@ Esther wat een angst he meid maar toch wil ik ook jou weer even wijzen op mijn verhaal. Bloed, veel bloed bijna 2 weken lang, ook posi testen, HCG nog wel wat laag maar toch gaat het nu nog steeds goed! Dus probeer nog wat posi gevoel erin te houden hoor, het is niet gelijk over. En ook al is je HCG woensdag nog wat laag, dat kan zo enorm snel stijgen!
@ Noa wat fijn om te horen dat het dan toch nog goed kan gaan! We blijven hopen! Maar het is zenuwslopend nu al Liefs
@esther: gefeliciteerd! Nog een beetje voorzichtig, maar je bent verder dan je ooit bent geweest en dat is toch heel bijzonder. Sterkte met de zenuwen! Het gaat goed deze maand in ons topic! Zo lange tijd geen één, nu 3 zwangeren binnen een maand! Hopelijk houdt die hcg storm hier nog even aan... Ik voel me sinds gister niet zo lekker, beetje hoofdpijn, misselijk en ook wat benauwd. Hoop dus dat ik niet ziek wordt. Maar mag niet klagen, want vorige keer klaagde ik juist dat ik me zo goed voelde t is ook nooit goed met mij @nip: hoe was t gesprek vandaag? Sollicitatiegesprekken zijn nu donderdag en vrijdag en volgende week donderdag. Maar die van donderdag moet ik misschien afzeggen omdat het veel te weinig uren zijn en ze echt gevraagd hebben alleen te komen als dat geen probleem is, omdat ze anders liever iemand anders uitnodigen. Dus t voelt niet fair om wel te gaan en dan verder te solliciteren en mogelijk weer snel weg te zijn. Maar denk er nog even over na. En ook die van vrijdag hoop ik nog te kunnen verzetten, want heb dan een belangrijke cursus waarvan ik niets kan missen en die anders pas in juni weer is. Omdat t belangrijk is voor werk (en dus mogelijk ook voor hun als ze me aannemen), hoop ik dat ze daar begrip voor hebben. Er staat dus nog (bijna) niets vast
Oehhh Esther wat spannend meis. Wel alvast een héle voorzichtige felicitatie . @Noa, ECHT? Heb jij 2 weken lang bloed gehad . Tjonge wat moet dat beangstigend zijn geweest. Hoe gaat het nu met je?
@ Vas, balen meid niet ziek worden hoor! Succes met je sollicitatie!! @ Emma, thanks meis. Het voelt op dit moment nog heel tegenstrijdig! Op naar de bloedtest! Liefs
Vasca, beterschap, al hoop ik niet dat het erg doorzet, sterkte! 1 voordeel is 'dat je je niet ziek hoeft te melden' hihi even grapje he! @ Emma, ja veel bloed gehad dus daarom was ik ook zo negatief en de VU ook, die dachten (net als ik) gelijk weer aan een buitenbaarmoederlijke. Als je dat eenmaal hebt gehad krijg je dat ook snel een 2e of volgende keer. Zelfs bij IVF, het embryo is dan stronteigenwijs en 'zwemt' terug een eileider in. Maar gelukkig was dat bij mij niet het geval. Waarschijnlijk was het bij mij het sluiten van de baarmoedermond waarbij alle 'oude resten bloed, ook al was het helder rood' nog uit de baarmoeder komen om het schoon te maken van binnen voor je baby. Ik ben nu bijna 9 weken en voel me buiten heel erg moe zijn wel aardig. Ik merk dat er van binnen allerlei plaatst wordt gemaakt, het trekt en steekt vaak en veel maagzuur en lastig naar de wc kunnen. Ik typ dit NIET om te zeuren maar meer om te vertellen hoe ik me voel haha want ik ben veels te blij dat ik zover ben Nog een weekje, dan mogen we onze beeb eindelijk weer zien, zucht!
@noa: hi hi, nee hoef me inderdaad niet ziek te melden. Maar dat had ik anders ook niet gedaan hoor. Zo erg is het gelukkig ook weer niet, maar voel me gewoon wat beroerd. Vooral misselijk, dus krijg daar stiekem natuurlijk hoop van. Maar ja, benauwd, rillerig en hoesterig is nou niet echt een zwangerschapskwaal lijkt me, dus das ook wat ongegrond. Fijn dat je je op zich redelijk voelt. Die vermoeidheid hoort er nou eenmaal echt bij. En mooi dat je je baarmoeder nog ff goed hebt " schoon geveegd" Ligt baby er nu mooi in een schoon kamertje bij. @em: bij jou geen bloed gezien? al ietsje meer vertrouwen? Misschien zelfs al voorzichtig even heel blij geweest...? @esther: houdt je maar vast aan de positieve verhalen hier! Gelukkig heb je vele goede voorbeelden nu, dus dat komt bij jou vast ook goed hoor. Bloed kan ook van innesteling zijn. Je hoort bij heeeeel veel mensen dat ze iets van bloedverlies hebben en meestal gaat dat gewoon goed. Ben stiekem al een beetje jaloers op je... ik moet nog 2 dagen wachten van mijzelf, mag 1 dag voor bloedprik testen vind ik. Das dan 13 dpo ook pas. T wordt wel weer een spannend weekje want woensdag dus testdag, dan donderdag misschien sollicitatiegesprek, vrijdag eigenlijk weer maar als het goed is dus niet en dan wel de hele dag van 's ochtends tot 's avonds laat cursus en zaterdag weer de hele dag cursus (dan gelukkig niet 's avonds ook). Dan zondag doop van kindje van vrienden en verjaardag. Op zich allemaal wel te doen, maar denk dat het wel een beetje een emotionele tijd zal worden. Heb ik altijd al, na test moment.
@aklina: zie nu in de bevestigingsmail van freya dat ik me vergist heb... jij krijgt niet het boek van judy landman, maar het jubileumboek van Freya. Ik hoop dat je dat ook leuk vind... anders sorry!
@ Vas, mijn duimen draaien ook voor jou hoor! Het is gewoon zo onwerkelijk na 3,5 jaar negatieve testen, nu voor het allereerst een positieve test! Mijn lichaam kan het dus wel!! En oh wat is zo'n test mooi pffff
Mooi hè Esther . Emmaman en ik zijn nog heel voorzichtig en onzeker, maar we proberen wel te genieten van wat we nu meemaken, zo ver zijn we nog nooit gekomen .
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25629-albums6379-picture51597.jpg Dit is hem maar was wat vroeg, hij is daarna nog donkerder geworden. Maar daar heb ik geen foto meer van gemaakt.
hi esther, ik zie hem ook niet en wil hem wel graag zien! Heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd. misschien kun je hem als plaatje in een bericht plaatsen ook? dan kan iedereen hem zien... Dank je voor het duimen
ben zoals iedereen weet heeeeel geduldig (), maar heb toch dus even op je website gekeken alvast... en ik zie hem duidelijk hoor! Nog niet een hele knaller, maar ook geen twijfel mogelijk Volgens mij is het voor deze termijn al best een mooie streep. Doe mij er ook maar zo een Hoe voel je je verder trouwens? Voel je je "zwanger" fysiek?
@ Vas, voel me moe en verder eigenlijk alleen dat ik alles zout vind smaken. Zouter dan normaal. Nee maar hij was later toch aardig donker. 2 dagen voor NOD vind ik het een mooie test Liefs
Esther, heb ook ff gespiekt op je site. Prima test voor dag 10 na tp. Ik had ook zoiets. Mijn hcg zat toen op 125 ofzo en moest 1 wk later weer terug voor bloedtest. Heb t vermoeden dat dat nu vaker gebeurt want had bij Sophie zo'n zelfde waarde en toen hoefde het niet... Als je dus een posi bloedtest hebt, moet je daar maar alvast rekening mee houden. Maar onthoud, bij mij beide keren goed gegaan! Is geen garantie en dat kan niemand je geven maar dat geeft wel altijd wat hoop (net als dat bloedverlies van Noa). Vasca, jij gaat woensdag dus testen?? Spannend!! Hebben we verder nog testers??