ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vas, we zijn nu 10 min verder maar zie geen nieuw topic :p
    Anywee, gefeli met de baan! Hoop dat jullie eruit komen!

Hier nu even poepluier doen en dan Sophie halen. Moet ook nog hardlopen voor we gaan eten en voordat t pikkedonker is...

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    HI hi suus, dan had je dus toch niet goed gekeken, want het nieuwe topic stond er echt zeker al twee hele minuten op het moment dat jij je berichtje poste ;) :D

Vind het toch wel een beetje gek om afscheid te nemen van het originele topic...

Misschien wel symbolisch om vrijdag 3 feb officieel het allerlaatste berichtje te plaatsen ;). Met hoeveel berichtjes gaat een topic eigenlijk op slot? 5000 berichten of is het met max 500 pagina's?

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    brrrr hihi wat eng om op een nieuw topic over te stappen, ik wist niet eens dat het dicht moet na zoveel pagina's of berichten joh :$

Ik vind vu-meisjes zeker een goeie naam. Alleen staat de naam er nu zo klein, misschien ff in Capital letters plaatsen? Vallen we sneller op ;);) (of kan dat niet meer)?

4. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Weet iemand van jullie nog (ongeveer) op welke pagina's van dit topic ik jullie vertelde over mijn positieve test en mn foto's en vooral JULLIE REACTIES daarop?

Ik wil dat nog zo graag ff copy-pasten voor in mijn zwangerschapsdagboek.
    Daar 'horen' jullie tenslotte ook in met alle steun en liefde :)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Noa, gokje hoor, rond pagina 440??

6. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Goeie gok Suus, het was pagina 442.
    Th@nx, heb het gelijk 'veilig gesteld' in een Word documentje haha

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Waar blijft Tash? En Emma met de mededeling dat ik gelijk had tav haar recept?? :p

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    He, sorry voor het wachten meiden.. Bloedtest was negatief en dus is ons beebje niet meer blijven zitten.. Tevens gehoord dat we ivm de drukte niet door mogen naar de volgende ronde! Had ik ergens rekening mee gehouden, maar het was ff te veel k-nieuws tegelijkertijd.... Dus flink wat gehuild om teleurstelling en pijn, alles proberen van me af te spoelen onder de douche en accepteren dat onze volgende cyclus weggegooid wordt.. (Mannetje is op wintersport dan, dus wordt lastig) Nu weer op de bank met kruiken en maar hopen dat ik het los kan laten, en snel een beetje... Sorry voor mijn ego-verhaal-gezeur.. Liefs

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Vas: Meis, onwijs gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Super! Dikke knuff

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Tja, dan stap ik alvast over! See you on the other site (pagina? Onderwerp? What ever :) )

Deel Deze Pagina