Dat doe je heel goed, Esther! Mijn moeder zegt ook al steeds 'GENIET!!! Als het fout gaat is het het moment dat je verdrietig bent, nu moet je zoveel mogelijk genieten van wat je NU meemaakt' Maar ik vind het zoooooo moeilijk om echt te genieten, tuurlijk zijn we blij en dromen we voorzichtig. Maar ik ben ook heel gereserveerd en bang dat dit moois ons ieder moment weer afgepakt gaat worden . Hoes't met bloedverlies? En heb je al iets van klachtjes?
Bloedverlies is bijna nihil gelukkig! Enne ik weet dat het mis kan gaan maar zover ben ik nog nooit gekomen dus wil ik nu alleen genieten! Klachtjes hmmm alleen rommelde buik, voel duidelijk dat er van alles gaande is en ik kan niet meer zo goed tegen zout eten. Liefs
Esther, wow mooie score en goeso vd banner!! Maria, mooi buikje hoor @hier: merk dat er toch nog wat hormoontjes in m'n lijf zitten. Kan bij sommige dingen op tv echt mega meejanken!! Ga er bijna wat van denken........aangezien we hebben gesext zonder bescherming maar neeeeeeeee, die kans is wel heel klein!!
yeahhhh Emma en Esther, GOED DIE BANNERS !!! ENG HE! Maar ook zooooooooo leuk 3x rose voor ons girlz, goed op weg in ons topicje. De volgende worden Tycuna, Vasca, Aklina en NipNip ooooh sorrie als ik meiden vergeet, niet bewust maar bij mij heeft de zwangerschapsdementie ook toegeslagen
Hi! Sorry vandaag mega late reaktie, had een heerlijk dagje sauna met zuslief. Ben weer helemaal schoon en rimpelig @vas, hè meis, wat jammer... Je had zon goed gevoel! Dikke knuffel aan jou. Een posi punt: gaan we komende maand gewoon samen aan de iui! En samen twee roze strepen! @es, yes!! Super blij voor je @em, leuke Banner! Genieten is een heel mooi voornemen! @maria; super mooie buik!! En mooie foto! @suus, t zal toch niet? Dat die zwemmers in eens zo iets hebben van: dat kunnen we nog een keer? We weten de weg?? Nee toch? @aklina en tycuna en iedereen die ik vergeet of t Ff nodig heeft, extra knuffels voor jullie. @hier, Jeps, met z'n 3en gaan we starten. Morgen weer Ff op de koffie om verder te brainstormen. Er staat al een hoop op papier. Nu nog uitwerken enzo en de verdeling af spreken. Wil alles duidelijk hebben, voor t geval dat we t ns een keer niet eens zijn. Sta je nooit voor vervelende verrassingen.
@ all, dank voor de felicitaties! @ emma, mooie banner!!! @ Nipnip succes met brainstormen!! @ Vas, hoe is het nu meis? Wie zijn de volgende die mogen testen??
@nip: heel stoer van gewoon voor jezelf beginnnen! Zo doe je dat! En inderdaad, gaan we gewoon gezellig samen van de 3e iui zwanger worden. Maar natuurlijk liever niet zelfde dag ongi worden nu, want dat levert te veel drukte op... Wanneer verwacht jij het ook al weer? Dacht rond 5 feb? Ik zondag of maandag ongeveer. @esther: volgens mij is inmiddels iedereen uitgetest. De volgende testronde komt weer als Nip, Tycuna, Aklina en ik allemaal weer opnieuw gestart zijn. @hier: gister echt rotdag gehad, maar het gaat wel weer redelijk. Vandaag wel echt een hele zware dag: heb ineens 3(!) sollicitatiegesprekken, allemaal vanmiddag en bijna allemaal achter elkaar. Op 2 verschillende locaties gelukkig maar, maar toch. Ben daarnaast ook fysiek nog niet helemaal honderd. ister nog erg misselijk, keelpijn en hoofdpijn. Vannacht denk van zenuwen wat minder geslapen en alles omgeslagen naar snotverkouden met een loopneus. Ga er dus ff flink paracetamol tegen aan gooien, want deze marathon sollicitatie is het begin van een paar marathon daagjes, dus moet ff goed in velletje zitten. Oja, vannochtend lekgeprikt in het vu: ze moest 2x prikken, dus nu hebben beide armpjes een mooi watje erop! Stom, maar stiekem geven ze je toch altijd weer hoop daar, ondanks negatieve test. Hoewel deze vpk gelukkig wel aardig en ook wel realistisch was.