Gelukkig zeg, dat het met Gerodi weer wat beter gaat!! En ook dat je bloed in orde was, LadyZ!! Brrrr, Susan, lekker verhaal van die kies!! Je hebt je best gedaan, meer kon je niet toch? Wel een leuk beroep heb je!! Ik hou het effe voor gezien vandaag. Na 8 uur op kantoor en 2 uur lessen in de sportschool ben ik best wel een beetje OP. Slaap lekker dus
Emma, hangt er vanaf hoe kort je ze hebt afgeknarst........ Wij hadden ook zo'n patient in de praktijk. Mijn vader, ook tandarts, heeft op al zn tanden en kiezen kronen gemaakt (bij hem was het ook echt heel erg hoor). Uiteraard kronen met gouden kauwvlakken; die krijg je nooit kapot Als het nog niet te erg is, kan je een soort beschermplaatje laten maken zodat je tanden en kiezen niet meer kunnen slijten door het knarsen. Vaak knars je 's nachts om alle stress te verwerken van overdag, dus dan indoen als je slaapt... Zoiets heet een Drumschiene trouwens. (zal trouwens niet echt lekker slapen vrees ik, is errug wennen) Sophie lag zondag tussen ons in, in bed, en die was me toch hard aan het knarsen!!! Niet normaal gewoon!! Heb haar toen echt 'wakker' gemaakt om het te doen stoppen (hielp niet ) dus maar besloten dat ik maar niet meer zoveel met haar ga doen op onze hockeydag... Was gewoon teveel voor dr denk ik. Oh mn moeder aan de tel!
@Susan, wat grappig dat je vader ook tandarts is! Werk je bij hem in de praktijk? Zo'n beschermplaatje heb ik een aantal jaar geleden al laten maken, maar sinds een paar jaar draag ik het niet meer , ik kan er dus niet mee slapen, wat een rot ding! Maar ja, ik wil toch mijn gebit beschermen tegen het knarsen. Mijn tandarts waarschuwt me ook iedere keer weer dat ik anders in de toekomst allemaal kronen moet laten plaatsen. Eind april ga ik weer en dan gaan we waarschijnlijk een nieuw plaatje aanmeten, deze oude past niet echt goed meer en een niet goed passend plaatje lijkt me ook niet bevordelijk voor de kiezen .
@Emma en Susan, ik heb ook zo'n plaatje voor het knarsen. Een opbeetplaatje ofzo, noemt mijn tandarts het. Ik kan er wel mee slapen. Nou, en dat ga ik nu écht doen.
Ja je hebt harde plaatjes (opbeetplaat) en zachte (Drumschiene)... Ik werk samen met mijn vader. Praktijk is van ons beiden. Pand is van mij, inventaris heeft hij toen allemaal geinvesteerd. Zijn dus beiden eigen baas...dus alles wat ik doe,zijn mijn eigen inkomsten. Alles wat hij doet, is voor hem. Ik werk 3 dgn, en hij de andere 2. Heeeeeeeerlijk! Alleen nu loopt ie te piepen over wanneer hij met pensioen gaat en hoe we dat gaan doen met de afrekening ervan....... Hij is soms zoooooo vermoeiend (en geldwolverig). Ben blij dat ik de afgezwakte versie ben...........
heee.... we staan weer (onderaan!) pagina 2, dat kan toch niet Is iedereen heel zenuwachtig aan het zijn voor morgen (lees emma en tycuna)? Hopelijk wordt het een dag vol goed hoopgevend nieuws en vooral snelle actie! Veel succes in elk geval. Hier ook alles nog goed, weinig bijzonderheden te melden, ga zo lekker eten. Heb eindelijk weer eens heel stoer een echt receptje gemaakt (risotto met paddestoelen en blauwe kaas....jumm!). Ben benieuwd.
@vasca, lekker gegeten? @hier.... ja, spannend morgen. Ik hou jullie op de hoogte. @emma, veel succes morgen!
Thanks meiden . Ik ben niet gespannen, ben alleen erg benieuwd wanneer poliep verwijderd kan worden, ik hoop zo snel mogelijk . Jullie horen het! @Tycuna, jij ook veel succes morgen! Ben benieuwd wat jullie te horen krijgen.
Emma, laat je wat 'goed geluk' achter in de wachtkamer? Heerlijk dat je niet gespannen bent. Ik wel..... maar gelukkig is het bijna donderdag.
Hebben jullie beiden een afspraak in het ziekenhuis of misschien een belafspraak? Volgens mij heerst er een 'internetvirus'. Nu heeft Sophie koorts! Heeft Gerodi haar soms aangestoken?? Gelukkig is het alleen koorts trouwens, dus dat scheelt weer Was alleen wel 39.4 gr
@emma en @tycuna: succes morgen @ladyzorra en @susan: beterschap voor jullie kleintjes hier heerlijk gegeten en nu lekker slapen!
Ben ik weer Poliep gaat verwijderd worden zodat we met een schone baarmoeder aan IVF kunnen beginnen. Alleen kan het pas 30 mei . Ze doen het niet wekelijks waardoor het snel vol zit en dan moet er ook nog rekening worden gehouden met mijn cyclus. Wel 25 mei intakegesprek IVF, dus dat is al een stapje dichterbij . Ik wil begin mei met de pil gaan starten. Heb ook al een recept van gyn gekregen. Ik ben nl rond onze bruiloft ongesteld en daar heb ik dus echt geen zin in. Verder mogen we in de cyclus van de hysteroscopie toch niet zwanger raken en als we dan mogen beginnen met IVF hoef ik niet eerst nog aan de pil maar kunnen we snel starten met hormonen spuiten . Ik vond het wel een strak plan, haha. @Tycuna, hoes't gegaan? @Susan, Beterschap voor Sophie, arm meisje...
Emma, strak plan!! Wij hadden 2 jaar geleden onze 1e afspraak in mei en zie daar, mei het jaar erop bevallen!! Jij gaat mij nadoen!!
Emma, pfff wat een wachttijd maar lijkt me idd een heel geregel als ook jouw cyclus voor een goede timing moet zorgen. Gelukkig kan je daarna snel aan de ivf. Is dus geen herstelperiode na het verwijderen van de poliep?? Wel heel fijn dat ze meedenken met o.a. jullie bruiloft en vlot beginnen aan de ivf Tycuna, nu jouw verhaal nog hier! @hier: Sophie had nu vanmorgen al 39.4 gr!! Paracetamol zit er dus weer in. Ben ook ff naar mn acupuncturist gegaan om mezelf helemaal ZEN te houden en die heeft meteen Sophie 'behandeld'. Nee, bij kindjes komen er geen naaldjes maar het zijn een soort drukknopjes ofzo? Nou ja, het zal wel. Ze ligt nu iig lekker te tukken op 1 oor. Ik moet nog even mn hondje uitlaten (wat een pokkeweer trouwens!) en ga dan ook ff liggen. LadyZ, hoe is het met Gerodi?
Susan: Ojee, Sophie ook echt een beetje ziek en zielig.... beterschap. Gerodi heeft vanaf vanochtend 4u aan 1 stuk liggen hoesten... echt zo zielig.. Hij heeft gewoon veel last van dat slijm...