ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Susan, je hebt pb. Als iemand anders mij toe wil voegen als vriendje pb me maar even ;)

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Susan, ik ben ook wel benieuwd hoe snel die poliep verwijderd kan worden en dan wanneer we met IVF mogen beginnen. Zelf hoop ik toch wel ergens juli-augustus te mogen beginnen.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Emma, hoop toch wel iets eerder dan juli/augustus hoor! Het heeft allemaal wel lang geduurd toch?!

Heb jou iig al op Hyves gevonden, nu fb nog ;)

En LadyZ, fb is JUIST voor ons oudjes ;) en trouwens ik vind t ook leuker dan Hyves :)

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als je emma hebt gevonden, vind je mij ook wel...!

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Wat een rare opmerking Susan, van je buurman!! Die is zeker blind!!

LadyZ, fijn dat je een goed gesprek heb gehad! Blij voor je!
    Emma, wat een schatje he? Hij gaat Milo heten. (op z'n nederlands, dus Mieloo, qua uitspraak)

Vandaag speeltjes enzo gehaals, zo leuk, die voorpret. Hij komt 9 april. Zin in!!

Trouwens, ik heb wel hyves, geen fb.

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oja Tycuna, SORRY!!!, maar wat een onwijs lief puppebaby'tje!!

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Geeft toch niets? Maar idd, wat een skeetje. :D

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tycuna, heb je ook al kleed in huis?? Milo mag niet op gladde vloeren lopen hè...maar daar heb je je vast al in verdiept. Ga je ook werken met een bench in eerste instantie?

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Susan: als jij bent wie ik denk dat jij bent (lekker cryptisch whahahaha) dan hebben wij een gemeeschappelijke vriend op hyves! (buiten zp)

10. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @Susan, ja, 'k heb me er in verdiept. We hebben een stuk tapijt / kleed. En we gaan volgende week een bench kopen. Mooie hond heb je! ;)

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh LadyZ, wie dan?? Ga je meteen opzoeken!!

Tycuna, ik moet ff zeggen..... Ik ben JALOERS!!! Ik wil ook zo slank zijn!! Doe je aan step-aerobics??

12. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Thanx Susan. Ja, ik geef step en aerobics. :)

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    LadyZ, gevonden!! Jeroen S. bedoel je hè? Hockeyt bij mij op de hockeyclub... :) Kon een paar jaar terug nog zo met m zoenen na een hockeyfeestje ;) Die beruchte hockeyfeestjes ook :p Ik spreek m eigenlijk nooit meer hoor. Waar ken jij m van?

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Tycuna, ziet er goed uit hoor!! Die vent van jou zit ook al zo strak in z'n lijf... Of moest ie wel van jou?? ;):p

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Haha, ik ken hem van de sportschool. We geven er beide les. Niks moet, maar 't is wel leuk, mijn strakke mannetje.

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Yep, hij is de vriend van 1 van mijn beste vriendinnen:D

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh hahahaha LadyZ!! Weet niet hoe lang ze samen zijn maar volgens mij was dat ene hockeyfeestje voor z'n relatie hoor. Kwam dacht ik vlak erna... Is iig geweest voor okt 2008. Toen ging ik nl met m'n manneke :)
    Wat een ontzettend leuke foto's van Gerodi zeg!! De VU maakt ECHT mooie kindjes :)

En iedereen hier heeft hondjes!! Vasca ook trouwens? En Maria?? Emma, je maakt echt prachtfoto's!! Is dat ook je beroep?

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hun zoon is in dec 2008 geboren en zij zit er nogal bovenop:D dus zal wel iets daarvoor zijn geweest. Misschien was het tijdens zn huwelijk whahahaha. Ze waren nog niet heel lang bij elkaar. Dank je wel voor het compliment, ik zeg ook steeds dat ze 'm goed in elkaar geknutseld hebben:)

19. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoi kletskousen!

er is ook geen pijl op te trekken wanneer iedereen kletst hier!

Ik heb geen hond, maar wel een hele lieve, stoere kat: bob. Ik hoop niet dat ik nu uit de gratie lig bij alle hondenliefhebbers hier... Maar ondanks dat ik dus gek ben op katten: tycuna, wat een moppie! Voor zo eentje zou ik ook wel zwichten hoor :)

@susan: mooi dat je weinig pijn had en zo'n goede score! Ik denk ook dat als het meer ontspannen en met minder pijn gaat, er vast ook veel relaxte eitjes uit zijn gekomen die zich maar al te graag laten bevruchten!

@tycuna: ook fijn dat je gesprek goed ging en het allemaal al zo snel kan gaan... Ik ben bang dat we hier over een maandje al 2 gezellige kletskousen verloren hebben aan de roze vloedgolf!

@sloppyslayer: fijn dat je zo'n positief verhaal neerzet, dat geeft altijd veel vertrouwen. En lief dat je de tijd hebt genomen het zo uitgebreid op te schrijven.

Hier zit ik een beetje in limbo: gister avond dus veel ongi-krampen en ik vermoede al dat het bekeken was. Vanochtend temp omlaag (36.5) en toen ook bij ochtenplas bruinverlies. Dan denk ik altijd, nou ja, dan weet ik het maar. Was er al helemaal op ingesteld morgen dus te gaan (bloedprikken). Hele dag op en neer naar wc, maar meer dan klein beetje bruinverlies is het niet geworden en nu is ook dat weer gestopt. Nog wel wat kramp, maar ook minder dan gister. Gek genoeg vind ik het nu eigenlijk juist vervelend. Had Vu gebeld om te vragen wanneer ik nou precies moet komen, omdat dag 3 dus zeker in het weekend valt, maar als de start van de ongi zo vaag is, wanneer moet ik dan? Maar het is pas dag 1 als er echt helder rood bloed is. Dus tenzij het nu met 1 uurtje nog doorzet, morgen toch geen bloedprikken. Vind het niet zo prettig zo, want ik blijf een beetje zweven tussen echt wel weten dat de kans verkeken is en toch stiekem nog een beetje hopen. Zat dus heel vreemd nu te hopen op rood bloed! Maar nu wil ik het juist niet meer, want als het nu nog komt is het zo op de valreep, dat ik weer ga twijfelen wanneer ik dan moet gaan.
    Tja, en dan zit ik nog maar in de mmm voor dummies en is het echte werk nog niet eens begonnen! Vind het wel knap hoe jullie dat allemaal doen met al die ingewikkelde ingrepen, spuiten en heel veel pijn!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    hahaha MMM voor dummies, grappige benaming. Dag 1 is idd helder rood bloed en bij mij bijv vaak achteraf goed te bepalen. Valt dag 3 op zaterdag, dan moet je vrijdag bloedprikken, valt dag 3 op zondag, dan maandag bloedprikken. Maar wie weet heb jij een mooi wondertje??

LadyZ, ja hij had toen iig nog geen vriendin. Was dacht ik idd wel net na (of tijdens??) zn scheiding? Maar we hebben niet gezoend hoor trouwens... Het had wel zo gekund maar ik had er zoveel gehad op de hockeyclub ;):p:D hahahaha Mijn man is trouwens ook van dezelfde hockeyclub en een heerlijke trouwe hond.

Oh ja Vasca, ik heb ook 2 katten hoor dus je bent zeker niet uit de gratie :)
    En ook als er hier mensen op roze gaan, blijven die wel hangen heb ik zo'n vermoeden ;)

Wij gaan nu maar ns naar bedje. Woonkamer is opgeruimd, tv is uit, dus hoppakee slapen met die handel!

Deel Deze Pagina