was gezellig, maar ik ben gesloopt! Hoop snel weer Ff tijd te hebben om bij te kletsen...

Duim voor iedereen, en extra voor Esther en Emma. En natuurlijk vas! Vergeet ik nog iemand in de ww??

X van mij!

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ohh dat is erg! Dat ze het druk hebben is één ding... maar niet eens bellen wanneer je dat hebt beloofd is een volgende...

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wat verschrikkelijk :x:x
    Ooooh ik kan al hier al boos om worden laat staan jij :x

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Aklina, ECHT :$:x. Wat slecht zeg!

Ik zou er nu niet eens raar van opkijken als je straks te horen krijgt dat ze het er maandag niet eens over hebben gehad....oeps, foutje van de vpk :x.

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Emma hoelang moet je nog? En hoe voel je je?

18. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @aklina: gv@$#%^d! wat ontzettend irritant dat ze niet bellen! Ik hoop ook echt dat ze het er wel over gehad hebben ja, maar zou natuurlijk kunnen dat ze je helemaal vergeten zijn... Hoop het niet. Ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben nu. Laat je het weten?

@emma: ik wil ook weten hoe het met je is!!! Je bent zo stil, zit je op een geheimpje? Of probeer je jezelf er niet mee bezig te houden... Ik denk dat jij nu zo ongeveer toch wel rond testtijd aangekomen zou moeten zijn...? Nu toch 9 dagen na tp? met tp kun je toch altijd eerder testen dan met iui etc? En anders willen we in elk geval weten hoe je je voelt! Positief, negatief, zenuwachtig! nee hoor, verder niet nieuwsgierig hoor :)

@nip: gezellig dat je weer even langs waaide! het werd al erg stil hier zonder jou. Klinkt of je heel druk bent en dat is natuurlijk ook goed als je weer in een wachtmaand zit ;) maar wel ongezellig voor ons!

@hier: vandaag anderhalf jaar getrouwd! :) Dus vanavond lekker uit eten met mannetje. T wordt een 5 gangen verrassingsmenu, dus we hebben voor de zekerheid het restaurant maar wel op de hoogte gesteld. Vind ik altijd zo iets lastigs. Ik wil ook niet zeggen dat ik zwanger ben, terwijl dat niet zo is, maar wil ook geen dingen eten die ik misschien niet mag/wil. En ik wil ook geen scheve blikken als ik toch 1 of 2 glaasjes bubbels drink. Dus maar besloten eerlijk te zijn en ze begrepen het best, zei vascaman. Ben benieuwd dus.

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Vasca, gefeliciteerd met jullie 1,5 jarige trouwdag :)
    Gezellig zo uit eten vanavond en goed toch dat je het restaurant hebt geinformeerd, dat je geen dingen als carpaccio of ander rauw vlees of vis voorgeschoteld krijgt. Wat voor soort restaurant gaan jullie naartoe?

Heb je nog wel eens verder nagedacht of je je al iets meer bekend wil maken? Via FaceBook of wat dan ook? Of blijf je liever nog een tikkie 'geheim' :p:)

Noa-man is ziek thuis gekomen van zn werk, buikgriep, bleghghg. Hopen dat het aan mijn straatje voorbij gaat. Ik weet ook niet hoe slecht dat zal zijn voor Emmy!?
    Deze week wordt het geslacht van onze beeb bepaald trouwens, gek idee hoor.

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @noa: dank je wel.
    Gek idee ja, van het geslacht van je baby, maar misschien maakt dit het wat minder gek: het geslacht is allang bepaald hoor! Dat ligt al vast in de genen :). Dat werd bepaald toen het zaadje van noaman bij jouw eitje naar binnen kroop. Alleen vanaf deze week gaat het zich ook anders ontwikkelen denk ik. Wel vroeg, ik heb altijd geleerd dat dat pas vanaf 12 weken begon. Maar leuk, vanaf nu wordt het dus wel echt een hijtje of een zijtje :D

ik geloof dat ik voorloog toch nog gewoon anoniem blijf, sorry... Ik moet zeggen dat ik trouwens ook niet zo veel met facebook doe hoor.

We gaan naar een "goed" restaurant heb ik begrepen. Maar niet heel sjiek hoor volgens mij. Mijn zus is er al eens geweest. Ik niet, dus ben benieuwd. We hebben zo'n groepen-bon, dus het is gelukkig ook niet zo duur ;):D

Deel Deze Pagina