Tash! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd! Dit gaat goed!! Vruchtbaar forum zijn wij! Volgende ronde zijn de andere meiden vast ook aan de beurt. Kan toch niet meer mis gaan?
Och, arme lieverd... Wat een vervelend nieuws. Wet je zeker dat het ongi is? Kan het niet begin-zwanger-bloed zijn? Komt veel voor in dit forum.... Knuffel voor jou
De kramp en pijn in onderbuik en stuitje begint in rap tempo toe te nemen, kan eigenlijk maar een ding betekenen.. Wil mezelf oprollen tot een balletje en in winterslaap gaan geloof ik..
Neeee Tash! Dat meen je niet! Wanneer mag je voor bloedtest? Oh ik lees net maandag. Spannend hoor meissie. Maar je beeb heeft iig vastgezeten, en zit dat misschien nog wel?
@ tash, meis zolang je geen stolsels hebt zegt het helemaal niets meis. Hier ook kramp gehad en bloedverlies! Maar van zondag tot vrijdag nu sinds vrijdagavond niets meer! Knuffel!
Thnx meiden, doet me goed.. En Es, had net geen stolsels volgens mij? Weet niet zeker, was een beetje overdonderd..
Tash, vrees dat alleen de bloedtest, met een herhaling volg wk, je iets meer zekerheid kan geven. Geef morgen ook gewoon aan dat je wat bloedverlies hebt (gehad). It aint over yet!! Maar begrijp je onzekerheid heel goed hoor!!
Moet ik nu evengoed naar het vu voor bloedprikken? Als je ongi bent niet toch? Inmiddels ook meer bloed in mijn inlegkruisje..
Ik zou ook gaan! Wat moet je geschrokken zijn van het bloed. @ all : We moeten half 12 naar het ziekenhuis...
Veel sterkte Maria! Denk aan je hoor! Dat kan me een beetje afleiden... Bedankt voor jullie steun! Erg fijn en lief! Ga als de logeetjes weg zijn nog even rustig zitten en hopen dat ik geen stolsels zie!
Mieden!! We zijn weer thuis. Inleiden hoeft nog even niet. Bloeddruk was namelijk gezakt. Ben nog steeds niet helemaal lekker, maar heel opgelucht vanwege uitstel executie
Fijn Maria! Nu wel rustig aan hè?! En gaan ze je nu wel extra controleren? Probeer nog even te genieten en je rust te pakken.. Veel liefs!
Tash, succes morgen bij bloedprikken. Zou inderdaad toch maar gaan. De hoogte van het cijfer hcg kan wel wat meer duidelijkheid geven of het mis zal gaan of niet. Maria, fijn dat je bloeddruk gedaald was! Rustig aan doen hoor!
Lieve Tash, Hoe gaat het met de bloeding nu? Ik duim voor je morgen! -ze gaan me idd iets nauwgezetter in de gaten houden. Wel heel zorgvuldig van ze vind ik. Dit alles. @ Aklina, thanxx babe! Zal rustig aan doen.
Lieve tash, ik duim voor je! Succes straks. Maria, fijn dat je weer thuis bent. Nu rustig aan doen hè? Die bloeddruk moet echt zo laag mogelijk zijn. Dus rust, en niet stressen! Werkse allemaal! (op Maria na, want die houdt rust )
@ Maria, wat fijn dat je nog niet ingeleid hoeft te worden en je bloeddruk gedaald is! Rustig aan meis! @ Tash, succes vandaag! Duim Duim Duim Liefs