ervaringen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vasca, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tycuna, gaat lekker!!!

Wanneer kunnen jullie ook alweer puppemans ophalen?

2. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    As zaterdag komt Milo. Zoveel zin in!! Mn mannetje was van de week in de buurt en is even bij hem geweest. *jaloers*

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tycuna, ik snap dat je jaloers was op Tycunaman!! Maar daarom mag jij aanstaande zaterdag langer met Milo knuffelen! ;):D

4. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Juist!! :D :D :D
    Hij rijdt naar huis, en Milo mag lekker bij mij op schoot!!

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Wat heerlijk he een hond, of twee :) Leuk vooruitzicht Tycuna een pup, prachtig :)

Om even op het onderwerp van de topic terug te komen, ik heb afgelopen zaterdag echt een schat van een arts gehad die de IUI bij me deed. Wat een lieverd zeg, ik weet haar naam niet meer.
    Donker halflang krullend haar en een gezicht vol sproetjes. Ontzettend vriendelijk en meelevend.

Wilde ik jullie toch even laten weten :)

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Noa, die had ik ook voor mn tp! Janneke heet ze, toch?! Ik kwam ook niet op haar naam dus mn zus dacht al te weten wie het was... Klopte ook want ze wist (2 dgn na mijn tp) alles nog! Zelfs hoe mn dochtertje heette, aantal bevruchtingen van de aantal eicellen! Idioot toch?! En ontzettend lief ja :D

7. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Susan, ik denk ook wat te zien op je test. Wat super spannend!!!

8. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    En Susan? Heeft manlief de testjes verstopt? ;) :D

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee testjes liggen er nog... :) Miss toch morgen nog eens eentje doen ;)

10. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @susan: wat spannend die laatste daagjes! Ik snap je test drang zo ontzettend, ik zou ook gewoon lekker elke dag testen :) Ik zie (nu) het streepje op de foto niet, maar binnenkort wel denk ik!

@noa en @susan: Kan het zijn dat die arts ook op de poli rondloopt? Ze klinkt namelijk erg als "onze" dokter (van de intake), zelfde voornaam en uiterlijk (en inderdaad heel aardig!). Ze is nog vrij jong en achternaam begint met een R? Wij zien haar morgen in elk geval weer.

Over de etos pillen: ik geloof er ook niet in dat je er sneller zwanger van wordt hoor, maar nam ze omdat het me wel fijn leek de hele coctail van vitamientjes binnen te krijgen die je nodig hebt. Maar later ben ik er wat over gaan lezen en er zit dus (naast vitamientjes) oa ook monnikspeper in. Dat is een kruid dat dus wel invloed op je cyclus schijnt te hebben en hem dus regelmatiger moet maken. Maar je schijnt er ook wel mee op te moeten passen omdat het in hoge dosis (niet zo laag als in die pillen zit hoor) ook juist als anticonceptie te kunnen werken, omdat het je lijf dan juist doet denken dat je zwanger bent. Maar ik vroeg me af of het ook iets met je temperatuur kan doen. Maar ben er nu dus even meegestopt, kijken of het uitmaakt.

Wij gaan morgen dus voor de uitslagen na de intake. Hebben jullie nog tips over dingen die we misschien moeten vragen?
    Weten jullie of ze op zo'n afspraak ook wel eens nog een echo maken? Het is dag 12 en ik wil eigenlijk graag weten of mijn ei goed is en of mijn bms goed is... Maar misschien doen ze dat wel nooit bij uitslaggesprekken?
    En zou er een kans zijn dat we bv meteen een samenlevingstest moeten doen deze week? (aangezien ik vlak voor mijn ei zit)?
    Als het moet lijkt het mij wel fijn het allemaal maar gelijk te doen, dan hebben we het maar gehad. Of zijn daar ook wachtlijsten voor?

Wat een vragen he... sorry, komt denk ik beetje van de zenuwen toch stiekem.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vasca, ja idd achternaam met een R. Echt superlief is ze, hoor ik ook van m'n zus.
    Samenlevingstest geloven ze niet in als de man bijv erg slecht zaad heeft. Hebben ze bij ons ook niet gedaan.

Nou wij gaan denk ik zo slapen...

Liefs Suus

12. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    nou, dan boffen we maar met haar! :) wij vonden haar inderdaad heel fijn in het gesprek, en das best knap bij een dergelijk gesprek dat toch best vaak wat ongemakkelijk is.

bedankt voor de info over te samenlevingstest. We hopen natuurlijk dat we morgen horen dat het zaad niet heel slecht is (maar juist een stuk beter), maar we wachten dus maar gewoon af.

Weltrusten!

13. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Vasca, succes vandaag!!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Vasca: Succes!!! En ALLES gewoon vragen wat je graag wil, ze kan altijd nog nee zeggen;)

Susan: hoe gaat ie??????????????????????????????????

Hier hele drukke week... kom af en toe spieken, maar heb helaas niet heel veel tijd...:(

Maarrrrrr I'll be back!:D

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vasca, succes vandaag!

Hier uiteraard weer getest :D en het streepje is duidelijker. Denk nu wel te zien voor jullie ;) Is geen kv-test maar een sensitest dus ziet er anders uit dan gisteren. Gaat om een streepje in dat hartje zeg maar...

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zie mmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *breekt in*

Wow Suus, ik zie 'm ooooooooooooooooooooook!

Weer de eerste ICSI raak!
    Geweldig hoor!

Gefeliciteerd!

*breekt weer uit*

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh lieve Sikki, ik hoop zo van harte dat je dit ook mag meemaken! En natuurlijk met hulp van onze zuiderburen want in mei leggen alle Sikki's een (bevrucht) ei!
    Ik blijf het fantastisch en wonderbaarlijk vinden hoe positief je bent en hoe oprecht blij voor anderen. Kan me echt wel voorstellen dat dat (af en toe?) moeilijk kan zijn.

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, ik zie ook een mooie streep! :) Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!

20. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Wauw!!!!!!!! Ik zie em ook!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina