Mag ik ook mee knikkeren? Toch een eigen bijdrage? Gelukkig niet veel, maar toch. Ben benieuwd of er op het hele ICSI-medicijnen-pakket ook een eigen bijdrage zit. Ik heb me laten vertellen dat zo'n receptje iets van 1500 euro kost.
Ik heb bij de cryo ook utro gekregen en had toen ook een eigen bijdrage. Bij de icsi kreeg ik alles zo mee, zonder eigen bijdrages. Die worden wellicht achteraf wel verrekend denk ik... Ik schrijf niet mee in het babyrinth. Ben niet grappig genoeg
Ik had ook een eigen bijdragen in de Utro, maar dat is het minst erge, de andere medicijnen zijn stukken duurder als we die hadden moeten betalen
@noa: is geen bericht van jou, goed bericht? vast wel he? @eigen bijdrage: ja, tis niet veel en maakt ook niet uit. Is inderdaad de minste moeite. Vitaminen zijn duurder! En ben blij dat ik ze mág halen. @hier vanochtend bij het afvegen ineens druppeltje helder rood bloed en hoppa! maak mezelf natuurlijk direct helemaal gek. Zie al allemaal prachtige vasca-emmy's zich een weg door mijn met utrogestan gepimpte baarmoederwand graven en één mooie, rooie bloeddruppel naar beneden sturen om mij daarvan op de hoogte te stellen... Maar na grondig wetenschappelijk onderzoek onderzoek, moet ik toch concluderen dat zeer waarschijnlijk een klein pukkeltje de boosdoener is geweest En ik had me nog zo voorgenomen me niet gek te laten maken... Ach, dat zit er bij mij niet in denk ik, moet maar onder ogen zien dat ik het met mijzelf te doen heb en ik ben nou eenmaal niet zo heeeeel erg zen
Vasca, wat weet je het weer leuk te omschrijven, hihi! Maak jezelf niet gek meis. Wie weet toch een seintje uit je buik? Wanneer is je NOD eigenlijk? Hier de laatste Provera genomen. Kom maar op met dat bloed.
Noa, dat is vreemd. Miss is de test gewoon mislukt. Welke heb je vanmorgen gebruikt dan? En hoe zagen de streepjes er gisteren uit??
donderdag vrijdag die KV2v5 weet je wel, vrijdag laat in de middag CB digital, zaterdag CB digital en nu vanochend weer die CB digital Snap dr niks van
Haal anders die cb digi's uit elkaar en bekijk de streepjes. Of ze donkerder zijn geworden vanaf vrijdagmiddag. Andere optie is ervan uitgaan dat deze van vanmorgen niet klopt, nog even genieten vandaag en de bloedtest van morgen afwachten (alsof je dat kan... )
Ja daar zie ik ook een 2e streepje... Nou vreemd hoor!! Ik zou niet meer testen want je maakt jezelf nu alleen maar gek. Morgenmiddag krijg je echt duidelijkheid.
Noa, verdorie! Dit is nu niet echt relexed voor jou!! Ik las vanmorgen je 1e bericht in bed en vroeg me toen af wanneer je de bloedtest hebt. Maar ik begrijp nu dat deze morgen is. Hoelaat moet je? Ik hoop zó dat je onrust en twijfels worden weggenomen!!!!!!
Ja dit is echt killing.......... Morgen om 8 uur gelijk bloedtesten en dan bellen ze morgenmiddag tussen 14.00 en 16.00 Kan een eventuele meerling nog effect hebben op die testen? Ik had op het moment van IUI meerdere grote follikels, 3 om precies te zijn...
Geen idee, maar mijn gevoel zegt dat dat niet uit maakt. Gelukkig mag je gelijk om 8 uur... hopelijk heb de morgen wat afleiding overdag? Dan is het snel middag!!! Denk aan je hoor!!
helaas meiden ik ben net begonnen met bloeden, dan is het helemaal niet goed pfff kan ik zo om half 11 gelijk de VU bellen voor mn 1e menstruatiedag :x Wat een rollercoaster weer, afschuwelijk Zal zo wel even overleggen met de VU of ik dan ondanks mijn posi testen afgelopen dagen alsnog bloed moet prikken morgen, zal wel niet.