dank je susan! heb al een heel arsenaal aan inlegkruisjes aangeschaft (gebruikte ze nooit eigenlijk)! En dacht het ook wel, maar in de bijsluiter staat dus dat het je rijvaardigheid kan beinvloeden... Ik dacht zelf dat dat misschien door vermoeidheid ofzo zou kunnen zijn. Ik hoop maar dat ik gewoon geen bijwerkingen krijg. Zie het nu nog wel positief tegemoet. Hoe was je moederdag?
Ik heb nu 3x utro gebruikt en was op zich wel moe hoor maar het was te handelen. Moederdag bestond uit hockey, hockey en bekervoetbal Nee heb nix gekregen van m'n man, ook geen ontbijtje op bed , maar wel een op kdv-gemaakt hart met een mooie foto van Sophie erin geplakt! Manlief heeft vanaf half 7 vanavond wel iets meer voor me gezorgd --> lees: ik ben lekker op de bank blijven hangen Maarre, elke dag is toch Moederdag???
hi hi, ben blij dat het voor jou elke dag moederdag is! nu maar hopen dat het dat voor mij ook wordt als het zo ver is... moet wel bekennen dat vascaman me nu al best aardig verwent. Hij is kok geweest en vindt het nog leuk om lekker voor me te koken en me ontbijtjes in bed te brengen... Heerlijk!
Voorproeven was errug lekker . We kregen te eten wat we op onze trouwdag ook voorgeschoteld gaan krijgen. Iedereen mag kiezen tussen vlees of vis, dus Emmaman heeft de vis geproefd en ik het vlees . Vanochtend gevallen met het uitlaten van de honden . Ze vinden het altijd leuk om even met elkaar te spelen tijdens het lopen, dus vanochtend ook weer. Maar ze waren iets te enthousiast en trokken me ineens ondersteboven . Jas kapot, schaafwonden op handen en knie. Voortaan wordt er dus alleen nog gespeeld als ze los zijn .
Oh jeetje Emma, doe maar voorzichtig met die beestjes van je! Voortaan maar los spelen ja Oh leuk zeg, voorproeven! Wat voor vlees en vis krijgen ze voorgeschoteld en voor hoeveel man is het diner dan eigenlijk? Wij hadden ook vlees en vis en ik moest verplicht vis omdat ik toen 10 weken zwanger was. Helaas kreeg ik daardoor ook geen hap door mn keel, beetje zonde........... Hier gisteren gevallen tijdens hockey Wel op mn zijkant gekomen maar nix bijzonders gelukkig! Geen bloedverlies of krampen gehad, wel een wat drukkend gevoel beneden maar kan komen doordat baarmoeder groeit? Anders ga ik toch strax even bellen met de vpk denk ik. Mn knie ligt wel open dus dat is wel vervelend met mn broek.
Nouzeg, wat een ongelukken! Meiden, voorzichtig!!! Susan, als je twijfelt bellen hoor! Daar zijn ze voor toch? Gelukkig ben je op de zijkant terecht gekomen. Emma, ai, da's niet fijn. Voortaan idd maar los spelen. Is je jas erg kapot of valt het nog te maken? Gelukkig hebben jullie het gister fijn gehad samen. Vasca, laat je Utro maar op je afkomen. Iedereen zal er weer anders op reageren. Ik snap je ongerustheid wel hoor meid, heb dat zelf ook. Hoop dat je temp snel omhoog gaat en dat je ermee kan beginnen!! Hier net Milo uitgelaten. Weetje? Ik liep lekker over het gras, Milo snuffelen uiteraard en ik keek naar beneden en zag een klavertje-4!! Heb em geplukt.... Moest natuurlijk meteen denken aan het gene wat er de komende maanden gaat gebeuren.... misschien helpt het klavertje!! Bah, regen hier. Blech.
@susan: helaas doet vascaman alleen nog aan exclusieve eenpersoonscatering... Sorry! Wat een ongelukjes, pas maar goed op meiden! Gelukkig brengt tycuna weer wat geluk als tegenwicht @emma: klinkt heerlijk, zo samen proeven. En dan kun je er ook lekker rustig van genieten. Hoewel ik niet zwanger was, kreeg ik ook geen hap door mijn keel de dag zelf. Niet eens van de zenuwen hoor, die waren toen al lang voorbij. Ik was denk ik gewoon helemaal vol van alles, was zo blij, verliefd en gelukkig, dat ik gewoon niets nodig had. En dat terwijl ik echt wel en vreetzak ben! Had me er al weken watertandend op verheugd heb zelfs niets van de hapjes gehad op t feest, echt bizar. Maar wel ff geproefd en t was wel heerlijk. Wij hadden een diner voor 30 mensen die gelukkig wel overal van hebben genoten. Maar ja, er was voor mij die dag zo veel te genieten, dat het eten daarbij verbleekte denk ik En komt er nog een huwelijksreis? Hoe lang? Waarheen? Of is fat een verrassing?
@Susan, pas je wel een beetje op meis. Kijk, dat ik nu val is niet zo erg maar jij hebt iets heel waardevols in je buik zitten . Als je twijfelt zou ik zeker even bellen. @Klavertje vier: da's nog eens een mooi teken . Hopelijk brengt hij jullie het geluk! @Vasca, denk dat ik ook weinig door m'n keel krijg hoor. In het begin vanwege de zenuwen en daarna gewoon vanwege alles wat jij beschrijft . Als iedereen komt dan komen er 43 daggasten . En de huwelijksreis gaat naar Zuid-Afrika . Zijn jullie nog op huwelijksreis geweest, en waar naartoe? @Vasca, dit is de eerste cyclus met Utro toch? Best spannend natuurlijk! Ik ga duimen
Zuid-Afrika? Leuk! Ben zelf nog nooit buiten Europa geweest Hier ook geen huwelijksreis gehad. Vond ik niet echt nodig... Dag na het huwelijk hebben we ook gewoon gehockeyed en de dag daarna moesten we weer werken Heb je eigenlijk niet gevraagd of mensen willen laten weten of ze wel of niet komen dan, Emma?
Brokken van Hills. Die van mij krijgt Sensitive Stomach omdat ie 'snel' kan spugen... Als ie pup kreeg ie de puppenbrokken van Hills (en dan iets van Scientific Plan ofzo?). Oh en hij krijgt dagelijks 1 dentastick van Pedigree maar dat is hap,slik,weg Let op dat hij een tekenband draagt nu he! Informeer wel even bij de dierenarts of hij er al een mag vanwege zn leeftijd. Joep draagt er eentje van Scalibor of Scalidor (weet dat nooit ) en is dan 6 mnd houdbaar. Daarna hoeft ie m niet meer om want is de tekentijd voorbij... Mocht je met vakantie gaan en hij gaat mee, dan moet hij op de dag van terugkomst ontwormd worden (met bijv Milbamax) en dan na 4 wkn moet dat herhaald worden...
Ja, Milo moet over 2 weken weer ontwormt worden. We hebben nog geen vakantie in de planning. Teken spul mag hij nog niet. Tot die tijd goed checken zei de dierenarts. Wel handig, zo'n band!! Goed idee. (Onze DA had het namelijk over pipetjes)
Leuk hè Zuid Afrika . Ben zeer benieuwd maar het lijkt me geweldig! Susan, we hebben wel aan de gasten gevraagd door te geven of ze komen of niet . Maar we hebben nog niet van iedereen antwoord gehad . @Tycuna, onze honden eten kvv (kompleet vers vlees). Ik wissel altijd wat met verschillende merken. Ik voer meestal Haaksbarf (alle diersoorten), Energique of Rodi. Ik ben er zeer tevreden over en mijn honden ook. Ze vallen echt aan op hun etensbak, mooie glanzende vachten, prima ontlasting, enz. Susan, je bedoelt Scalibor .
Thanx meiden! Wil ook kvv gaan geven namelijk, op aanraden van de DA ivm zijn vacht. Was even benieuwd wat jullie geven.
Ja, dat zei ze tegen me.... dus ik ging eigenlijk af op haar advies. Lekker dan! Van de week eens even kijken bij de dierenwinkel.
Ik denk dat ze dat zei omdat zij zelf geen Frontline verkopen . Ze verkopen natuurlijk het liefst hun eigen product. Maar hoe zwaar weegt Milo nu? Je hebt nl speciale puppypacks van Frontline, dit is voor pups tot 10kg. En hoe oud is hij nu? Ik vind het ook wel weer eens tijd voor een fotootje
Hij is nu 13 wkn, en 8,5 kilo. Had net carnibest gehaald bij de dierenwinkel, maar op advies van hun moet ik het eerst 1 x geven, de dag erna 2x enz, om het op te bouwen. Maja, hoe krijg je zo'n bevroren worst in stukken?! Het is na ontdooien 2 dgn goed in de koelkast!! Dus ik stond net met een zaag die worst door te zagen, whahahahaa!!! En Milo is nu het worst-zaagsel tussen de steentjes buiten aan het opeten. Die is even zoet.