Emma, is t misschien omdat je pas eind mei die poliepverwijdering hebt? Dat ze t zo plannen zodat je de ongi direct erna kan starten?
Emma, toen ik jouw datum las dacht ik 'dat wordt juni voor ons'... dus dit was echt een verrassing. Misschien heeft het idd te maken met de datum voor de poliep? Susan, is het dan zo dat je na de intake kan beginnen? Zodra je ongi wordt? Enweet je hoelang de intake duurt? Niet leuk voor je kleine meisje!! Beterschap!!
Bij de intake lopen ze nog alles langs, of alle uitslagen nodig voor de behandeling binnen zijn. Daarna kan je zelf evt nog wat vragen. Duurde miss iets van 30 min?? Als alles in orde is, mag je je de cyclus erna aanmelden. Als t niet te druk is, mag je meteen starten...
wauw tycuna, das echt super, zo snel! @emma: Ik kan me wel voorstellen dat je je dan afvraagt waarom jullie wel langer moeten wachten! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een andere wachtlijst voor ivf zou zijn dan voor icsi, aangezien de afspraken etc allemaal hetzelfde is en alleen de handelingen in het lab anders zijn. Ik zou het misschien ook nog gewoon ff navragen als ik jou was. Het kan idd zijn ivm de poliep, maar het zou ook kunnen dat tycuna gewoon mazzel heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat er soms ineens een intake plekje vrij komt, bv doordat iemand afzegt (bv toch zwanger is en traject niet ingaat). Als je dan net ingepland wordt, zetten ze je direct in dat plekje. Ik weet dat het bij mij op het werk ook zo gaat. Het is niet eerlijk, maar het is ook geen doen om iedereen van de wachtlijst dan bv een weekje naar voren te schuiven. @susan: naar voor je meisje dat ze ziek is, maar misschien wel fijn dat je weet wat het is nu? @doudou: ik ken je niet, maar veel sterkte en zoals al eerder gezegd er zijn vast nog best wel mogelijkheden voor jullie! @hier: alles goed en rustig in afwachting van dinsdag...
Nee, ik weet zeker dat het niet komt door die afspraak van poliep verwijderen. Ze keek bij ons eerst op een lijstje dat op een prikbord hing, rekende wat en kwam toen op deze afspraak uit . Ze zei ook echt dat er pas plek was eind mei. Ik denk dat ik maandag toch eens ga bellen, ik weet nl dat er nog het een en ander aan uitslagen uit Hoorn moet komen. Daar gaat natuurlijk ook weer wat tijd overheen, dus hoe eerder de afspraak voor intake hoe beter . Maar goed, aan de andere kant is 25 mei ook wel prima, we willen toch pas na de bruiloft beginnen, betekent dus pas vanaf juli beginnen. @Vasca, je kan wel eens gelijk hebben hoor voor wat betreft een gaatje vrij door een afmelding .
Emma, ik vind het ook wel gek hoor.... maar misschien is er een gaatje vrij gekomen, k'wee'niet.... Ga je morgen bellen?
Meiden, wat fijn al die info en heel erg bedankt voor het hart onder de riem steken! Wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Ik hoop dat jij het ook nog wat kunt versnellen Emma.
Nee, tuurlijk niet meis!!! Voor jou vind ik het helemaal TOP, hoe eerder je kunt beginnen hoe beter, toch . Ik wil toch pas in juli van start! Althans, als dat mogelijk is, hope so! Ik vroeg me alleen af of er verschil wordt gemaakt tussen ICSI en IVF qua intake-gesprek. Vond het zo vreemd dat ik pas eind mei kon terwijl jij een brief kreeg voor eind april. Was een beetje bang dat die assistente niet goed had gekeken of gerekend .
@emma en @tycuna: wel fijn dat het voor jullie allebei goed is zo. Anders kan het inderdaad rot aanvoelen misschien, terwijl niemand er natuurlijk iets aan kan doen. @emma: de grote dag is dus in juli? of juni? Lukt het organiseren een beetje? Kan me weinig drukkere perioden herinneren dan vlak voor mijn bruiloft (maar wij deden alles dan ook niet helemaal volgens het boekje en waren met alles "veeeel te laat"). Maar het wordt het allemaal 100x waard! Hier vandaag bij het opruimen weer even met weemoed naar mijn eigen jurkje gegluurd... *droomt even weg naar ontzettend bijzondere dag met glimlach op gezicht* trouwens nog vraagje: heeft iemand ervaring met die etos zwanger worden pillen en / of tempen? Ik nam ze het afgelopen jaar, maar ben er deze cyclus meegestopt (ff zien of dat uitmaakt, ik vermoed dat het mijn LF misschien wat korter maakte namelijk). Maar deze cyclus heb ik steeds wat hogere temperaturen dan normaal (normaal voor ei 36.3/36.4, nu steeds rond 36.5). Heb deze maand ook minder braaf getempd, maar ook op "nette" dagen, is mijn temp wat hoger dan normaal. Vandaag ook beetje krampig gevoel (of ik ongi moet worden, maar dat kan niet (cd 10 en dus ook nog te vroeg ook voor ei). Iemand een idee hoe dat kan? Ik neem nu gewone zwangerschapsmulti's van de tuinen (inc foliumzuur)
Vasca, denk niet dat je door die pillen een andere cyclus kan krijgen, is mijn persoonlijke mening. Volgens mij zitten er gewoon voldoende vitaminen en andere stoffen die goed voor je zijn. @hier: jajajaja, lekker suf bezig geweest vanmorgen en getest hahahaha Met een stomme kv-test (ben daar niet zo van daarom vond ik m wel mooi om nu te gebruiken). Heb een iniemini licht streepje gezien! Maar echt super super super licht he! Heb er wel een foto van gemaakt maar denk dat ie echt te licht is om te kunnen zien. Manlief gaat wrs strax de rest van de testen (2 stuks) verstoppen zodat we woensdag en donderdag samen kunnen testen
Hihi Susan, ik kan er geen 2e streepje van maken. Maar jij hebt hem gezien en dat telt. Ik ga duimen dat test donderdag stukken duidelijker is . @Vasca, bruiloft is half juni , dan nog 2 weken op huwelijksreis en dan hopelijk in juli beginnen! @Etos zwanger worden pillen: ik heb ze een halve maand gebruikt, maar kreeg er verschrikkelijk de diarree van . Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al ruim 6 maanden geen foliumzuur slik, ik ga binnenkort wel weer beginnen met de IVF in het vooruitzicht .
@Vasca, ik geloof niet zo in die pillen. Ik geloof wel in het nut van extra vitamientjes slikken, maar niet dat het cyclus-bevorderend is. Maar als je je er goed bij voelt moet je het nemen hoor!! @Emma, spannend, je bruiloft komt dichtbij!! Jurk al uitgezocht? Waar gaan jullie heen op huwelijksreis? @Susan, wat spannend! Ik zie op de foto geen streepje, maar op een foto komt het soms niet helemaal goed over. Jij hebt em gezien en dat telt wel hoor!! Woensdag en donderdag spat het streepje hopelijk van het scherm af hier!!!!!!
Susan, Kon je weer niet wachten met testen.......ik hoop voor je dat hij woensdag donkerder is... Ik zie namelijk niet zo veel...
Suus, ik denk wel iets te zien! Wat spannend joh!!!! Bij mij was ie ook in het begin errug licht...zo licht dat ik m niet op de foto kon zetten... Succes woensdag!!! Ben je er bij zaterdag??
Tycuna, lekker tempo'tje zeg!! Helemaal goed! @foto: ik zag ook nix op de foto hoor! hahahaha maar dus wel heel super licht in het echt. Zelfs mn man kon m enigszins waarnemen, en die weten helemaal nix af van testjes etc. @inbrekers: nee ik kom niet op 9 april.