@susan: om 15.45 was ik niet op de poli, maar lag ik lekker met mijn benen wijd op een rontgentafel Moest om 16.00 uur dus wel een kwartiertje wandelen om het er allemaal weer uit te lopen, maar ben niet meer op de poli H geweest. Maar dat was wel toen ik aan je moest denken, dus misschien hebben we elkaar dus onbewust wel gezien @Noa:spannend hoor! Een koninklijke verwekte baby door de professor himself! misschien had je geen terugloop omdat die professor er zo lang voor heeft gestudeert, dat hij echt alles daar kreeg waar het hoort! Over de utrogestan heb ik ook lang gesproken met dokter Janneke omdat ik het niet helemaal snapte. Ik moest nl 15 dagen gebruiken, stoppen en kijken of ongi doorkwam, maar als ik zwanger was, moest ik nog doorgaan... Na wat gepuzzel (ze gaf al aan dat er ook niet één juiste manier is, kan allemaal), leek het ons het beste gewoon door te gaan 15 dagen lang, dan te testen (zelf) en dan evt te stoppen (bij neg). Aangezien jij een bloedtest krijgt, zou ik gewoon doorgaan tot aan de test. 16 dagen is ook niet zo gek lang. Hoe vind jij het gebruiken van de utro? Ik ben heel benieuwd. Wij moeten eerst nog klussen en dan denk ik dat ik volgende week maandag moet beginnen. en morgen mooie dag voor velen he? Susan gefeliciteerd met je trouwdag en ladyzorra met Gerodi! Bij ons staat vascaman morgen in het zonnetje met zijn 35 jaar Emma, wanneer is jouw grote dag? Ben heel benieuwd hoe je het vind! Het is zoooo leuk!!
@Tycuna, ik moet voor die hysteroscopie gewoon naar de poli. @Noa, dé professor ala kabouter heeft bij mij onderzoek gedaan of ik een kijkoperatie moest ondergaan of niet EN hij heeft mijn poliep ontdekt. Dus voor mij is hij dé professor vanaf nu . @IUI: Noa, ik had nooit last van terugloop na een IUI. Ik moest wel altijd 15 minuten blijven liggen, dus of dat nog verschil maakt qua terugloop weet ik niet. Kan je dus ook geen antwoord geven . Ik ga wel voor je duimen! @IVF: meiden even een vraagje. Welk hormoon gebruiken ze in het VU? Is dat Puregon of GonalF? Wat een weertje vandaag, beetje winderig maar het zonnetje maakt alles goed. Net lekker met de hondjes gewandeld en een pannekoek gegeten op een terrasje, héérlijk!
Zeg dat wel ja! Iedereen ziet me lopen... Ofnee, ze zien Milo. Emma, lekker he? Zonnetje, terrasje, hondjes! genieten!! Bij mij hadden ze het tijdens de intake over Puregon. Maar op de papieren met uitleg staat ook de GonalF.... dus k'weet niet. Suus weet het vast wel. Susan, LadyZ en Vasca, alvast gefeli voor morgen meiden!
Vasca, was je dan helemaal niet op poli H maar op de rontgenafdeling? Snap er nix meer van (ligt vast aan mij ) Als je een vpk zag met een klein blond meisje in dr armen, dat was dan mn zus. Die gaat altijd even 'hoereren' met Sophie langs de artsen en andere vpk's Emma, wanneer is jouw grote dag nou? Ik heb Puregon gebruikt en begon gewoon met 150IE. Dat werkte prima dus heb nooit een andere hoeveelheid gekregen. Misschien dat ze het bij jou gaan baseren op de IUI's? Of waren die allemaal in natuurlijke cycli? Tycuna, ja als je vrijgezel zou zijn, kan je zo wel aan een vriend komen!! Al die aandacht!!! IK moet zeggen dat het echt minder wordt als ze groter worden...tenzij ze bij iedereen een knuffel of te eten willen halen, zoals die van mij Gaat dan ook lief kijken enzo........... Maar wat ook veel bekijks trekt, is dat 1 van mn katten (of beiden) het rondje mee wandelt... Zelfs mensen die langs fietsen of rijden, kijken dan altijd even om enzo
Oh ja, mn ventje is helemaal blij denk ik... Heeft vandaag dienst en is opgeroepen om naar de grote brand in Schagen te gaan, vanuit Amsterdam dus. Nou, als ik m morgenavond zie, is die dus helemaal happydepeppy denk ik In Amsterdam was tot nu toe nog maar weinig gebeurd nl.......... (1 klusje had ie volgens mij) Trouwens, wat goed van je dat je aan mn trouwdag hebt gedacht zeg! Wat een geheugen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf een beetje vergeten was, hahahaha! Heb dus ook nix speciaals geregeld of gekocht voor m. En ik weet zeker, hij ook niet voor mij! Denk ook dat er nix aan moederdag wordt gedaan LadyZ, vandaag heb je toch Gerodi's verjaardag gevierd? Hij is zeker mega verwend met cadeautjes? En jullie inmiddels gebroken en al hangend op de bank??
Bedoel je niet de brand in Schoorl? Duin staat in brand voor de zoveelste keer, maar het is nu weer een hele grote brand. Is hier heel vlak bij, 7 km.
Oh, lees net dat het tussen Petten en Callantsoog ter hoogte van Sint Maartenszee is, óók in Schoorl én in Egmond aan Zee. Pittig fikkie dus. We zien hier de zwarte wolken voorbij vliegen.
Ja het is echt een fikse brand!! Daarom wordt Amsterdam er ook bij gehaald want alle eenheden in de buurt zijn al ingezet........ En er ligt ook een camping naast........
Ja, die camping is bij Sint Maaartenzee. Je hoort hier de sirenes af-en-aan gaan. Raar idee dat dat zo dichtbij is. In Schoorl is het vlak bij een bos-restaurant. (Berenkuil) Waar wij best vaak een bakkie doen. Nou, laat je mannetje maar goed blussen!
Tycuna, ben blij dat hij niet hoeft te blussen! Veel te gevaarlijk vind ik dat... Hij is brandweerofficier dus hij stuurt de brandweermannen aan. Hij moet ook de strategie bepalen hoe het vuurtje uit moet Je begrijpt, voor iets kleins komt hij z'n bed niet uit
Nee is z'n baan. Hij heeft 2 functies bij de brandweer: deze uitrukdienst (dus officier van dienst) en een kantoorbaan (senior projectleider --> inkopen van materieel voor de brandweer, dwz de blusvoertuigen enzo). Ach, hij is wel blij met deze functies... Ik heb liever dat hij strax, als nr 2 geboren is, hoofdofficier is. Dus nog een stapje hoger. Dan heeft ie minder met de brandjes zelf te maken maar meer overleg met bijv burgemeester etc. Dan dus alleen uitrukken bij de echt grote dingen! Voordeel voor mij is dat hij nu echt ruim 24 uur van huis omdat hij op de kazerne moet slapen. Als hoofdofficier doet hij de dienst vanuit huis. Voor mij dus makkelijker want anders heb ik strax (gemiddeld 2x pw) de alleenzorg voor 2 kids, 1 hond, 2 katten, mezelf, het huishouden en m'n eigen praktijk! Dat is best wat dus het is wel prettig als hij me daar dus goed in kan steunen, 7 dgn pw...
wel spannend hoor, zo'n grote brand Susan. Kan me voorstellen dat je hem er niet te dicht bij wil hebben, zou het ook doodeng vinden als mijn man brandende huizen in rende Wel een stoere baan hoor, trouwens! Hopen dat hij snel hoofdofficier kan worden. En vrijdag was het dus zo: ik was wel op de poli, om een nieuwe afspraak voor zaadonderzoek voor vascaman te maken. Maar dat was al veel eerder, rond half 3. Toen naar de rontgenafdeling, wachten, wachten, onderzoek en rond 4 hebben we dus een beetje om het ziekenhuis gedwaald (ff tandenborsteltjes kopen uit de automaat van de acta, lekker goedkoop). Maar toen zijn we dus niet meer bij receptie H geweest. Denk dus dat we elkaar nog niet hebben gezien. Maar heb wel aan je gedacht
@Susan, wat een spannende baan heeft Suusman! En hoe vreselijk die duin/bosbranden zijn zo spannend is het voor hem . Alvast gefeliciteerd met je trouwdag . Hoe lang ben je eigenlijk getrouwd? @Tycuna, zoals Susan al schrijft krijg je vooral met een pup heel veel aandacht, eenmaal groot zijn ze minder interessant . @LadyZ, hoe was feestje vandaag? @Trouwen: half juni is de grote dag .
Klopt, maar ik vind dat wel een lekker idee eigenlijk. Als ik hem uit laat wil ik gewoon even lekker rustig buiten zijn. Ik vermijd dan dus ook de parken waar mensen de hond uit laten. Als tycuna-man hem uitlaat is hij altijd lang weg. Kan Milo spelen met andere honden, en hij staat te kletsen met andere mensen, haha!
Emma, dacht dat je ergens in mei zou trouwen...... Hmmm, zal wel in de war zijn. Wij zijn morgen 2 jr getrouwd, nog best kort dus en nu komt t leukste...we zijn pas samen sinds okt 2007 Niet alleen het zwanger worden is dus snel gegaan
@susan: das inderdaad lekker vlot, maar als je het weet... Ik ben pas na 10 jaar relatie getrouws... hoop niet dat er bij mij dan dezelfde relatie is tussen trouwen en zwanger worden als bij jou! @emma: fijn dat je al aan de laatste regeldingetjes bent. Dat maakt het een stuk makkelijker te genieten denk ik. Ik was tot de laatste dag nog druk met regelen, maar was dan ook redelijk laat begonnen (5 maanden voorbereidingstijd). Gelukkig maakte de dag zelf dat allemaal weer goed! @tycuna: wat zal Milo prachtig geweest zijn! Ben zelf geen hondenmens, maar zelfs ik smelt helemaal bij zo'n labradorpupje als Milo! Heerlijk.
@iedereen: hoe gaat het? @hier: ging vandaag mn recept ophalen bij de apotheek. Nouja zeg, ze vonden de dosering te hoog en kreeg het niet mee. Zijn ze gaan bellen met de VU... en uiteindelijk kon ik het dan toch ophalen. Ging over de provera. Wel goed dat ze het checken.... maar toch.
Tycuna wat raar!! De VU gebruikt toch van die voorgedrukte receptjes? Daar kan je zelf nix aan veranderen...toch? Wel goed dat ze checken en dubbelchecken maar het is ergens weer zo'n zonde vd tijd...