As zaterdag komt Milo. Zoveel zin in!! Mn mannetje was van de week in de buurt en is even bij hem geweest. *jaloers*
Tycuna, ik snap dat je jaloers was op Tycunaman!! Maar daarom mag jij aanstaande zaterdag langer met Milo knuffelen!
Hoi meiden, Wat heerlijk he een hond, of twee Leuk vooruitzicht Tycuna een pup, prachtig Om even op het onderwerp van de topic terug te komen, ik heb afgelopen zaterdag echt een schat van een arts gehad die de IUI bij me deed. Wat een lieverd zeg, ik weet haar naam niet meer. Donker halflang krullend haar en een gezicht vol sproetjes. Ontzettend vriendelijk en meelevend. Wilde ik jullie toch even laten weten
Noa, die had ik ook voor mn tp! Janneke heet ze, toch?! Ik kwam ook niet op haar naam dus mn zus dacht al te weten wie het was... Klopte ook want ze wist (2 dgn na mijn tp) alles nog! Zelfs hoe mn dochtertje heette, aantal bevruchtingen van de aantal eicellen! Idioot toch?! En ontzettend lief ja
@susan: wat spannend die laatste daagjes! Ik snap je test drang zo ontzettend, ik zou ook gewoon lekker elke dag testen Ik zie (nu) het streepje op de foto niet, maar binnenkort wel denk ik! @noa en @susan: Kan het zijn dat die arts ook op de poli rondloopt? Ze klinkt namelijk erg als "onze" dokter (van de intake), zelfde voornaam en uiterlijk (en inderdaad heel aardig!). Ze is nog vrij jong en achternaam begint met een R? Wij zien haar morgen in elk geval weer. Over de etos pillen: ik geloof er ook niet in dat je er sneller zwanger van wordt hoor, maar nam ze omdat het me wel fijn leek de hele coctail van vitamientjes binnen te krijgen die je nodig hebt. Maar later ben ik er wat over gaan lezen en er zit dus (naast vitamientjes) oa ook monnikspeper in. Dat is een kruid dat dus wel invloed op je cyclus schijnt te hebben en hem dus regelmatiger moet maken. Maar je schijnt er ook wel mee op te moeten passen omdat het in hoge dosis (niet zo laag als in die pillen zit hoor) ook juist als anticonceptie te kunnen werken, omdat het je lijf dan juist doet denken dat je zwanger bent. Maar ik vroeg me af of het ook iets met je temperatuur kan doen. Maar ben er nu dus even meegestopt, kijken of het uitmaakt. Wij gaan morgen dus voor de uitslagen na de intake. Hebben jullie nog tips over dingen die we misschien moeten vragen? Weten jullie of ze op zo'n afspraak ook wel eens nog een echo maken? Het is dag 12 en ik wil eigenlijk graag weten of mijn ei goed is en of mijn bms goed is... Maar misschien doen ze dat wel nooit bij uitslaggesprekken? En zou er een kans zijn dat we bv meteen een samenlevingstest moeten doen deze week? (aangezien ik vlak voor mijn ei zit)? Als het moet lijkt het mij wel fijn het allemaal maar gelijk te doen, dan hebben we het maar gehad. Of zijn daar ook wachtlijsten voor? Wat een vragen he... sorry, komt denk ik beetje van de zenuwen toch stiekem.
Vasca, ja idd achternaam met een R. Echt superlief is ze, hoor ik ook van m'n zus. Samenlevingstest geloven ze niet in als de man bijv erg slecht zaad heeft. Hebben ze bij ons ook niet gedaan. Nou wij gaan denk ik zo slapen... Liefs Suus
nou, dan boffen we maar met haar! wij vonden haar inderdaad heel fijn in het gesprek, en das best knap bij een dergelijk gesprek dat toch best vaak wat ongemakkelijk is. bedankt voor de info over te samenlevingstest. We hopen natuurlijk dat we morgen horen dat het zaad niet heel slecht is (maar juist een stuk beter), maar we wachten dus maar gewoon af. Weltrusten!
Vasca: Succes!!! En ALLES gewoon vragen wat je graag wil, ze kan altijd nog nee zeggen Susan: hoe gaat ie?????????????????????????????????? Hier hele drukke week... kom af en toe spieken, maar heb helaas niet heel veel tijd... Maarrrrrr I'll be back!
Vasca, succes vandaag! Hier uiteraard weer getest en het streepje is duidelijker. Denk nu wel te zien voor jullie Is geen kv-test maar een sensitest dus ziet er anders uit dan gisteren. Gaat om een streepje in dat hartje zeg maar...
*breekt in* Wow Suus, ik zie 'm ooooooooooooooooooooook! Weer de eerste ICSI raak! Geweldig hoor! Gefeliciteerd! *breekt weer uit*
Oh lieve Sikki, ik hoop zo van harte dat je dit ook mag meemaken! En natuurlijk met hulp van onze zuiderburen want in mei leggen alle Sikki's een (bevrucht) ei! Ik blijf het fantastisch en wonderbaarlijk vinden hoe positief je bent en hoe oprecht blij voor anderen. Kan me echt wel voorstellen dat dat (af en toe?) moeilijk kan zijn.